Ga zo zoeken, dank jequote:Op woensdag 5 januari 2022 19:08 schreef Mickytjuh het volgende:
Iets na 16.00 zong Dimi het Italiaanse volkslied waarna hij zei dat hij het Belgische volkslied niet kent @:DGK_tegengas die zou ik graag hebben.
quote:Op woensdag 5 januari 2022 19:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Grace is van 86 dacht ik te horen..
gefluister groene slaapkamer over wie ze gingen nomineren , zo 5 uur geledenquote:Op woensdag 5 januari 2022 19:06 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, nu pas uitgewerkt, maar heb wel opnames van beide streams van de laatste 19 uur ....![]()
Voordat ik zelf ga zoeken, nog iets om terug te kijken ?
je koopt weer eens achter, zeker een uur, oud nieuws, iedereen vond de gefrituurde broccoli lekkerquote:Op woensdag 5 januari 2022 19:08 schreef mario390 het volgende:
ik zie ze kip en rijst met bechamel eten ,maar
de broccoli eet bijna niemand
vandaag
Die was makkelijk, gevonden om 1606 uur op stream 1, ga het zo monteren.quote:Op woensdag 5 januari 2022 19:08 schreef Mickytjuh het volgende:
Iets na 16.00 zong Dimi het Italiaanse volkslied waarna hij zei dat hij het Belgische volkslied niet kent @:DGK_tegengas die zou ik graag hebben.
ik was ook inkopen hoorquote:Op woensdag 5 januari 2022 19:12 schreef rinardo het volgende:
[..]
je koopt weer eens achter, zeker een uur, oud nieuws, iedereen vond de gefrituurde broccoli lekker
Een uurtje terug zaten Peter en Grace op bed in de slaapkamer.quote:Op woensdag 5 januari 2022 19:06 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, nu pas uitgewerkt, maar heb wel opnames van beide streams van de laatste 19 uur ....![]()
Voordat ik zelf ga zoeken, nog iets om terug te kijken ?
Mooi toch, anders liggen ze met zijn allen maar lam "bank te hangen"quote:Op woensdag 5 januari 2022 19:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Man man man... wat een kleuterklas... Bedden verschonen op commando
Maar ondertussenquote:Op woensdag 5 januari 2022 19:13 schreef Soury het volgende:
Kitty gaat niet voor de winst, beetje Dot die niet voor de punten gaat
Jij weetquote:
Dat was volgens mij stream 2quote:Op woensdag 5 januari 2022 19:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Had daar een berichtje over, in de badkamer heb alleen niet doorgekregen welke stream ....
Gaat haar niet lukken, zat op dag twee al te janken dat er iets niet goed was.quote:
Ik heb gelezen dat Vera alles behalve onschuldig is. Zij is een flirt had ze gezegd.quote:Op woensdag 5 januari 2022 19:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Onschuld en Vera gaat niet echt samen
ik hoop dat ze niks krijgtquote:Op woensdag 5 januari 2022 19:16 schreef Sestra666 het volgende:
kutty wordt oma
ze hoopt beschuit met muisjes te krijgen en een bericht
platjes?quote:Op woensdag 5 januari 2022 19:16 schreef Soury het volgende:
Waarom beddengoed verschonen? Na drie dagen
Is het nodig om haar Kutty te noemen en vetbolletje? wat gij niet wilt dat u geschied, doet dat ook een ander niet.quote:Op woensdag 5 januari 2022 19:16 schreef Sestra666 het volgende:
kutty wordt oma
Misschien kan ze meteen naar haar kleinkindquote:Op woensdag 5 januari 2022 19:16 schreef Sestra666 het volgende:
kutty wordt oma
Vanaf 31 december slapen ze daarquote:Op woensdag 5 januari 2022 19:16 schreef Soury het volgende:
Waarom beddengoed verschonen? Na drie dagen
quote:Op woensdag 5 januari 2022 19:18 schreef rinardo het volgende:
I
[..]
Is het nodig om haar Kutty te noemen en vetbolletje? wat gij niet wilt dat u geschied, doet dat ook een ander niet.
ja hoor jaquote:Op woensdag 5 januari 2022 19:18 schreef rinardo het volgende:
I
[..]
Is het nodig om haar Kutty te noemen en vetbolletje? wat gij niet wilt dat u geschied, doet dat ook een ander niet.
Daar heb ik geen ervaring mee, lullig dat jij het wel hebquote:
Gosh wat zal ze eerder hebben geweten, BB of de aankomende geboorte van haar kleinkind....quote:Op woensdag 5 januari 2022 19:16 schreef Sestra666 het volgende:
kutty wordt oma
Poehoe !!!!!!quote:Op woensdag 5 januari 2022 19:19 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
5 dagen er dus onder beddengoed geslapen
dat zou mij enorm storenquote:Op woensdag 5 januari 2022 19:18 schreef suzi1 het volgende:
is het beddengoed eindelijk iets zachter, moet er weer stijf nieuw omheem
quote:Op woensdag 5 januari 2022 19:18 schreef UtopiaFreak het volgende:
Stem: Bewoners, verschoon de bedden.
Kitty: O, ja ik weet het al.
Salar: Wat dan?
Kitty: De bedden verschonen.
Ze hebben toch niet veel in te pakken nuquote:Op woensdag 5 januari 2022 19:04 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik ben eigenlijk van mening dat de nominaties voor de bewoners pas tijdens de live uitzending bekend gemaakt moeten worden!
quote:Op woensdag 5 januari 2022 19:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar heb ik geen ervaring mee, lullig dat jij het wel heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
Staan vraagtekens bij slimpiequote:Op woensdag 5 januari 2022 19:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar heb ik geen ervaring mee, lullig dat jij het wel heb
Laten we het bij de bewoners houdenquote:Op woensdag 5 januari 2022 19:13 schreef Soury het volgende:
Kitty gaat niet voor de winst, beetje Dot die niet voor de punten gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |