Ga zo zoeken, dank jequote:Op woensdag 5 januari 2022 19:08 schreef Mickytjuh het volgende:
Iets na 16.00 zong Dimi het Italiaanse volkslied waarna hij zei dat hij het Belgische volkslied niet kent @:DGK_tegengas die zou ik graag hebben.
quote:Op woensdag 5 januari 2022 19:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Grace is van 86 dacht ik te horen..
gefluister groene slaapkamer over wie ze gingen nomineren , zo 5 uur geledenquote:Op woensdag 5 januari 2022 19:06 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, nu pas uitgewerkt, maar heb wel opnames van beide streams van de laatste 19 uur ....![]()
Voordat ik zelf ga zoeken, nog iets om terug te kijken ?
je koopt weer eens achter, zeker een uur, oud nieuws, iedereen vond de gefrituurde broccoli lekkerquote:Op woensdag 5 januari 2022 19:08 schreef mario390 het volgende:
ik zie ze kip en rijst met bechamel eten ,maar
de broccoli eet bijna niemand
vandaag
Die was makkelijk, gevonden om 1606 uur op stream 1, ga het zo monteren.quote:Op woensdag 5 januari 2022 19:08 schreef Mickytjuh het volgende:
Iets na 16.00 zong Dimi het Italiaanse volkslied waarna hij zei dat hij het Belgische volkslied niet kent @:DGK_tegengas die zou ik graag hebben.
ik was ook inkopen hoorquote:Op woensdag 5 januari 2022 19:12 schreef rinardo het volgende:
[..]
je koopt weer eens achter, zeker een uur, oud nieuws, iedereen vond de gefrituurde broccoli lekker
Een uurtje terug zaten Peter en Grace op bed in de slaapkamer.quote:Op woensdag 5 januari 2022 19:06 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, nu pas uitgewerkt, maar heb wel opnames van beide streams van de laatste 19 uur ....![]()
Voordat ik zelf ga zoeken, nog iets om terug te kijken ?
Mooi toch, anders liggen ze met zijn allen maar lam "bank te hangen"quote:Op woensdag 5 januari 2022 19:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Man man man... wat een kleuterklas... Bedden verschonen op commando
Maar ondertussenquote:Op woensdag 5 januari 2022 19:13 schreef Soury het volgende:
Kitty gaat niet voor de winst, beetje Dot die niet voor de punten gaat
Jij weetquote:
Dat was volgens mij stream 2quote:Op woensdag 5 januari 2022 19:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Had daar een berichtje over, in de badkamer heb alleen niet doorgekregen welke stream ....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |