SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdJolientje
Andersom kan ook, maar dat brengen ze toch niet in beeldquote:Op woensdag 5 januari 2022 19:47 schreef Sestra666 het volgende:
newsflash: kutty heeft een gat in dr slip
jawel, gisteren nogquote:Op woensdag 5 januari 2022 19:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Andersom kan ook, maar dat brengen ze toch niet in beeld
quote:Op woensdag 5 januari 2022 19:53 schreef engine het volgende:
Ik ben een plant![]()
Op naar de Kitty stream
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Die gaat alles bepalen als je haar de ruimte geeftquote:Op woensdag 5 januari 2022 19:56 schreef Sestra666 het volgende:
dat mens bemoeit zich steeds met t warm water
Belgen zijn levensgenietersquote:Op woensdag 5 januari 2022 19:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Wat hebben die belgen toch met konten, poep, enzo
en er weer bij blijven hangenquote:Op woensdag 5 januari 2022 19:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die gaat alles bepalen als je haar de ruimte geeft
Direct afstraffen
van Grace of Peterquote:Op woensdag 5 januari 2022 19:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Echte shampoo gespot:
[ afbeelding ]
Een puinhoop jaquote:Op woensdag 5 januari 2022 20:00 schreef puzziepie het volgende:
Sercan en Grace wordt ook nog wel wat.
Als je van overdreven houd welquote:Op woensdag 5 januari 2022 20:00 schreef puzziepie het volgende:
Sercan en Grace wordt ook nog wel wat.
Hmmm. Ze valt uiteindelijk wel mee. Is geen Zoey van vorig jaar.quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:00 schreef Moonlight het volgende:
Jeeuss wat heeft die Grace een irritante overdreven stem
Dat is dan Peter, want Grace dacht dat het huis dat zou hebben en had niets bij haar.quote:
Ik weet niet iedere keer als ik haar hoor denk ik echt ja uhhh stil maarquote:Op woensdag 5 januari 2022 20:01 schreef Jockari het volgende:
[..]
Hmmm. Ze valt uiteindelijk wel mee. Is geen Zoey van vorig jaar.
quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Als dat gebeurt... dan kom ik je ontbijt brengen
van Grace uit haar beauticasequote:Op woensdag 5 januari 2022 20:05 schreef 5thencounter het volgende:
Natuurlijk, nagellak is nu een eerste levensbehoefte daar![]()
[ afbeelding ]
Van die rechtse dame gaan we nog genoeg horen. Duivel in schaapskleertjes.quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:05 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
Dacht ik ook alquote:Op woensdag 5 januari 2022 20:06 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Van die rechtse dame gaan we nog genoeg horen. Duivel in schaapskleertjes.
Tuurlijk, met een ongelakte nagel kun je toch niet aan je kont krabbenquote:Op woensdag 5 januari 2022 20:05 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
Doen alsof je een burrito bent op de grond en dan gaan rollen.quote:
TikTokje.. MooiPopje de Beaulicious van Versie 2quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:06 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Van die rechtse dame gaan we nog genoeg horen. Duivel in schaapskleertjes.
ze heeft toch ook de kleding waar ze in binnen kwamquote:Op woensdag 5 januari 2022 20:08 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
Ik weet dat Kitty geen favoriet is, maar vind het toch een klein beetje sneu dat ze 5 dagen hetzelfde pak aan moet. Het is ook niet alsof ze van de rest kleding kan lenen zoals de rest wel kan doen. Van mij mag ze haar koffer. (Ook uit eigen belang; kan dat roze pak zelf ook niet meer zien).
Alles beter dan dat roze dingquote:Op woensdag 5 januari 2022 20:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze heeft toch ook de kleding waar ze in binnen kwam
en straks zitten er in die koffer huispakken in andere kleurtjes![]()
oke,de dmitri is opquote:Op woensdag 5 januari 2022 20:09 schreef engine het volgende:
[..]
Doen alsof je een burrito bent op de grond en dan gaan rollen.
ik ben echt bamg dat ze die Jill pakken in alle kleuren heeftquote:Op woensdag 5 januari 2022 20:10 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
[..]
Alles beter dan dat roze ding
En ze heeft de sportlegging nog. Niet dat ik dat wil aanprijzen, maar het zou een optie zijnquote:Op woensdag 5 januari 2022 20:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze heeft toch ook de kleding waar ze in binnen kwam
en straks zitten er in die koffer huispakken in andere kleurtjes![]()
ze kiest er inderdaad zelf voorquote:Op woensdag 5 januari 2022 20:11 schreef Burner82 het volgende:
[..]
En ze heeft de sportlegging nog. Niet dat ik dat wil aanprijzen, maar het zou een optie zijn
Zijn koskleren, het keukenhulpje heeft een T-shirt dat er bij pastquote:Op woensdag 5 januari 2022 20:10 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
[..]
Alles beter dan dat roze ding
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Jaquote:Op woensdag 5 januari 2022 20:14 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
Vraagje tussendoor; staat de aflevering om 20:30 ook direct op Videoland? Dan hoef ik m’n kpn kastje niet helemaal aan te sluiten
Ja.quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:08 schreef Burner82 het volgende:
Ow jee, Peter zei tegen Kutty: ik ga wel afdrogen! Hoef jij niet te doen!
En Kutty stormt meteen woestboos weg![]()
Jep, meestal wel. Of een paar minuutjes na half 9.quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:14 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
Vraagje tussendoor; staat de aflevering om 20:30 ook direct op Videoland? Dan hoef ik m’n kpn kastje niet helemaal aan te sluiten
Als je KPN hebt, kun je toch ook gewoon online kijkenquote:Op woensdag 5 januari 2022 20:14 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
De anderen hebben toch ook geen koffer. Die lopen al dagen in dezelfde broek. Een shirt zat er voor Kutty ook wel bij. Ze wil het misschien niet.quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:08 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
Ik weet dat Kitty geen favoriet is, maar vind het toch een klein beetje sneu dat ze 5 dagen hetzelfde pak aan moet. Het is ook niet alsof ze van de rest kleding kan lenen zoals de rest wel kan doen. Van mij mag ze haar koffer. (Ook uit eigen belang; kan dat roze pak zelf ook niet meer zien).
Vind ik ook. Ze slaapt er ook in. Niet te doen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:08 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
Je kan ook gewoon de live stream van de zenders aan doen. Maar zonde van de reclame.quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:16 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Als je KPN hebt, kun je toch ook gewoon online kijken
https://tv.kpn.com/tv-gids
Als ik zo'n sexy pak had, zou ik er ook de hele dag in lopen!quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:16 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
De anderen hebben toch ook geen koffer. Die lopen al dagen in dezelfde broek. Een shirt zat er voor Kutty ook wel bij. Ze wil het misschien niet.
Vind het maar niets. Voor de helft botox en nep. Hangt met silliconen aan elkaar.quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:09 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
TikTokje.. MooiPopje de Beaulicious van Versie 2
Dat ze er ook in slaapt had ik eigenlijk nog niet eens doorquote:Op woensdag 5 januari 2022 20:16 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Vind ik ook. Ze slaapt er ook in. Niet te doen.
Bij normale mensen werkt dat zo ja. Ik durf te wedden dat ze pislink is eroverquote:Op woensdag 5 januari 2022 20:15 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja.Die droop meteen af . Maar Peter had wel gelijk. Kitty heeft gekookt de anderen wassen af.
Altijd handig. Als je een lekkende afvoer heb, heb je altijd siliconen bij de hand.quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:17 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Vind het maar niets. Voor de helft botox en nep. Hangt met silliconen aan elkaar.
Ze heeft toch, net als alle anderen, ook de kleding waarmee ze het huis in kwam?quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:08 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
Was een complot! Ze kan niet tegen onrecht!quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:18 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Bij normale mensen werkt dat zo ja. Ik durf te wedden dat ze pislink is erover
Ik kan d'r wel pruimen, iets té lief maar dat komt omdat ze nu in een maandenlange TikTok zit.. die gaat ook nooit neuken daarquote:Op woensdag 5 januari 2022 20:17 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Vind het maar niets. Voor de helft botox en nep. Hangt met silliconen aan elkaar.
Dat dan wel weerquote:Op woensdag 5 januari 2022 20:18 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Altijd handig. Als je een lekkende afvoer heb, heb je altijd siliconen bij de hand.
En ze heeft een badjas. Dus:quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:19 schreef D. het volgende:
[..]
Ze heeft toch, net als alle anderen, ook de kleding waarmee ze het huis in kwam?
En ze mocht daarna nog een koffer vullen met voor ieder wat kleding, waarbij ze dus het voordeel had zelf te mogen kiezen
Sercan maakt iedereen helemaal para!! WOESTBOOSquote:Op woensdag 5 januari 2022 20:20 schreef D. het volgende:
[..]
Was een complot! Ze kan niet tegen onrecht!
Oh. Spijt me voor jequote:Op woensdag 5 januari 2022 20:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
Power Rangers
Dat was mijn jeugd
Dat gaat niemand daar. Mag niet eens van de regie denk ik zo.quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik kan d'r wel pruimen, iets té lief maar dat komt omdat ze nu in een maandenlange TikTok zit.. die gaat ook nooit neuken daar
Daarom. Geen medelijdenquote:Op woensdag 5 januari 2022 20:21 schreef Whuzz het volgende:
[..]
En ze heeft een badjas. Dus:
Dag 1: kleren binnenkomst
Dag 2: Kittypak + kleren wassen
Dag 3: Badjas + Kittypak wassen
Dag 4: Kleren + Badjas wassen
Rinse and repeat.
Natuurlijk ook andere gouden programma's zoals Samson en Gertquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |