Ja, er is geen houden meer aan met Omicron. En ik denk ook niet dat boosters de verspreiding significant zullen remmen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:18 schreef Anton91 het volgende:
Gidsland Portugal met 39.5k besmettingen
Ondanks/Dankzij de generaalquote:Op woensdag 5 januari 2022 17:18 schreef Anton91 het volgende:
Gokken lijkt me nou niet per definitie 'beter en logisch beleid'.quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:16 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Het feit dat zo'n ranzig incompetente idioot als Boris het voor elkaar krijgt een stuk beter en logischer coronabeleid te voeren dan wij is toch wel een flinke aanklacht tegen de hele Nederlandse politiek.
Hij gokt niet, hij kijkt consequent naar wat maximaal kan - en heeft ervoor gezorgd dat wat maximaal kan is opgetrokken.quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:19 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Gokken lijkt me nou niet per definitie 'beter en logisch beleid'.
quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:18 schreef Anton91 het volgende:
Daar zijn de meningen in Engeland zelf aardig over verdeeld. Hier zien we natuurlijk de volle stadions en een vol Ally Pally, maar in Noord-Engeland moeten mensen die 999 bellen met/over een hartaanval maar zelf kijken hoe ze in het ziekenhuis komen. Gidslandje hoor.quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:23 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Hij gokt niet, hij kijkt consequent naar wat maximaal kan - en heeft ervoor gezorgd dat wat maximaal kan is opgetrokken.
Die oorlogswetgeving vereist wel parlementaire instemming.quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:13 schreef Confetti het volgende:
[..]
De wetgever heeft oorlogswetgeving paraat om een echte lockdown af te kondigen. Dat zal dan wel op tafel komen te liggen, want het bijltje erbij neergooien zullen ze niet meer doen.
Vind je dat echt?quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:27 schreef trein2000 het volgende:
https://www.bloomberg.com(...)n=socialflow-organic
Boris gooit er nog maar eens een rondje versoepelingen in. Die lockdown hier wordt toch wel heel potsierlijk zo langzamerhand.
Die boosteren hard man.quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:18 schreef Anton91 het volgende:
Gouden tijden voor Uber. Beter geen hartaanval krijgen tijdens spitsuur.. betaal je ook nog eens surge pricingquote:Op woensdag 5 januari 2022 17:29 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen in Engeland zelf aardig over verdeeld. Hier zien we natuurlijk de volle stadions en een vol Ally Pally, maar in Noord-Engeland moeten mensen die 999 bellen met/over een hartaanval maar zelf kijken hoe ze in het ziekenhuis komen. Gidslandje hoor.
https://www.theguardian.c(...)e-than-double-london
Politieke beslissingen die de zorg in het VK straks lam gaan leggen en waar nu al hartpatienten niet meer door ambulances worden opgehaald. Is dat echt de weg die je wil bewandelen? Prima, maar dan ben je bij de Nederlandse politici aan het verkeerde adres maar die hoeven dan ook niet bang te zijn om gewipt te worden met een interne geheime partij stemming, dat scheelt wel.quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:27 schreef trein2000 het volgende:
https://www.bloomberg.com(...)n=socialflow-organic
Boris gooit er nog maar eens een rondje versoepelingen in. Die lockdown hier wordt toch wel heel potsierlijk zo langzamerhand.
Ik vind dat echt ja. Ik heb hier gisteren ook geschreven dat het bij de eerste signalen invoeren van stevige maatregelen goed verdedigbaar was/is. Maar dat het geen 'baat het niet dan schaadt het niet' verhaal is. In tegendeel zo'n lockdown doet extreem veel schade, dus baat het niet dan schaadt het extreem.quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:33 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Vind je dat echt?
Als je nu kijkt hoe extreem veel besmettingen we hebben dan was het afkondigen van de lockdown een paar weken geleden toch niet zo’n gekke gedachte? Vooral omdat er toen nog veel onzeker was rond omikron. Die onzekerheid is nu natuurlijk een stuk minder en versoepelen lijkt me nu verantwoord, maar destijds was de situatie wel anders.
Je beseft je dat je dit ook kan ook prima omdraaien richting de Nederlandse situatie waarin de hele maatschappij wordt lamgelegd met alle desastreuze gevolgen van dien?quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:36 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Politieke beslissingen die de zorg in het VK straks lam gaan leggen en waar nu al hartpatienten niet meer door ambulances worden opgehaald. Is dat echt de weg die je wil bewandelen? Prima, maar dan ben je bij de Nederlandse politici aan het verkeerde adres.
Ja, onze politici is zo begaan met de zorg dat we echt kampioenen zijn in t verlenen van zorg.quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:36 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Politieke beslissingen die de zorg in het VK straks lam gaan leggen en waar nu al hartpatienten niet meer door ambulances worden opgehaald. Is dat echt de weg die je wil bewandelen? Prima, maar dan ben je bij de Nederlandse politici aan het verkeerde adres maar die hoeven dan ook niet bang te zijn om gewipt te worden met een interne geheime partij stemming, dat scheelt wel.
Waar baseer jij op dat het Britse beleid tot de minste pijn leidt, eigenlijk? Is daar enig bewijs voor?quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:38 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Je beseft je dat je dit ook kan ook prima omdraaien richting de Nederlandse situatie waarin de hele maatschappij wordt lamgelegd met alle desastreuze gevolgen van dien?
We zitten in een pandemie, pijn gaan we sowieso leiden. Dan moet je als politicus de keuze maken die zowel op de korte als lange termijn leidt tot de minste pijn.
Mooi manquote:Op woensdag 5 januari 2022 17:13 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Het VK gidsland. Doen wat je kan doen voor zo mogelijk, acceptatie en uiteindelijk weer terug naar normaal.![]()
Ik ben erg te spreken over het VK de laatste tijd. Ook als ik zie hoe vrienden van me daar wonen.
Als je een uitgemergelde zorg wil zien ga dan even naar het VK waar de uitgestelde zorg al een normale zaak voor corona was.quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:39 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, onze politici is zo begaan met de zorg dat we echt kampioenen zijn in t verlenen van zorg.
De uitgemergelde uitgemolken zorg waarbij de wachtlijsten al knelden voor corona.
GGZ zorg verloopt ook heel soepeltjes.
Laat dat maar aan de Nederlanders over.
Welke pijn valt er te lijden als alles gewoon open is en je kunt gaan en staan waar je wil? Volle ziekenhuizen zijn er sowieso wel.quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:40 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Waar baseer jij op dat het Britse beleid tot de minste pijn leidt, eigenlijk? Is daar enig bewijs voor?
Volle ziekenhuizen is juist goed, anders heb je teveel overbodige bedden en personeel.quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:42 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Welke pijn valt er te lijden als alles gewoon open is en je kunt gaan en staan waar je wil? Volle ziekenhuizen zijn er sowieso wel.
Omdat daar alles open is. Het walhalla. Vingers in de oren voor wat er verder allemaal speelt.quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:40 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Waar baseer jij op dat het Britse beleid tot de minste pijn leidt, eigenlijk? Is daar enig bewijs voor?
Ja anders gaan ze zich vervelen. Gr gr Gommers.quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:46 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Volle ziekenhuizen is juist goed, anders heb je teveel overbodige bedden en personeel.
Of nog veel erger, dat het personeel zich maar wat zit te vervelen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:46 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Volle ziekenhuizen is juist goed, anders heb je teveel overbodige bedden en personeel.
Potsierlijk nog wel, toe maar. Even in ogenschouw nemende dat we nu met een variant zitten die nog besmettelijker is dan de vorige, ben ik erg benieuwd hoe jij het allemaal voor je ziet op de lange termijn ...quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:36 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Politieke beslissingen die de zorg in het VK straks lam gaan leggen en waar nu al hartpatienten niet meer door ambulances worden opgehaald. Is dat echt de weg die je wil bewandelen? Prima, maar dan ben je bij de Nederlandse politici aan het verkeerde adres maar die hoeven dan ook niet bang te zijn om gewipt te worden met een interne geheime partij stemming, dat scheelt wel.
Potsierlijk is eerder het beleid in het VK, denk ik.
quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:47 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Omdat daar alles open is. Het walhalla. Vingers in de oren voor wat er verder allemaal speelt.
43.000 vandaagquote:Op woensdag 5 januari 2022 17:25 schreef Discombobulate het volgende:
Je hoort ook niks meer over Zweden. Hoe is het daar eigenlijk?
quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:49 schreef Gunner het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo is het . Valhalla. perhaps today is a good day to die.
mn plaatje doet het niet
42.000 was leuker geweestquote:
Voor sommige users is het walhalla een plek waar alles geopend is en voor sommige users juist een plek waar alles gesloten is. Ik behoor tot de eerste groepquote:Op woensdag 5 januari 2022 17:47 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Omdat daar alles open is. Het walhalla. Vingers in de oren voor wat er verder allemaal speelt.
Laten we maar niet gaan beginnen aan dit soort schrikbarende autoritaire toestanden. Het virus valt niet weg te vaccineren.quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:50 schreef capricia het volgende:
Kijk. Zo kan het ook. @:trein2000
[ twitter ]
Nee maar de schadelijke effecten wel.quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:54 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het virus valt niet weg te vaccineren.
De zorgdruk ervan welquote:Op woensdag 5 januari 2022 17:54 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Laten we maar niet gaan beginnen aan dit soort schrikbarende autoritaire toestanden. Het virus valt niet weg te vaccineren.
Vind ik inmiddels ookquote:Op woensdag 5 januari 2022 17:56 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee maar de schadelijke effecten wel.
Ik vind dit een prima stap, zouden ze in heel Europa mogen invoeren.
Hier doen we precies het omgekeerde. Alles voor de zorg, dondert niet wat de nevenschade is.quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:47 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Stond in de planning maar heb nu een natuurlijke booster!quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Had je al een booster gehad?
Beterschap verder.
50 plus vaccinatieplicht, vind ik prima te verdedigen. Als daarmee de ziekenhuizen niet meer overvol liggen met ongevaccineerde ouderen. En dus de normale zorg weer opgepakt kan gaan worden. En de samenleving open.quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:54 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Laten we maar niet gaan beginnen aan dit soort schrikbarende autoritaire toestanden. Het virus valt niet weg te vaccineren.
Blinde paniek. Totaal.quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:09 schreef groenen het volgende:
Ben benieuwd wanneer het OMT tot de conclusie komt dat Omicron besmettingen niet voldoende worden teruggedrongen door een lockdown. Wanhoop gaat daar groot zijn, aangezien ze denken dat alles maakbaar is.
334.500 met verkoudheidjequote:Op woensdag 5 januari 2022 18:00 schreef Breekfast het volgende:
[ twitter ]
In Frankrijk blijft het hard gaan.
Dan vallen de cijfers hier nog mee.
Yep, mee eensquote:Op woensdag 5 januari 2022 18:00 schreef capricia het volgende:
[..]
50 plus vaccinatieplicht, vind ik prima te verdedigen. Als daarmee de ziekenhuizen niet meer overvol liggen met ongevaccineerde ouderen. En dus de normale zorg weer opgepakt kan gaan worden. En de samenleving open.
Waarom zou je in feb je booster gehaald moeten hebben als je in Augustus je vaccinatie hebt gehaald en deze 9 maanden geldig is?quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:59 schreef Breekfast het volgende:
Je kunt je afvragen of je zelfs met strenge lockdowns deze variant nog in bedwang kunt houden. Er is geen beginnen aan.
[ twitter ]
Misschien moeten we vanaf februari maar door de zure appel heen bijten als iedereen de kans heeft gehad om een booster prik te halen![]()
Groot Brittannië probeert het ook zonder lockdown uit te zingen. Ben benieuwd hoe dat gaat aflopen.
Yep, alles voor de zorg, vandaar dat maandag de scholen weer open gaan.quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:59 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Hier doen we precies het omgekeerde. Alles voor de zorg, dondert niet wat de nevenschade is.
Het is een kwestie van belangen afwegen.
Ook prima. Het ging mij erom dat iedereen nog de kans krijgt om een booster te halen en dat we daarna misschien maar door de zure appel heen moeten bijten. Want dit virus houd je niet in bedwang.quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:04 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Waarom zou je in feb je booster gehaald moeten hebben als je in Augustus je vaccinatie hebt gehaald en deze 9 maanden geldig is?
Verlies je 2-3 maanden mee...
daar komen ze nu pas mee....quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:59 schreef Breekfast het volgende:
Je kunt je afvragen of je zelfs met strenge lockdowns deze variant nog in bedwang kunt houden. Er is geen beginnen aan.
[ twitter ]
Misschien moeten we vanaf februari maar door de zure appel heen bijten als iedereen de kans heeft gehad om een booster prik te halen![]()
Groot Brittannië probeert het ook zonder lockdown uit te zingen. Ben benieuwd hoe dat gaat aflopen.
Als één omicron tienmiljoenmiljard besmettingen veroorzaakt valt de zorg ook niet meer te ontlasten met een lockdown, dan kun je net zo goed de witte vlag hijsen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:59 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Hier doen we precies het omgekeerde. Alles voor de zorg, dondert niet wat de nevenschade is.
Het is een kwestie van belangen afwegen.
quote:
Nog strenger…quote:Naar aanleiding van het record aantal besmettingen zegt OMT-lid Marion Koopmans dat 'het aantal gevallen sowieso gaat toenemen', maar dat het afhangt van de maatregelen van het kabinet.
Wat betreft een mogelijke stijging in het aantal ziekenhuisopnames, zegt Koopmans: ,,De modellen van het RIVM voorspellen dat de ziekenhuizen eind januari of begin februari een piek in hun bezetting bereiken. Wanneer die piek precies valt, is lastig te voorspellen. Daarom kijken we naar landen die iets voorlopen op ons, zoals Engeland. Daar zie je een forse stijging van de ziekenhuiscijfers. Daarom is ook in Nederland geadviseerd om strengere maatregelen te nemen.”
Ik hoor de avondklok luiden in de verte.quote:
Seriously? Hoe dan?quote:
Hoelang duurde het voor je er last van kreeg? Heb de booster vandaag ook gekregen, zo'n 7uur geleden...quote:
En dan het OMT verwijten in paniek te schietenquote:
Andersom geldt dat natuurlijk ook; sommigen doen gewoon de vingers in de oren als er gesproken wordt over de maatschappelijke schade. Enkel de zorg telt. Alles is geoorloofd om de zorg te redden; andere effecten merken we later wel.quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:47 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nou, als je naar de cijfers in Frankrijk en Italië kijkt dan dan doet die lockdown hier toch echt wel (een deel) z’n werk…quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:09 schreef groenen het volgende:
Ben benieuwd wanneer het OMT tot de conclusie komt dat Omicron besmettingen niet voldoende worden teruggedrongen door een lockdown. Wanhoop gaat daar groot zijn, aangezien ze denken dat alles maakbaar is.
Ik ben net thuis en het voelt alsof de naald er nog steeds in zit. De eerste keer voelde ik niks en de tweede keer een licht prikje. Nogal een verschil dus.quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:16 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Hoelang duurde het voor je er last van kreeg? Heb de booster vandaag ook gekregen, zo'n 7uur geleden...
De grote besmettelijkheid begin ik ondertussen meer te zien als een zegen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:59 schreef Breekfast het volgende:
[ twitter ]
Prima stap.quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:50 schreef capricia het volgende:
[ twitter ]
ja lekker versprijden over een maand of 4 met maatregelen.....onze zorg is bouwval en staat op instorten na 20 maanden mede dankzij de danssen met janssen uitspraak/campage'quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:18 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nou, als je naar de cijfers in Frankrijk en Italië kijkt dan dan doet die lockdown hier toch echt wel (een deel) z’n werk…
Niet als het OMT hetzelfde advies blijft hanteren en op basis van besmettingen nog harder aan de noodrem gaat trekken.quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:19 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
De grote besmettelijkheid begin ik ondertussen meer te zien als een zegen.
Ik zie niemand schreeuwen dat alles maar dicht moet. Of fel op ieder positief bericht reageren dat ze te laks zijn. Wel dat er begrip is voor sluitingen en overwegingen van overheid en OMT.quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:17 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Andersom geldt dat natuurlijk ook; sommigen doen gewoon de vingers in de oren als er gesproken wordt over de maatschappelijke schade. Enkel de zorg telt. Alles is geoorloofd om de zorg te redden; andere effecten merken we later wel.
ik zal aan jullie denken en een kaarsje branden op het strandquote:Op woensdag 5 januari 2022 18:20 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Niet als het OMT hetzelfde advies blijft hanteren en op basis van besmettingen nog harder aan de noodrem gaat trekken.
Advies voor de avondklok gaat er wel komen ben ik bang.
Kerst kraampjes mogen dan niet meer. De lockdown is dan officieel een lockdown.quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:16 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Seriously? Hoe dan?
Gaan ze misschien toch die nekband introduceren die stroomstoten kan geven als je langer dan 10 minuten buiten je huis bent
Die voegt geen enkele waarde toe aan de zorgcijfers.quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:20 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Niet als het OMT hetzelfde advies blijft hanteren en op basis van besmettingen nog harder aan de noodrem gaat trekken.
Advies voor de avondklok gaat er wel komen ben ik bang.
Dit is echt een volstrekt lachwekkende de opmerking vanuit een land een Nederland dat allang acute zorg heeft geschrapt, ouderen amper opneemt, ook met mega wachtlijsten zit en op dit moment een oversterfte van bijbelse proporties heeft vergeleken met de rest van de EU.quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:42 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Als je een uitgemergelde zorg wil zien ga dan even naar het VK waar de uitgestelde zorg al een normale zaak voor corona was.
Nederland is nog heilig vergeleken bij de situatie in het VK waarbij je zowel voor de NHS betaald als ook, als je dat kan, je er prive naast verzekerd als je binnen 2 weken bij een huisarts langs wil kunnen.
En er is ook niemand die zegt dat er maar een paar bedrijfjes dicht zijnquote:Op woensdag 5 januari 2022 18:22 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik zie niemand schreeuwen dat alles maar dicht moet. Of fel op ieder positief bericht reageren dat ze te laks zijn. Wel dat er begrip is voor sluitingen en overwegingen van overheid en OMT.
Joh, volgens witte jassen mag het hele land in dystopie en anarchie verdwijnen als het virus maar gestopt wordt. Die hebben maar 1 visie: virus stoppen. Daarom is het juist zo belangrijk om maatschappelijke, sociale en economische tegenhangers in die groep te hebben. Of ze te gaan negeren.quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:23 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Kerst kraampjes mogen dan niet meer. De lockdown is dan officieel een lockdown.
Nee, maar ik vraag het me ook af. Nog strenger?! Whut. Nu reageren ze al overdreven. Laat staan als het nog strenger moet. We moeten koste wat kost van het virus winnen of zo?
Maar dat zeg ik ook niet. Maar wel dat er mensen zijn die inderdaad alle sluitingen gewoon accepteren en rustig de bijkomende schade accepteren. Uiteindelijk zien we hier de discussies allemaal met gekleurde lens.quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:22 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik zie niemand schreeuwen dat alles maar dicht moet. Of fel op ieder positief bericht reageren dat ze te laks zijn. Wel dat er begrip is voor sluitingen en overwegingen van overheid en OMT.
Prima oplossing gezien de besmettelijkheid 👍quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:50 schreef capricia het volgende:
[ twitter ]
Helaas noodzakelijk.quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:50 schreef capricia het volgende:
[ twitter ]
nee, vaccinatie helpt niet goed genoeg, is alleen maar wat doen voor de bühnequote:Op woensdag 5 januari 2022 18:00 schreef capricia het volgende:
[..]
50 plus vaccinatieplicht, vind ik prima te verdedigen. Als daarmee de ziekenhuizen niet meer overvol liggen met ongevaccineerde ouderen. En dus de normale zorg weer opgepakt kan gaan worden. En de samenleving open.
al die wappies boos !quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:30 schreef Questular het volgende:
Verplichte vaccinatie zou belachelijk zijn.
Dat is waar, en de schreeuwers vallen als altijd wat meer op.quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:27 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Maar dat zeg ik ook niet. Maar wel dat er mensen zijn die inderdaad alle sluitingen gewoon accepteren en rustig de bijkomende schade accepteren. Uiteindelijk zien we hier de discussies allemaal met gekleurde lens.
Wat? Zonder vaccinatie zouden we nu helemaal niks kunnen…quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:30 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nee, vaccinatie helpt niet goed genoeg, is alleen maar wat doen voor de bühne
Verplicht het dan maar vanaf 18 jaar. Anders slaan we aardig wat wappies over.quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:30 schreef Predator40 het volgende:
[..]
al die wappies boos !
ik vind moooooooooooooooooi
Misschien. Maar een werkgever kan het afdwingen, een werknemer niet.quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:08 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik denk dat het eerder de werknemers zijn die naar de locatie willen komen dan dat de werkgevers dat persee willen. Dus dan werkt een meldpunt niet.
slecht geschreven, is dubbel uitlegbaarquote:
Wat kan er nu meer dan?quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:32 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Wat? Zonder vaccinatie zouden we nu helemaal niks kunnen…
Dat is fideel van je.quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:23 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ik zal aan jullie denken en een kaarsje branden op het strand
Boodschappen doen.quote:
Ik denk dat onze politiek capabel genoeg is om er zo lang over te debatteren dat het dan inmiddels zomer is en het niet meer hoeft.quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:00 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik reed begin november terug naar Nederland vanuit Portugal en ik dacht continu "waarom doe ik dit?"quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:30 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Well shit. Dit motiveert ook niet echt om terug te komen
Niet iedereen die een prik weigert is een wappie natuurlijk.quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:30 schreef Predator40 het volgende:
[..]
al die wappies boos !
ik vind moooooooooooooooooi
En de post daarboven daat zei je nog 18 plus? Daarnaast is er al een tweedeling in de maatschappij.quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:41 schreef Questular het volgende:
Iedereen is tegen een tweedeling in de maatschappij maar een vaccinatieplicht vanaf een bepaalde leeftijd is geen probleem.... Ok dan.
quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:41 schreef Questular het volgende:
Iedereen is tegen een tweedeling in de maatschappij maar een vaccinatieplicht vanaf een bepaalde leeftijd is geen probleem.... Ok dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |