Ik heb gelezen dat Vera alles behalve onschuldig is. Zij is een flirt had ze gezegd.quote:Op woensdag 5 januari 2022 19:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Onschuld en Vera gaat niet echt samen
ik hoop dat ze niks krijgtquote:Op woensdag 5 januari 2022 19:16 schreef Sestra666 het volgende:
kutty wordt oma
ze hoopt beschuit met muisjes te krijgen en een bericht
platjes?quote:Op woensdag 5 januari 2022 19:16 schreef Soury het volgende:
Waarom beddengoed verschonen? Na drie dagen
Is het nodig om haar Kutty te noemen en vetbolletje? wat gij niet wilt dat u geschied, doet dat ook een ander niet.quote:Op woensdag 5 januari 2022 19:16 schreef Sestra666 het volgende:
kutty wordt oma
Misschien kan ze meteen naar haar kleinkindquote:Op woensdag 5 januari 2022 19:16 schreef Sestra666 het volgende:
kutty wordt oma
Vanaf 31 december slapen ze daarquote:Op woensdag 5 januari 2022 19:16 schreef Soury het volgende:
Waarom beddengoed verschonen? Na drie dagen
quote:Op woensdag 5 januari 2022 19:18 schreef rinardo het volgende:
I
[..]
Is het nodig om haar Kutty te noemen en vetbolletje? wat gij niet wilt dat u geschied, doet dat ook een ander niet.
ja hoor jaquote:Op woensdag 5 januari 2022 19:18 schreef rinardo het volgende:
I
[..]
Is het nodig om haar Kutty te noemen en vetbolletje? wat gij niet wilt dat u geschied, doet dat ook een ander niet.
Daar heb ik geen ervaring mee, lullig dat jij het wel hebquote:
Gosh wat zal ze eerder hebben geweten, BB of de aankomende geboorte van haar kleinkind....quote:Op woensdag 5 januari 2022 19:16 schreef Sestra666 het volgende:
kutty wordt oma
Poehoe !!!!!!quote:Op woensdag 5 januari 2022 19:19 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
5 dagen er dus onder beddengoed geslapen
dat zou mij enorm storenquote:Op woensdag 5 januari 2022 19:18 schreef suzi1 het volgende:
is het beddengoed eindelijk iets zachter, moet er weer stijf nieuw omheem
quote:Op woensdag 5 januari 2022 19:18 schreef UtopiaFreak het volgende:
Stem: Bewoners, verschoon de bedden.
Kitty: O, ja ik weet het al.
Salar: Wat dan?
Kitty: De bedden verschonen.
Ze hebben toch niet veel in te pakken nuquote:Op woensdag 5 januari 2022 19:04 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik ben eigenlijk van mening dat de nominaties voor de bewoners pas tijdens de live uitzending bekend gemaakt moeten worden!
quote:Op woensdag 5 januari 2022 19:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar heb ik geen ervaring mee, lullig dat jij het wel heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
Staan vraagtekens bij slimpiequote:Op woensdag 5 januari 2022 19:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar heb ik geen ervaring mee, lullig dat jij het wel heb
Laten we het bij de bewoners houdenquote:Op woensdag 5 januari 2022 19:13 schreef Soury het volgende:
Kitty gaat niet voor de winst, beetje Dot die niet voor de punten gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |