SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdJolientje
Andersom kan ook, maar dat brengen ze toch niet in beeldquote:Op woensdag 5 januari 2022 19:47 schreef Sestra666 het volgende:
newsflash: kutty heeft een gat in dr slip
jawel, gisteren nogquote:Op woensdag 5 januari 2022 19:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Andersom kan ook, maar dat brengen ze toch niet in beeld
quote:Op woensdag 5 januari 2022 19:53 schreef engine het volgende:
Ik ben een plant![]()
Op naar de Kitty stream
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Die gaat alles bepalen als je haar de ruimte geeftquote:Op woensdag 5 januari 2022 19:56 schreef Sestra666 het volgende:
dat mens bemoeit zich steeds met t warm water
Belgen zijn levensgenietersquote:Op woensdag 5 januari 2022 19:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Wat hebben die belgen toch met konten, poep, enzo
en er weer bij blijven hangenquote:Op woensdag 5 januari 2022 19:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die gaat alles bepalen als je haar de ruimte geeft
Direct afstraffen
van Grace of Peterquote:Op woensdag 5 januari 2022 19:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Echte shampoo gespot:
[ afbeelding ]
Een puinhoop jaquote:Op woensdag 5 januari 2022 20:00 schreef puzziepie het volgende:
Sercan en Grace wordt ook nog wel wat.
Als je van overdreven houd welquote:Op woensdag 5 januari 2022 20:00 schreef puzziepie het volgende:
Sercan en Grace wordt ook nog wel wat.
Hmmm. Ze valt uiteindelijk wel mee. Is geen Zoey van vorig jaar.quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:00 schreef Moonlight het volgende:
Jeeuss wat heeft die Grace een irritante overdreven stem
Dat is dan Peter, want Grace dacht dat het huis dat zou hebben en had niets bij haar.quote:
Ik weet niet iedere keer als ik haar hoor denk ik echt ja uhhh stil maarquote:Op woensdag 5 januari 2022 20:01 schreef Jockari het volgende:
[..]
Hmmm. Ze valt uiteindelijk wel mee. Is geen Zoey van vorig jaar.
quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Als dat gebeurt... dan kom ik je ontbijt brengen
van Grace uit haar beauticasequote:Op woensdag 5 januari 2022 20:05 schreef 5thencounter het volgende:
Natuurlijk, nagellak is nu een eerste levensbehoefte daar![]()
[ afbeelding ]
Van die rechtse dame gaan we nog genoeg horen. Duivel in schaapskleertjes.quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:05 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
Dacht ik ook alquote:Op woensdag 5 januari 2022 20:06 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Van die rechtse dame gaan we nog genoeg horen. Duivel in schaapskleertjes.
Tuurlijk, met een ongelakte nagel kun je toch niet aan je kont krabbenquote:Op woensdag 5 januari 2022 20:05 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
Doen alsof je een burrito bent op de grond en dan gaan rollen.quote:
TikTokje.. MooiPopje de Beaulicious van Versie 2quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:06 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Van die rechtse dame gaan we nog genoeg horen. Duivel in schaapskleertjes.
ze heeft toch ook de kleding waar ze in binnen kwamquote:Op woensdag 5 januari 2022 20:08 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
Ik weet dat Kitty geen favoriet is, maar vind het toch een klein beetje sneu dat ze 5 dagen hetzelfde pak aan moet. Het is ook niet alsof ze van de rest kleding kan lenen zoals de rest wel kan doen. Van mij mag ze haar koffer. (Ook uit eigen belang; kan dat roze pak zelf ook niet meer zien).
Alles beter dan dat roze dingquote:Op woensdag 5 januari 2022 20:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze heeft toch ook de kleding waar ze in binnen kwam
en straks zitten er in die koffer huispakken in andere kleurtjes![]()
oke,de dmitri is opquote:Op woensdag 5 januari 2022 20:09 schreef engine het volgende:
[..]
Doen alsof je een burrito bent op de grond en dan gaan rollen.
ik ben echt bamg dat ze die Jill pakken in alle kleuren heeftquote:Op woensdag 5 januari 2022 20:10 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
[..]
Alles beter dan dat roze ding
En ze heeft de sportlegging nog. Niet dat ik dat wil aanprijzen, maar het zou een optie zijnquote:Op woensdag 5 januari 2022 20:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze heeft toch ook de kleding waar ze in binnen kwam
en straks zitten er in die koffer huispakken in andere kleurtjes![]()
ze kiest er inderdaad zelf voorquote:Op woensdag 5 januari 2022 20:11 schreef Burner82 het volgende:
[..]
En ze heeft de sportlegging nog. Niet dat ik dat wil aanprijzen, maar het zou een optie zijn
Zijn koskleren, het keukenhulpje heeft een T-shirt dat er bij pastquote:Op woensdag 5 januari 2022 20:10 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
[..]
Alles beter dan dat roze ding
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Jaquote:Op woensdag 5 januari 2022 20:14 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
Vraagje tussendoor; staat de aflevering om 20:30 ook direct op Videoland? Dan hoef ik m’n kpn kastje niet helemaal aan te sluiten
Ja.quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:08 schreef Burner82 het volgende:
Ow jee, Peter zei tegen Kutty: ik ga wel afdrogen! Hoef jij niet te doen!
En Kutty stormt meteen woestboos weg![]()
Jep, meestal wel. Of een paar minuutjes na half 9.quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:14 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
Vraagje tussendoor; staat de aflevering om 20:30 ook direct op Videoland? Dan hoef ik m’n kpn kastje niet helemaal aan te sluiten
Als je KPN hebt, kun je toch ook gewoon online kijkenquote:Op woensdag 5 januari 2022 20:14 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
De anderen hebben toch ook geen koffer. Die lopen al dagen in dezelfde broek. Een shirt zat er voor Kutty ook wel bij. Ze wil het misschien niet.quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:08 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
Ik weet dat Kitty geen favoriet is, maar vind het toch een klein beetje sneu dat ze 5 dagen hetzelfde pak aan moet. Het is ook niet alsof ze van de rest kleding kan lenen zoals de rest wel kan doen. Van mij mag ze haar koffer. (Ook uit eigen belang; kan dat roze pak zelf ook niet meer zien).
Vind ik ook. Ze slaapt er ook in. Niet te doen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:08 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
Je kan ook gewoon de live stream van de zenders aan doen. Maar zonde van de reclame.quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:16 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Als je KPN hebt, kun je toch ook gewoon online kijken
https://tv.kpn.com/tv-gids
Als ik zo'n sexy pak had, zou ik er ook de hele dag in lopen!quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:16 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
De anderen hebben toch ook geen koffer. Die lopen al dagen in dezelfde broek. Een shirt zat er voor Kutty ook wel bij. Ze wil het misschien niet.
Vind het maar niets. Voor de helft botox en nep. Hangt met silliconen aan elkaar.quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:09 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
TikTokje.. MooiPopje de Beaulicious van Versie 2
Dat ze er ook in slaapt had ik eigenlijk nog niet eens doorquote:Op woensdag 5 januari 2022 20:16 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Vind ik ook. Ze slaapt er ook in. Niet te doen.
Bij normale mensen werkt dat zo ja. Ik durf te wedden dat ze pislink is eroverquote:Op woensdag 5 januari 2022 20:15 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja.Die droop meteen af . Maar Peter had wel gelijk. Kitty heeft gekookt de anderen wassen af.
Altijd handig. Als je een lekkende afvoer heb, heb je altijd siliconen bij de hand.quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:17 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Vind het maar niets. Voor de helft botox en nep. Hangt met silliconen aan elkaar.
Ze heeft toch, net als alle anderen, ook de kleding waarmee ze het huis in kwam?quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:08 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
Was een complot! Ze kan niet tegen onrecht!quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:18 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Bij normale mensen werkt dat zo ja. Ik durf te wedden dat ze pislink is erover
Ik kan d'r wel pruimen, iets té lief maar dat komt omdat ze nu in een maandenlange TikTok zit.. die gaat ook nooit neuken daarquote:Op woensdag 5 januari 2022 20:17 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Vind het maar niets. Voor de helft botox en nep. Hangt met silliconen aan elkaar.
Dat dan wel weerquote:Op woensdag 5 januari 2022 20:18 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Altijd handig. Als je een lekkende afvoer heb, heb je altijd siliconen bij de hand.
En ze heeft een badjas. Dus:quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:19 schreef D. het volgende:
[..]
Ze heeft toch, net als alle anderen, ook de kleding waarmee ze het huis in kwam?
En ze mocht daarna nog een koffer vullen met voor ieder wat kleding, waarbij ze dus het voordeel had zelf te mogen kiezen
Sercan maakt iedereen helemaal para!! WOESTBOOSquote:Op woensdag 5 januari 2022 20:20 schreef D. het volgende:
[..]
Was een complot! Ze kan niet tegen onrecht!
Oh. Spijt me voor jequote:Op woensdag 5 januari 2022 20:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
Power Rangers
Dat was mijn jeugd
Dat gaat niemand daar. Mag niet eens van de regie denk ik zo.quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik kan d'r wel pruimen, iets té lief maar dat komt omdat ze nu in een maandenlange TikTok zit.. die gaat ook nooit neuken daar
Daarom. Geen medelijdenquote:Op woensdag 5 januari 2022 20:21 schreef Whuzz het volgende:
[..]
En ze heeft een badjas. Dus:
Dag 1: kleren binnenkomst
Dag 2: Kittypak + kleren wassen
Dag 3: Badjas + Kittypak wassen
Dag 4: Kleren + Badjas wassen
Rinse and repeat.
Natuurlijk ook andere gouden programma's zoals Samson en Gertquote:
Zo simpel is het.quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:21 schreef Whuzz het volgende:
[..]
En ze heeft een badjas. Dus:
Dag 1: kleren binnenkomst
Dag 2: Kittypak + kleren wassen
Dag 3: Badjas + Kittypak wassen
Dag 4: Kleren + Badjas wassen
Rinse and repeat.
MWOAH GERTJAH!quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Natuurlijk ook andere gouden programma's zoals Samson en Gert
Niet zolang ze met 4/5 op één zaaltje liggen.. maar dan nog, TikTokkers moeten aan hun volgers denkenquote:Op woensdag 5 januari 2022 20:21 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat gaat niemand daar. Mag niet eens van de regie denk ik zo.
Ik heb ook veel van die shirts, zit nog steeds in de kast en zal er ook niet uitkomen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:22 schreef Burner82 het volgende:
Wat heeft Salar voor een gay-shirt aan? Wanneer komt hij uit de kast?
Dan laat Vera haar gang maar gaanquote:Op woensdag 5 januari 2022 20:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Niet zolang ze met 4/5 op één zaaltje liggen.. maar dan nog, TikTokkers moeten aan hun volgers denken
Jij of die Shirtsquote:Op woensdag 5 januari 2022 20:24 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik heb ook veel van die shirts, zit nog steeds in de kast en zal er ook niet uitkomen.
dat was al seife en douchgelquote:Op woensdag 5 januari 2022 20:22 schreef utopia2.0 het volgende:
Nou BB, gooi er maar een opdracht in.
Dimitri is ook niet grappigquote:Op woensdag 5 januari 2022 20:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dimi wilde iets grappig vertellen en niemand lacht
Draag je ze niet, verkoop ze dan, als die shirts toch niet uit de kast komenquote:Op woensdag 5 januari 2022 20:24 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik heb ook veel van die shirts, zit nog steeds in de kast en zal er ook niet uitkomen.
Je kunt wel meer van de persoonlijkheid aflezen aan de kleding.quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
Die koffers mogen wel komen van me. Op de een of andere manier zie ik niet graag mensen in dezelfde kleren. Ik wil variatie
Iets voor de nacht. Werken voor kleding en eten.quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:25 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat was al seife en douchgel
maken
Ik andersom. Al lang uit de kast, maar heb geen van dat soort shirts.quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:24 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Tegenwoordig zijn bijna alle 20-ers bi. Dat schijnt een ding nu te zijn.quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:22 schreef Burner82 het volgende:
Wat heeft Salar voor een gay-shirt aan? Wanneer komt hij uit de kast?
Niet ik, maar ik ben 30quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:26 schreef thomas19844 het volgende:
[..]
Tegenwoordig zijn bijna alle 20-ers bi. Dat schijnt een ding nu te zijn.
quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Draag je ze niet, verkoop ze dan, als die shirts toch niet uit de kast komen![]()
quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:26 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik andersom. Al lang uit de kast, maar heb geen van dat soort shirts.
Is hij toch nog een beetje "Binnen" het BB-huis.quote:
quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:29 schreef BB-King het volgende:
[..]
Is hij toch nog een beetje "Binnen" het BB-huis.
Die kan 2 kanten op, maar die gaat nog wel ontpoppen als vies gluipdekentje als haar dooie-act niet meer werktquote:Op woensdag 5 januari 2022 20:25 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dan laat Vera haar gang maar gaan
En Stone Island zeker? Net mijn zoon.quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik wil gewoon alles met een capuchon.
Maar vandaag heb ik geen capuchon aan mijn trui
Neen aub.... echt niet.quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:30 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
En Stone Island zeker? Net mijn zoon.
Draag die meestal. Lekker comfortabel. Maar het huispak van Kitty ziet er ook fijn uit. Ik ga het maar eens bestellen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik wil gewoon alles met een capuchon.
Maar vandaag heb ik geen capuchon aan mijn trui
quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:31 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee, kan in ander topic. Dit is de COS.
quote:
quote:
Liveshow mag hier ook besproken worden, inclusief spoilers.quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:31 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee, kan in ander topic. Dit is de COS.
Daarom, ik kijk altijd later terug, daarom hier over de streams.quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
zucht, videoland is laat met de aflevering
Ben jij jonger denk ik. Had hij hiervoor.quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Neen aub.... echt niet.
Jack and Jones en superdry
Handigquote:Op woensdag 5 januari 2022 20:32 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Liveshow mag hier ook besproken worden, inclusief spoilers.
Kerbal is wel tofquote:Op woensdag 5 januari 2022 20:32 schreef Whuzz het volgende:
Liveshow met Kerbal Space Program muziek
quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Toen was er een speciaal topic voor.
die is er weer, maar zit niemand inquote:Op woensdag 5 januari 2022 20:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
én mocht het in de COS besproken worden. Gebeurt toch wel. Verschil tussen het show-topic en COS is dat je in COS mag spoileren. Dus als je niet COS-ed en je wilt geen spoilers, dan ga je naar het andere topic.quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh?quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:35 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
[..]
die is er weer, maar zit niemand in![]()
maar ik ga wel gewoon kijken, zonder cos
Voorlopig mag je alleen beslissen of je kijkt of nietquote:Op woensdag 5 januari 2022 20:38 schreef UtopiaFreak het volgende:
Mogen we al meebeslissen in deze 'spannende en uitdagende' Big Brother waar de kijker meer beslist dan ooit?
quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:38 schreef UtopiaFreak het volgende:
Mogen we al meebeslissen in deze 'spannende en uitdagende' Big Brother waar de kijker meer beslist dan ooit?
Ze teasende een koude wind door het huis, maar ja ze gingen zeep makenquote:Op woensdag 5 januari 2022 20:38 schreef UtopiaFreak het volgende:
Dat zou vandaag om 17.00 uur gebeuren. Maar nog geen teken van leven daaromtrent dus dat is al weer een dikke fail vooralsnog...quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:38 schreef UtopiaFreak het volgende:
einde eetlustquote:Op woensdag 5 januari 2022 20:41 schreef freaky40 het volgende:
Voor de geïnteresseerden: Kitty doucht, ik herhaal Kitty doucht...einde mededeling.
Standaard TikTok gedrag. Die praat voor haar "volgers"quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:41 schreef engine het volgende:
Nawel komt binnen en begint meteen tegen haarzelf te brabbelen.
Wederom alleen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:41 schreef freaky40 het volgende:
Voor de geïnteresseerden: Kitty doucht, ik herhaal Kitty doucht...einde mededeling.
ze drukt hem zelf uitquote:Op woensdag 5 januari 2022 20:43 schreef UtopiaFreak het volgende:
Ze is onder de douche uit maar tijd loopt nog? - o ze drukt hem zelf uit, baasje kitty
Steek je vinger in je oog.quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:46 schreef mario390 het volgende:
[..]
dann weet hier niemand
meer wat live is en wat tv
its complicated
het mag van Bennyquote:Op woensdag 5 januari 2022 20:47 schreef mario390 het volgende:
[..]
gisteren kunnt het hier wel
schijnbar
Ja, EN de extra klap dat navel en shitcan dat gedaan hebbenquote:Op woensdag 5 januari 2022 20:47 schreef engine het volgende:
![]()
![]()
Die klap als er twee toch genomineerd zijn......prima move BB
quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:47 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Steek je vinger in je oog.
Als dat pijn doet, was het live
life = life lalalalalalaquote:Op woensdag 5 januari 2022 20:46 schreef mario390 het volgende:
[..]
dann weet hier niemand
meer wat live is en wat tv
its complicated
Gaat dit nog gebeurenquote:Op woensdag 5 januari 2022 20:47 schreef engine het volgende:
![]()
![]()
ze luisteren ook niet echtquote:Op woensdag 5 januari 2022 20:48 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, EN de extra klap dat navel en shitcan dat gedaan hebben
Het ziet er niet gunstig uit voor Sercanquote:Op woensdag 5 januari 2022 20:48 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, EN de extra klap dat navel en shitcan dat gedaan hebben
Kristoffquote:Op woensdag 5 januari 2022 20:49 schreef engine het volgende:
[..]
Het ziet er niet gunstig uit voor Sercan![]()
Al weet ik niet zo goed op wie die dame wil gaan.
Ja maar verwacht dat ze dat vrijdag pas horen.quote:
we wachten geduldig op nominatie bekend maken, geen idee of ze dit vandaag horenquote:
ik denk het wel, was meestal op woensdagquote:Op woensdag 5 januari 2022 20:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
we wachten geduldig op nominatie bekend maken, geen idee of ze dit vandaag horen
maar de show is nu pas zaterdagquote:Op woensdag 5 januari 2022 20:52 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik denk het wel, was meestal op woensdag
Hoorde Sarel fluisteren dat het vanavond bekend wordt.quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
we wachten geduldig op nominatie bekend maken, geen idee of ze dit vandaag horen
quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hoorde Sarel fluisteren dat het vanavond bekend wordt.
yep, dan kan Sercan er uitquote:Op woensdag 5 januari 2022 20:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar de show is nu pas zaterdag
quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:52 schreef odie22 het volgende:
[..]
omdat ze zich zo vervelenquote:Op woensdag 5 januari 2022 20:54 schreef Clasientje het volgende:
Waarom spelen ze die stomme weerwolven dit is zo uitgemelkt
Maar toen was de exit ook al op donderdag. Ik vermoed dat ze het morgenavond te horen krijgen,quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:52 schreef odie22 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu waarschijnlijk op vrijdag, gezien de Liveshow. Misschien morgen om een dagje extra drama te editen. Maar vanavond denk ik niet.quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:52 schreef odie22 het volgende:
[..]
Omdat wij het vorig jaar zo leuk vonden om naar te kijkenquote:Op woensdag 5 januari 2022 20:54 schreef Clasientje het volgende:
Waarom spelen ze die stomme weerwolven dit is zo uitgemelkt
Get a life !quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:57 schreef thomas19844 het volgende:
Off topic. Overigens is de edit van de afleveringen tot nu toe beter dan vorig jaar.
Ik hoor net in de uitzending de stem zeggen dat ze deze week niet te hoeven nomineren.quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:47 schreef engine het volgende:
![]()
![]()
ZIJ hoeven niet te nominerenquote:Op woensdag 5 januari 2022 20:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoor net in de uitzending de stem zeggen dat ze deze week niet te hoeven nomineren.
quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:59 schreef thomas19844 het volgende:
[..]
Nee, anders zat ik hier niet! Lekker puh!
Dat klopt ook. Maar die twee in de geheime kamer zullen er twee moeten nomineren, alleen weet de rest dat nog niet.quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoor net in de uitzending de stem zeggen dat ze deze week niet te hoeven nomineren.
Klopt, want die twee die in het datacenter zaten moesten nominerenquote:Op woensdag 5 januari 2022 20:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O oke. Dat zal ze dan tegenvallenquote:Op woensdag 5 januari 2022 20:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
ZIJ hoeven niet te nomineren
de nieuwe bewoners die er nog niet waren dus wel
Het is 21:30 geworden ivm de uitzending in NLquote:Op woensdag 5 januari 2022 20:59 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Fab5 van vorig jaar gaan om 21.00 live op Insta.
Omdat er voor hun al genomineerd is....quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Das dan lullig. Voor ze. Dit verwachten ze dus nietquote:Op woensdag 5 januari 2022 20:59 schreef engine het volgende:
[..]
Dat klopt ook. Maar die twee in de geheime kamer zullen er twee moeten nomineren, alleen weet de rest dat nog niet.
Zie het net.quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:00 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het is 21:30 geworden ivm de uitzending in NL
Al gaat Fab5 live in mijn woonkamer, smijt ik Nixke en Naomi er sowieso weer uit. 2 wijsneuzen die niets van het leven kennen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:59 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Vind K5 toch nog altijd beter klinkenquote:Op woensdag 5 januari 2022 20:59 schreef Dutchgirl23 het volgende:
quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:01 schreef Jockari het volgende:
[..]
Al gaat Fab5 live in mijn woonkamer, smijt ik Nixke en Naomi er sowieso weer uit. 2 wijsneuzen die niets van het leven kennen.
quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:00 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Klopt, want die twee die in het datacenter zaten moesten nomineren
Edit: Spuit 11 present!
quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:01 schreef Li0nHeart het volgende:
Uitzending is alleen interessant om even de stukjes te bekijken die achter een SL zaten ... en DBK gesprekken.
Ja.. maar bij K5 hoorde eigenlijk nog Zoeyquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:01 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Vind K5 toch nog altijd beter klinken
21:30quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:59 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Precies, anders zou je alle games missen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:01 schreef Li0nHeart het volgende:
Uitzending is alleen interessant om even de stukjes te bekijken die achter een SL zaten ... en DBK gesprekken.
Die slang heeft er nooit bijgehoord. Het was K3 tot de mannen er bijkwamen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:02 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja.. maar bij K5 hoorde eigenlijk nog Zoey
google weerwolvenquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:05 schreef LonesomeFairy het volgende:
Ik snap dit spel niet dat ze nu spelen...
Kijk even BB2021 terug. Dan snap je dit spel helemaal. En wil je het nooit meer zienquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:05 schreef LonesomeFairy het volgende:
2022 versie van weerwolven maar ze snappen het zelf ook niet.quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:05 schreef LonesomeFairy het volgende:
ze vinden het niet echt leuk hequote:Op woensdag 5 januari 2022 21:06 schreef engine het volgende:
Salar: dan kun je er lekker in huilen ja
Neequote:Op woensdag 5 januari 2022 21:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze vinden het niet echt leuk he
Een soort van Wie is de Mol?quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:05 schreef LonesomeFairy het volgende:
Ik ken weerwolven. Maar ze duiden nu de sherif aan en de rest moet die dan zoeken?quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:06 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Kijk even BB2021 terug. Dan snap je dit spel helemaal. En wil je het nooit meer zien
Typisch vrouwenquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:07 schreef engine het volgende:
[..]
Nee
Nawel die zegt dat alles in haar koffer nieuw is
niemand mag aan mijn kleren zittenquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:07 schreef engine het volgende:
[..]
Nee
Alles in haar lichaam ookquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:07 schreef engine het volgende:
[..]
Nee
tis een heel vreemde variantquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:08 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Ik ken weerwolven. Maar ze duiden nu de sherif aan en de rest moet die dan zoeken?
Alie Expresx?quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:08 schreef engine het volgende:
Hoe komt Kitty aan dat roze pak eigenlijk?
fanshop van jill ofzoquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:08 schreef engine het volgende:
Niet alleen de uitzendingquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:10 schreef greysbones het volgende:
de uitzending is wel meer anti Kitty
Viel mij ook al opquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:10 schreef greysbones het volgende:
de uitzending is wel meer anti Kitty
nog niemand opvallendquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:11 schreef Whuzz het volgende:
Wie is eigenlijk qua eten de Michel in het huis? Twee keer zoveel eten als de rest...
www.Jill-fanshop.nlquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:08 schreef engine het volgende:
meneer de bodybuilder leek de kip wel te waarderen vanavondquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:11 schreef Whuzz het volgende:
Wie is eigenlijk qua eten de Michel in het huis? Twee keer zoveel eten als de rest...
wie?quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:13 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
meneer de bodybuilder leek de kip wel te waarderen vanavond
Is hij ook. Maar ook erg Zwitserland... kan ver komen maar ga je niet veel aan beleven denk ik.quote:
wie?quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:13 schreef Clasientje het volgende:
Robert Donkekers met zijn grote bek van Dat hij in Big Brother gaat nee hoor ik zie hem nergens.
mwahhh hij vind vera wel leuk hoorquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:13 schreef thomas19844 het volgende:
[..]
Is hij ook. Maar ook erg Zwitserland... kan ver komen maar ga je niet veel aan beleven denk ik.
Ja daag. Dat weet je toch van te voren? Was vorig jaar met Thomas ook.quote:
Kitty manipuleert de boel behoorlijkquote:
Ging me niet alleen om het snurken. Ook om dat ze al commentaar hadden omdat ze steeds in die keuken staat.quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:15 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja daag. Dat weet je toch van te voren? Was vorig jaar met Thomas ook.
Ze weet zelf al dat ze snurkt en toch doet ze mee. Dan niet piepen.
aah die elk jaar weer aan een RLS mee zou doenquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:15 schreef spapaars het volgende:
[..]
Volgens mij die zwerver met een overdosis fantasie.
weerwolfen van wakkerdamquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:05 schreef LonesomeFairy het volgende:
Eensquote:
Ook dat doet ze toch zelf?quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:16 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ging me niet alleen om het snurken. Ook om dat ze al commentaar hadden omdat ze steeds in die keuken staat.
Heeft hij gezegd welk jaartalquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:13 schreef Clasientje het volgende:
Robert Donkers met zijn grote bek van Dat hij in Big Brother gaat nee hoor ik zie hem nergens.
Hoorde je wat ze tegen Sercan zeiquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:16 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ging me niet alleen om het snurken. Ook om dat ze al commentaar hadden omdat ze steeds in die keuken staat.
Ja, eerst de gehele productie voor rot scheld, en dan beweert dat hij gaat meedoen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
aah die elk jaar weer aan een RLS mee zou doen
quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:17 schreef engine het volgende:
De sheriff werd omgebracht om het levenheftig
quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:18 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja, eerst de gehele productie voor rot scheld, en dan beweert dat hij gaat meedoen.
dann van on-wakkerdamquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:18 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Nee, het is anders. En ik snap deze variant niet.
Dat is er een die voor veel ergernis gaat zorgen denk ikquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:14 schreef Toverheks het volgende:
Wat een zeikwijf is die Kitty eruit met der.
Niemand niet volgens mij. Dit hebben ze gisteren bedacht nadat Grace niet uit haar uitleg kwam.quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:18 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Nee, het is anders. En ik snap deze variant niet.
En die heb je nodig om wat herrie in de keuken te hebben.quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is er een die voor veel ergernis gaat zorgen denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |