Ja, EN de extra klap dat navel en shitcan dat gedaan hebbenquote:Op woensdag 5 januari 2022 20:47 schreef engine het volgende:
![]()
![]()
Die klap als er twee toch genomineerd zijn......prima move BB
quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:47 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Steek je vinger in je oog.
Als dat pijn doet, was het live
life = life lalalalalalaquote:Op woensdag 5 januari 2022 20:46 schreef mario390 het volgende:
[..]
dann weet hier niemand
meer wat live is en wat tv
its complicated
Gaat dit nog gebeurenquote:Op woensdag 5 januari 2022 20:47 schreef engine het volgende:
![]()
![]()
Die klap als er twee toch genomineerd zijn......prima move BB
ze luisteren ook niet echtquote:Op woensdag 5 januari 2022 20:48 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, EN de extra klap dat navel en shitcan dat gedaan hebben
Het ziet er niet gunstig uit voor Sercanquote:Op woensdag 5 januari 2022 20:48 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, EN de extra klap dat navel en shitcan dat gedaan hebben
Kristoffquote:Op woensdag 5 januari 2022 20:49 schreef engine het volgende:
[..]
Het ziet er niet gunstig uit voor Sercan![]()
Al weet ik niet zo goed op wie die dame wil gaan.
Ja maar verwacht dat ze dat vrijdag pas horen.quote:
we wachten geduldig op nominatie bekend maken, geen idee of ze dit vandaag horenquote:
ik denk het wel, was meestal op woensdagquote:Op woensdag 5 januari 2022 20:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
we wachten geduldig op nominatie bekend maken, geen idee of ze dit vandaag horen
maar de show is nu pas zaterdagquote:Op woensdag 5 januari 2022 20:52 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik denk het wel, was meestal op woensdag
Hoorde Sarel fluisteren dat het vanavond bekend wordt.quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
we wachten geduldig op nominatie bekend maken, geen idee of ze dit vandaag horen
quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hoorde Sarel fluisteren dat het vanavond bekend wordt.
yep, dan kan Sercan er uitquote:Op woensdag 5 januari 2022 20:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar de show is nu pas zaterdag
quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:52 schreef odie22 het volgende:
[..]
omdat ze zich zo vervelenquote:Op woensdag 5 januari 2022 20:54 schreef Clasientje het volgende:
Waarom spelen ze die stomme weerwolven dit is zo uitgemelkt
Maar toen was de exit ook al op donderdag. Ik vermoed dat ze het morgenavond te horen krijgen,quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:52 schreef odie22 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu waarschijnlijk op vrijdag, gezien de Liveshow. Misschien morgen om een dagje extra drama te editen. Maar vanavond denk ik niet.quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:52 schreef odie22 het volgende:
[..]
Omdat wij het vorig jaar zo leuk vonden om naar te kijkenquote:Op woensdag 5 januari 2022 20:54 schreef Clasientje het volgende:
Waarom spelen ze die stomme weerwolven dit is zo uitgemelkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |