Ik heb ook veel van die shirts, zit nog steeds in de kast en zal er ook niet uitkomen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:22 schreef Burner82 het volgende:
Wat heeft Salar voor een gay-shirt aan? Wanneer komt hij uit de kast?
Dan laat Vera haar gang maar gaanquote:Op woensdag 5 januari 2022 20:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Niet zolang ze met 4/5 op één zaaltje liggen.. maar dan nog, TikTokkers moeten aan hun volgers denken
Jij of die Shirtsquote:Op woensdag 5 januari 2022 20:24 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik heb ook veel van die shirts, zit nog steeds in de kast en zal er ook niet uitkomen.
dat was al seife en douchgelquote:Op woensdag 5 januari 2022 20:22 schreef utopia2.0 het volgende:
Nou BB, gooi er maar een opdracht in.
Dimitri is ook niet grappigquote:Op woensdag 5 januari 2022 20:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dimi wilde iets grappig vertellen en niemand lacht
Draag je ze niet, verkoop ze dan, als die shirts toch niet uit de kast komenquote:Op woensdag 5 januari 2022 20:24 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik heb ook veel van die shirts, zit nog steeds in de kast en zal er ook niet uitkomen.
Je kunt wel meer van de persoonlijkheid aflezen aan de kleding.quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
Die koffers mogen wel komen van me. Op de een of andere manier zie ik niet graag mensen in dezelfde kleren. Ik wil variatie
Iets voor de nacht. Werken voor kleding en eten.quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:25 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat was al seife en douchgel
maken
Ik andersom. Al lang uit de kast, maar heb geen van dat soort shirts.quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:24 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Tegenwoordig zijn bijna alle 20-ers bi. Dat schijnt een ding nu te zijn.quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:22 schreef Burner82 het volgende:
Wat heeft Salar voor een gay-shirt aan? Wanneer komt hij uit de kast?
Niet ik, maar ik ben 30quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:26 schreef thomas19844 het volgende:
[..]
Tegenwoordig zijn bijna alle 20-ers bi. Dat schijnt een ding nu te zijn.
quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Draag je ze niet, verkoop ze dan, als die shirts toch niet uit de kast komen![]()
quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:26 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik andersom. Al lang uit de kast, maar heb geen van dat soort shirts.
Is hij toch nog een beetje "Binnen" het BB-huis.quote:
quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:29 schreef BB-King het volgende:
[..]
Is hij toch nog een beetje "Binnen" het BB-huis.
Die kan 2 kanten op, maar die gaat nog wel ontpoppen als vies gluipdekentje als haar dooie-act niet meer werktquote:Op woensdag 5 januari 2022 20:25 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dan laat Vera haar gang maar gaan
En Stone Island zeker? Net mijn zoon.quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik wil gewoon alles met een capuchon.
Maar vandaag heb ik geen capuchon aan mijn trui
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |