SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdIedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Dat heb ik met Dimitri, Kristof is wel tofquote:Op woensdag 5 januari 2022 18:43 schreef Clasientje het volgende:
Tobias knap koppie maar ik vind hem niks aan tot nu toe.
Grappig hoor ???quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:41 schreef Burner82 het volgende:
Profielfoto van Kutty is geupdate:
[ afbeelding ]
Misschien maar beter ook of juist nietquote:Op woensdag 5 januari 2022 18:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Vodka, maar dat hebben ze nog niet door
rond 17:00 zou de kijker invloed hebbenquote:
Ik wens dat er een boel alcohol ingegooid gaat worden, maar het is 2022 en braaf. Roken is ook een no go.quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Vodka, maar dat hebben ze nog niet door
Ja teringquote:
Welke volgens staan ze er allemaal jnquote:Op woensdag 5 januari 2022 18:40 schreef Mrsloveable het volgende:
Wie zet de twee nieuwe bewoners eens in de OP ?
In BB4 hadden ze zelfs een sigaret challenge. Roel moest zoveel mogelijk stiekem paffen voor geld.quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wens dat er een boel alcohol ingegooid gaat worden, maar het is 2022 en braaf. Roken is ook een no go.
Ja mutsquote:Op woensdag 5 januari 2022 18:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Welke volgens staan ze er allemaal jn
Leek er wel op. Een bedankje voor het eten.quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:51 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Streams zijn hier ff uit. For reals?
quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:51 schreef BB-King het volgende:
[..]
In BB4 hadden ze zelfs een sigaret challenge. Roel moest zoveel mogelijk stiekem paffen voor geld.
Welke gozer?quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Klitty achtervolgd die gozer.
Hij wilde ff rust buiten... plop ..daar was ze... hij weer naar binnen.. zoef.. er achteraan
Dido!quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:52 schreef Soury het volgende:
[..]Roel en Dido zijn nog steeds een stel
Wie had dat ooit kunnen denken.quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:52 schreef Soury het volgende:
[..]Roel en Dido zijn nog steeds een stel
Gezond libidoquote:Op woensdag 5 januari 2022 18:55 schreef Mickytjuh het volgende:
....
Ik zou waarschijnlijk op avond 2 al met iemand liggen hokken...
Jawelx maar geen vaatwas blokjesquote:
Met een beetje drank zie ik Grace wel met iedereen het bed induiken (behalve Peter).quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:55 schreef Mickytjuh het volgende:
Hebben we al een poll wie het eerste seks gaan hebben?
Is overigens wel een van de honderd redenen dat ik nooit mee zou doen met Big Brother.
Ik zou waarschijnlijk op avond 2 al met iemand liggen hokken...
Sinds vandaag een tandenborstel, wat denk je zelfquote:
Dat heb ik ja.quote:
Seks met homo's is gewoon mogelijk als vrouw hoor.quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:56 schreef BB-King het volgende:
[..]
Met een beetje drank zie ik Grace wel met iedereen het bed induiken (behalve Peter).
daar denk je fout,zij heeft en kind thuisquote:Op woensdag 5 januari 2022 18:56 schreef BB-King het volgende:
[..]
Met een beetje drank zie ik Grace wel met iedereen het bed induiken (behalve Peter).
Dat kind is twintig...quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
daar dek je fout,zij heeft en kind thuis
Je DM zit nu volquote:Op woensdag 5 januari 2022 18:56 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dat heb ik ja.
En ben ook een ontzettende flirt kees
Aaah op die fietsquote:Op woensdag 5 januari 2022 18:56 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Jawelx maar geen vaatwas blokjes
En dan mag je niet meer neuken, ze heeft wel ervaringquote:Op woensdag 5 januari 2022 18:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
daar denk je fout,zij heeft en kind thuis
Nouche is een meisje... en die Nekpatient is Selanquote:Op woensdag 5 januari 2022 18:58 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dat leek zo, maar volgens mij zat ze zo omdat ze een nekmassage kreeg van Peter.
Ja meende het ook. Viel een beetje tegen. Ik dacht iedere woensdag en zondag om 17:00.quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:47 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
Waar was eigenlijk gezegd dat er om 17:00 uur iets zou gebeuren? Ik herinner me toch dat dat vanuit Big Brother zelf kwam, of ben ik gek?
Fijn voor jequote:Op woensdag 5 januari 2022 18:59 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Mijn DM staat alleen open voor @:dud0r
Mijn reserve vent.
Denk niet dat Peter er op zit te wachten eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:57 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Seks met homo's is gewoon mogelijk als vrouw hoor.
Heb er veel ervaring mee.
Een kind van 20,dus waarom niet.quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:58 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dat leek zo, maar volgens mij zat ze zo omdat ze een nekmassage kreeg van Peter.
quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nouche is een meisje... en die Nekpatient is Selan
Jullie halen alles door elkaar
Onschuld en Vera gaat niet echt samenquote:Op woensdag 5 januari 2022 19:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik denk dat Vera het meest vatbaar is voor een eventuele relatie of flirt daar... Die is daar omdat ze liefde en aandacht mist...en haar onschuld kan nog weleens haar valkuil zijn.
Nou en......denk dat ze heus geen toestemming hoeft te vragen aan haar kind. Als hij niet wil kijken dan kijkt hij niet.quote:
Fake streams!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
quote:Op woensdag 5 januari 2022 19:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Onschuld en Vera gaat niet echt samen
Maar toen was de live op donderdag. Nu is die op zaterdagquote:Op woensdag 5 januari 2022 19:02 schreef thomas19844 het volgende:
Worden de nominaties vandaag bekend gemaakt? Normaal was dit toch op woensdag avond dat de gehele sfeer om sloeg?
De live uitzending is 2 dagen later, dus bekendmaking nominaties waarschijnlijk ookquote:Op woensdag 5 januari 2022 19:02 schreef thomas19844 het volgende:
Worden de nominaties vandaag bekend gemaakt? Normaal was dit toch op woensdag avond dat de gehele sfeer om sloeg?
Gelukkig weet jij alles beterquote:Op woensdag 5 januari 2022 18:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nouche is een meisje... en die Nekpatient is Selan
Jullie halen alles door elkaar
Geen idee.quote:Op woensdag 5 januari 2022 19:02 schreef thomas19844 het volgende:
zeker mag je,maar zij heeft het al moelijk met dequote:Op woensdag 5 januari 2022 18:58 schreef Soury het volgende:
[..]
En dan mag je niet meer neuken, ze heeft wel ervaring
wacht maar zodra er drank in zitquote:Op woensdag 5 januari 2022 19:03 schreef mario390 het volgende:
[..]
zeker mag je,maar zij heeft het al moelijk met de
kameras in wc en douche zei zij
gisteren de wc´squote:Op woensdag 5 januari 2022 19:00 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik heb nog niemand zien poetsen.
Niet de douchesx niet de wc.. niets is gedweild???
Onzin die muts wil graag op camera. En nee je ziet haar niet op de plee of naaktquote:Op woensdag 5 januari 2022 19:03 schreef mario390 het volgende:
[..]
zeker mag je,maar zij heeft het al moelijk met de
kameras in wc en douche zei zij
klopt, als je een kind hebt van 18 , dan heb je geen sex meerquote:Op woensdag 5 januari 2022 18:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
Ze zijn gister ontzettend druk geweest met schoonmaken .. en echt iedereen hielp vol mee... nog nooit zoiets gezien vorig jaar.quote:Op woensdag 5 januari 2022 19:00 schreef Mickytjuh het volgende:
Ah, ik las zoiets inderdaad maar de live show is zeker op zaterdag. Dan zal dit inderdaad pas vrijdag zijn. Thanks voor de info. Misschien maakt Kitty nog wat drama vanavond.quote:Op woensdag 5 januari 2022 19:03 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Maar toen was de live op donderdag. Nu is die op zaterdag
wanneer zij zich bewacht voelt? gaat zij niet sexenquote:Op woensdag 5 januari 2022 19:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Onzin die muts wil graag op camera. En nee je ziet haar niet op de plee of naakt
ik wel, al 2 xquote:Op woensdag 5 januari 2022 19:00 schreef Mickytjuh het volgende:
89 meende ik te horenquote:Op woensdag 5 januari 2022 19:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Grace is van 86 dacht ik te horen..
Ahh ja gisteren heb ik geslapen tot 13 uurquote:Op woensdag 5 januari 2022 19:05 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze zijn gister ontzettend druk geweest met schoonmaken .. en echt iedereen hielp vol mee... nog nooit zoiets gezien vorig jaar.
Ze is 35, dus dat zal kloppen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 19:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Oeps ik moet even de tijd terugzoekenx maar Diminzong bhet Italiaans volkslied.quote:Op woensdag 5 januari 2022 19:06 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, nu pas uitgewerkt, maar heb wel opnames van beide streams van de laatste 19 uur ....![]()
Voordat ik zelf ga zoeken, nog iets om terug te kijken ?
Aangezien ze 35 jaar jong is kan dat best kloppen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 19:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Neequote:Op woensdag 5 januari 2022 19:06 schreef mario390 het volgende:
[..]
wanneer zij zich bewacht voelt? gaat zij niet sexen
Middag .. 'confrontatie' tussen Kitty/Nouchine met Tobias en Dimitri. Ergens tussen 13.30 en 14.15 .. weet niet welke stream.quote:Op woensdag 5 januari 2022 19:06 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, nu pas uitgewerkt, maar heb wel opnames van beide streams van de laatste 19 uur ....![]()
Had daar een berichtje over, in de badkamer heb alleen niet doorgekregen welke stream ....quote:Op woensdag 5 januari 2022 19:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Middag .. 'confrontatie' tussen Kitty/Nouchine met Tobias en Dimitri.
Ga zo zoeken, dank jequote:Op woensdag 5 januari 2022 19:08 schreef Mickytjuh het volgende:
Iets na 16.00 zong Dimi het Italiaanse volkslied waarna hij zei dat hij het Belgische volkslied niet kent @:DGK_tegengas die zou ik graag hebben.
quote:Op woensdag 5 januari 2022 19:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
gefluister groene slaapkamer over wie ze gingen nomineren , zo 5 uur geledenquote:Op woensdag 5 januari 2022 19:06 schreef DGK_Tegengas het volgende:
je koopt weer eens achter, zeker een uur, oud nieuws, iedereen vond de gefrituurde broccoli lekkerquote:Op woensdag 5 januari 2022 19:08 schreef mario390 het volgende:
ik zie ze kip en rijst met bechamel eten ,maar
de broccoli eet bijna niemand
vandaag
Die was makkelijk, gevonden om 1606 uur op stream 1, ga het zo monteren.quote:Op woensdag 5 januari 2022 19:08 schreef Mickytjuh het volgende:
Iets na 16.00 zong Dimi het Italiaanse volkslied waarna hij zei dat hij het Belgische volkslied niet kent @:DGK_tegengas die zou ik graag hebben.
ik was ook inkopen hoorquote:Op woensdag 5 januari 2022 19:12 schreef rinardo het volgende:
[..]
je koopt weer eens achter, zeker een uur, oud nieuws, iedereen vond de gefrituurde broccoli lekker
Een uurtje terug zaten Peter en Grace op bed in de slaapkamer.quote:Op woensdag 5 januari 2022 19:06 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mooi toch, anders liggen ze met zijn allen maar lam "bank te hangen"quote:Op woensdag 5 januari 2022 19:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Man man man... wat een kleuterklas... Bedden verschonen op commando
Maar ondertussenquote:Op woensdag 5 januari 2022 19:13 schreef Soury het volgende:
Kitty gaat niet voor de winst, beetje Dot die niet voor de punten gaat
Jij weetquote:
Dat was volgens mij stream 2quote:Op woensdag 5 januari 2022 19:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Had daar een berichtje over, in de badkamer heb alleen niet doorgekregen welke stream ....
Gaat haar niet lukken, zat op dag twee al te janken dat er iets niet goed was.quote:
Ik heb gelezen dat Vera alles behalve onschuldig is. Zij is een flirt had ze gezegd.quote:Op woensdag 5 januari 2022 19:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Onschuld en Vera gaat niet echt samen
ik hoop dat ze niks krijgtquote:Op woensdag 5 januari 2022 19:16 schreef Sestra666 het volgende:
kutty wordt oma
ze hoopt beschuit met muisjes te krijgen en een bericht
platjes?quote:Op woensdag 5 januari 2022 19:16 schreef Soury het volgende:
Waarom beddengoed verschonen? Na drie dagen
Is het nodig om haar Kutty te noemen en vetbolletje? wat gij niet wilt dat u geschied, doet dat ook een ander niet.quote:Op woensdag 5 januari 2022 19:16 schreef Sestra666 het volgende:
kutty wordt oma
Misschien kan ze meteen naar haar kleinkindquote:Op woensdag 5 januari 2022 19:16 schreef Sestra666 het volgende:
kutty wordt oma
Vanaf 31 december slapen ze daarquote:Op woensdag 5 januari 2022 19:16 schreef Soury het volgende:
Waarom beddengoed verschonen? Na drie dagen
quote:Op woensdag 5 januari 2022 19:18 schreef rinardo het volgende:
I
[..]
Is het nodig om haar Kutty te noemen en vetbolletje? wat gij niet wilt dat u geschied, doet dat ook een ander niet.
ja hoor jaquote:Op woensdag 5 januari 2022 19:18 schreef rinardo het volgende:
I
[..]
Is het nodig om haar Kutty te noemen en vetbolletje? wat gij niet wilt dat u geschied, doet dat ook een ander niet.
Daar heb ik geen ervaring mee, lullig dat jij het wel hebquote:
Gosh wat zal ze eerder hebben geweten, BB of de aankomende geboorte van haar kleinkind....quote:Op woensdag 5 januari 2022 19:16 schreef Sestra666 het volgende:
kutty wordt oma
Poehoe !!!!!!quote:Op woensdag 5 januari 2022 19:19 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
5 dagen er dus onder beddengoed geslapen
dat zou mij enorm storenquote:Op woensdag 5 januari 2022 19:18 schreef suzi1 het volgende:
is het beddengoed eindelijk iets zachter, moet er weer stijf nieuw omheem
quote:Op woensdag 5 januari 2022 19:18 schreef UtopiaFreak het volgende:
Stem: Bewoners, verschoon de bedden.
Kitty: O, ja ik weet het al.
Salar: Wat dan?
Kitty: De bedden verschonen.
Ze hebben toch niet veel in te pakken nuquote:Op woensdag 5 januari 2022 19:04 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik ben eigenlijk van mening dat de nominaties voor de bewoners pas tijdens de live uitzending bekend gemaakt moeten worden!
quote:Op woensdag 5 januari 2022 19:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar heb ik geen ervaring mee, lullig dat jij het wel heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Staan vraagtekens bij slimpiequote:Op woensdag 5 januari 2022 19:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar heb ik geen ervaring mee, lullig dat jij het wel heb
Laten we het bij de bewoners houdenquote:Op woensdag 5 januari 2022 19:13 schreef Soury het volgende:
Kitty gaat niet voor de winst, beetje Dot die niet voor de punten gaat
Kon ook nog wel twee dagen, ik verschoon mijn bed elke weekquote:
quote:Op woensdag 5 januari 2022 19:20 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
immer grappig die SouryTis wat...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |