Wacht maar tot we een maand verder zijn dan zakt het wel inquote:Op donderdag 6 januari 2022 12:26 schreef Benny het volgende:
[..]
Er gebeurt tenminste iets. Vorig jaar moesten we kijken naar Nick onder een dekentje. Dat was niet al te best
Oh, het zal ook wel inkakken. Ik bedoel alleen te zeggen dat er nu wel meer energie in het huis zitquote:Op donderdag 6 januari 2022 12:34 schreef Inca het volgende:
[..]
Wacht maar tot we een maand verder zijn dan zakt het wel in
Vorig jaar was het al na 3 dagen voornamelijk bankhangen, hottubben en tuinluierenquote:Op donderdag 6 januari 2022 12:35 schreef Benny het volgende:
[..]
Oh, het zal ook wel inkakken. Ik bedoel alleen te zeggen dat er nu wel meer energie in het huis zit
Dus datquote:Op donderdag 6 januari 2022 12:36 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Vorig jaar was het al na 3 dagen voornamelijk bankhangen, hottubben en tuinluieren
Bij de volgende stemming ronde vast welquote:Op donderdag 6 januari 2022 12:36 schreef Jockari het volgende:
Misschien mogen wij als kijker nog beslissen wie er uiteindelijk echt genomineerd wordt.
Daar hadden we gisteren om vijf uur een inspraakmoment voor. Maar dat ging niet door.quote:Op donderdag 6 januari 2022 12:36 schreef Jockari het volgende:
Misschien mogen wij als kijker nog beslissen wie er uiteindelijk echt genomineerd wordt.
Ja, dat vind ik een geweldige vorm die ze daar gebruiken.quote:Op donderdag 6 januari 2022 12:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik zou wel willen dat ze het systeem van bv BB AUS gebruiken. Dat de winnaar van een spel 2 mensen mag nomineren.. krijg je heerlijke verrassingen door.
Winnaar van Weerwolven mag iemand nomineren, dan is het misschien het kijken waardquote:Op donderdag 6 januari 2022 12:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik zou wel willen dat ze het systeem van bv BB AUS gebruiken. Dat de winnaar van een spel 2 mensen mag nomineren.. krijg je heerlijke verrassingen door.
Mja, maar wel een beetje manipuleerbaar door bepaalde spellen te kiezen. Dan krijg je weer allemaal gezeur dat het niet eerlijk is.quote:Op donderdag 6 januari 2022 12:42 schreef Li0nHeart het volgende:
quote:Op donderdag 6 januari 2022 12:44 schreef Sestra666 het volgende:
is er ook een officiele bb site ofzo?
Mijn chromebook gaat steeds via google naar bing search
Die is er nietquote:Op donderdag 6 januari 2022 12:44 schreef Sestra666 het volgende:
is er ook een officiele bb site ofzo?
Mijn chromebook gaat steeds via google naar bing search
Ze doen geen Weerwolven, maar "Moordenaartje". Een soort weerwolven voor downies (of kleine kinderen).quote:Op donderdag 6 januari 2022 12:44 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Winnaar van Weerwolven mag iemand nomineren, dan is het misschien het kijken waard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |