Steek je vinger in je oog.quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:46 schreef mario390 het volgende:
[..]
dann weet hier niemand
meer wat live is en wat tv
its complicated
het mag van Bennyquote:Op woensdag 5 januari 2022 20:47 schreef mario390 het volgende:
[..]
gisteren kunnt het hier wel
schijnbar
Ja, EN de extra klap dat navel en shitcan dat gedaan hebbenquote:Op woensdag 5 januari 2022 20:47 schreef engine het volgende:
![]()
![]()
Die klap als er twee toch genomineerd zijn......prima move BB
quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:47 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Steek je vinger in je oog.
Als dat pijn doet, was het live
life = life lalalalalalaquote:Op woensdag 5 januari 2022 20:46 schreef mario390 het volgende:
[..]
dann weet hier niemand
meer wat live is en wat tv
its complicated
Gaat dit nog gebeurenquote:Op woensdag 5 januari 2022 20:47 schreef engine het volgende:
![]()
![]()
Die klap als er twee toch genomineerd zijn......prima move BB
ze luisteren ook niet echtquote:Op woensdag 5 januari 2022 20:48 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, EN de extra klap dat navel en shitcan dat gedaan hebben
Het ziet er niet gunstig uit voor Sercanquote:Op woensdag 5 januari 2022 20:48 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, EN de extra klap dat navel en shitcan dat gedaan hebben
Kristoffquote:Op woensdag 5 januari 2022 20:49 schreef engine het volgende:
[..]
Het ziet er niet gunstig uit voor Sercan![]()
Al weet ik niet zo goed op wie die dame wil gaan.
Ja maar verwacht dat ze dat vrijdag pas horen.quote:
we wachten geduldig op nominatie bekend maken, geen idee of ze dit vandaag horenquote:
ik denk het wel, was meestal op woensdagquote:Op woensdag 5 januari 2022 20:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
we wachten geduldig op nominatie bekend maken, geen idee of ze dit vandaag horen
maar de show is nu pas zaterdagquote:Op woensdag 5 januari 2022 20:52 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik denk het wel, was meestal op woensdag
Hoorde Sarel fluisteren dat het vanavond bekend wordt.quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
we wachten geduldig op nominatie bekend maken, geen idee of ze dit vandaag horen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |