van Grace uit haar beauticasequote:Op woensdag 5 januari 2022 20:05 schreef 5thencounter het volgende:
Natuurlijk, nagellak is nu een eerste levensbehoefte daar![]()
[ afbeelding ]
Van die rechtse dame gaan we nog genoeg horen. Duivel in schaapskleertjes.quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:05 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
Dacht ik ook alquote:Op woensdag 5 januari 2022 20:06 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Van die rechtse dame gaan we nog genoeg horen. Duivel in schaapskleertjes.
Tuurlijk, met een ongelakte nagel kun je toch niet aan je kont krabbenquote:Op woensdag 5 januari 2022 20:05 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
Doen alsof je een burrito bent op de grond en dan gaan rollen.quote:
TikTokje.. MooiPopje de Beaulicious van Versie 2quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:06 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Van die rechtse dame gaan we nog genoeg horen. Duivel in schaapskleertjes.
ze heeft toch ook de kleding waar ze in binnen kwamquote:Op woensdag 5 januari 2022 20:08 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
Ik weet dat Kitty geen favoriet is, maar vind het toch een klein beetje sneu dat ze 5 dagen hetzelfde pak aan moet. Het is ook niet alsof ze van de rest kleding kan lenen zoals de rest wel kan doen. Van mij mag ze haar koffer. (Ook uit eigen belang; kan dat roze pak zelf ook niet meer zien).
Alles beter dan dat roze dingquote:Op woensdag 5 januari 2022 20:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze heeft toch ook de kleding waar ze in binnen kwam
en straks zitten er in die koffer huispakken in andere kleurtjes![]()
oke,de dmitri is opquote:Op woensdag 5 januari 2022 20:09 schreef engine het volgende:
[..]
Doen alsof je een burrito bent op de grond en dan gaan rollen.
ik ben echt bamg dat ze die Jill pakken in alle kleuren heeftquote:Op woensdag 5 januari 2022 20:10 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
[..]
Alles beter dan dat roze ding
En ze heeft de sportlegging nog. Niet dat ik dat wil aanprijzen, maar het zou een optie zijnquote:Op woensdag 5 januari 2022 20:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze heeft toch ook de kleding waar ze in binnen kwam
en straks zitten er in die koffer huispakken in andere kleurtjes![]()
ze kiest er inderdaad zelf voorquote:Op woensdag 5 januari 2022 20:11 schreef Burner82 het volgende:
[..]
En ze heeft de sportlegging nog. Niet dat ik dat wil aanprijzen, maar het zou een optie zijn
Zijn koskleren, het keukenhulpje heeft een T-shirt dat er bij pastquote:Op woensdag 5 januari 2022 20:10 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
[..]
Alles beter dan dat roze ding
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Jaquote:Op woensdag 5 januari 2022 20:14 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
Vraagje tussendoor; staat de aflevering om 20:30 ook direct op Videoland? Dan hoef ik m’n kpn kastje niet helemaal aan te sluiten
Ja.quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:08 schreef Burner82 het volgende:
Ow jee, Peter zei tegen Kutty: ik ga wel afdrogen! Hoef jij niet te doen!
En Kutty stormt meteen woestboos weg![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |