Ik zou niet weten waarom ze dat nog zouden zeggen, dan graven ze hun eigen grafquote:Op donderdag 6 januari 2022 11:15 schreef greysbones het volgende:
Ik hoop dat Salar en Nawel nog wel gaan zeggen dat zij moesten nomineren
dat gaat voor Kitty wel even een tegenvaller zijn
Ja, maar liefst wel op een tactisch moment. Bijvoorbeeld als Kitty heel betweterig zit uit leggen dat ze zeker weet dat het de kijkers waren, en waarom die dan allemaal op die twee gestemd hebben.quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:15 schreef greysbones het volgende:
Ik hoop dat Salar en Nawel nog wel gaan zeggen dat zij moesten nomineren
dat gaat voor Kitty wel even een tegenvaller zijn
Ze kunnen het niet verborgen houden, als er nu nog nieuwe komen weten die dit toch?quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:16 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom ze dat nog zouden zeggen, dan graven ze hun eigen graf
Leuker zou zijn als BB dat zelf meldt.quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:16 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom ze dat nog zouden zeggen, dan graven ze hun eigen graf
quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:17 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze kunnen het niet verborgen houden, als er nu nog nieuwe komen weten die dit toch?
rellen rellen rellenquote:Op donderdag 6 januari 2022 11:17 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Leuker zou zijn als BB dat zelf meldt.
Gelijk scheve gezichten.
Ruzie. Bloed aan de muur!
en JANKENquote:Op donderdag 6 januari 2022 11:17 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Leuker zou zijn als BB dat zelf meldt.
Gelijk scheve gezichten.
Ruzie. Bloed aan de muur!
Als die nu nog thuis zitten wel jaquote:Op donderdag 6 januari 2022 11:17 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze kunnen het niet verborgen houden, als er nu nog nieuwe komen weten die dit toch?
eens tis een leuke groep maar er mag wat pit inquote:Op donderdag 6 januari 2022 11:18 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Dat dus.
Veel te soft alweer daar![]()
Els en ..... en Pat kwamen ook later.. die hadden in Quarantaine ook dingen gezienquote:Op donderdag 6 januari 2022 11:18 schreef D. het volgende:
[..]
Als die nu nog thuis zitten wel ja
Kunnen ze dan gebruik van maken, chantage
in italie,brasil is dat niet zoquote:
Je ziet het pas als je het begrijptquote:Op donderdag 6 januari 2022 11:21 schreef Burner82 het volgende:
Kitty: als je de verhouding verdubbelt, heb je iets meer, denk ik.![]()
![]()
![]()
zeer ververvelend als je niet kuntquote:Op donderdag 6 januari 2022 11:20 schreef mario390 het volgende:
[..]
in italie,brasil is dat niet zo
maar laatste jaar in brasil 1 model
wel de had ook gehuilt, en dann
als het flutschte moest zij
10 keer op deze dag
The Circle. Soort reality show/competition show op Netflix.quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Geen idee waar ze het over hebben... spelletje of serie over catfishing... Oh ... heet blijkbaar 'The Circle'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |