Aaah op die fietsquote:Op woensdag 5 januari 2022 18:56 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Jawelx maar geen vaatwas blokjes
En dan mag je niet meer neuken, ze heeft wel ervaringquote:Op woensdag 5 januari 2022 18:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
daar denk je fout,zij heeft en kind thuis
Nouche is een meisje... en die Nekpatient is Selanquote:Op woensdag 5 januari 2022 18:58 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dat leek zo, maar volgens mij zat ze zo omdat ze een nekmassage kreeg van Peter.
Ja meende het ook. Viel een beetje tegen. Ik dacht iedere woensdag en zondag om 17:00.quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:47 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
Waar was eigenlijk gezegd dat er om 17:00 uur iets zou gebeuren? Ik herinner me toch dat dat vanuit Big Brother zelf kwam, of ben ik gek?
Fijn voor jequote:Op woensdag 5 januari 2022 18:59 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Mijn DM staat alleen open voor @:dud0r
Mijn reserve vent.
Denk niet dat Peter er op zit te wachten eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:57 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Seks met homo's is gewoon mogelijk als vrouw hoor.
Heb er veel ervaring mee.
Een kind van 20,dus waarom niet.quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
daar denk je fout,zij heeft en kind thuis
quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:58 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dat leek zo, maar volgens mij zat ze zo omdat ze een nekmassage kreeg van Peter.
quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nouche is een meisje... en die Nekpatient is Selan
Jullie halen alles door elkaar
Onschuld en Vera gaat niet echt samenquote:Op woensdag 5 januari 2022 19:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik denk dat Vera het meest vatbaar is voor een eventuele relatie of flirt daar... Die is daar omdat ze liefde en aandacht mist...en haar onschuld kan nog weleens haar valkuil zijn.
Nou en......denk dat ze heus geen toestemming hoeft te vragen aan haar kind. Als hij niet wil kijken dan kijkt hij niet.quote:
Fake streams!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keyboard Knight
quote:Op woensdag 5 januari 2022 19:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Onschuld en Vera gaat niet echt samen
Maar toen was de live op donderdag. Nu is die op zaterdagquote:Op woensdag 5 januari 2022 19:02 schreef thomas19844 het volgende:
Worden de nominaties vandaag bekend gemaakt? Normaal was dit toch op woensdag avond dat de gehele sfeer om sloeg?
De live uitzending is 2 dagen later, dus bekendmaking nominaties waarschijnlijk ookquote:Op woensdag 5 januari 2022 19:02 schreef thomas19844 het volgende:
Worden de nominaties vandaag bekend gemaakt? Normaal was dit toch op woensdag avond dat de gehele sfeer om sloeg?
Gelukkig weet jij alles beterquote:Op woensdag 5 januari 2022 18:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nouche is een meisje... en die Nekpatient is Selan
Jullie halen alles door elkaar
Geen idee.quote:Op woensdag 5 januari 2022 19:02 schreef thomas19844 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |