Ik ken direct en indirect behoorlijk wat niet gevaccineerden en die hebben op één na allemaal geen medische reden om niet te vaccinerenquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:22 schreef mir1986 het volgende:
Ben trouwens benieuwd of de mensen die nu ongevaccineerd opgenomen worden in het ziekenhuis de mensen zijn die niet gevaccineerd mogen worden wegens hun kwetsbaarheid. Ben benieuwd hoe hoog die cijfers zijn.
Denk dat je meer vanuit de zakelijke kant kijkt toch?quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:28 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Misschien zit ik er op dat gebied wel naast dan. Ging eigenlijk over belasting en toeslagen.
Neequote:Op woensdag 5 januari 2022 13:23 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Weetje hoeveel daarvan zijn gevaccineerd, geboosterd, eerder geïnfecteerd , combinatie of ongevaccineerd.
Plus percentages tov het totaal?
En hoeveel vanwege corona of met corona?
Ik ben oprecht benieuwd ernaar.
Ja denk het ook. Maar ook persoonlijk hoor ik zulke dingen eigenlijk nooit. Maar mensen die het doen zullen het natuurlijk ook niet aan de grote klok hangen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:29 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Denk dat je meer vanuit de zakelijke kant kijkt toch?
het schijnt toch te werkenquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:26 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Maar dat was dus mijn vraag. Als je de laatste vaccinatie pas vijf maanden geleden had, ben je dan net zo besmettelijk als ongevaccineerd? Of wat is het nut van de booster. Zeker als die maar nauwelijks iets doet tegen Omikron.
https://www.reuters.com/a(...)ccines-idUSL1N2TE17Bquote:VE is a measure of the extent to which a vaccine prevents infection. If a VE estimate is 90%, it implies that the vaccine prevented 9 out of 10 infections that would otherwise have occurred, according to Dr Christian Hansen, one of the preprint study’s co-authors.
VE increased following a booster vaccine, with VE against Omicron estimated at 54.6% (29 cases) and 81.2% (453 cases) against Delta 1 to 30 days post-booster and VE estimated 82.8% (5 cases) following a Moderna booster.
quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:30 schreef laforest het volgende:
https://www.gloucestershi(...)chips-coming-6432567
Implanted Covid vaccine microchips coming 'whether we like it or not'
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA 6G chips !quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:30 schreef laforest het volgende:
Als je 300.000 besmettingen per dag hebt krijg je meer jongeren MET Corona in het ziekenhuis ja.quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:20 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
De eerste in combinatie met de cijfers uit Engeland waar de groep jongeren in het ziekenhuis steeds hoger wordt
ik geef genoeg op of juist niet op zakelijkquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:31 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja denk het ook. Maar ook persoonlijk hoor ik zulke dingen eigenlijk nooit. Maar mensen die het doen zullen het natuurlijk ook niet aan de grote klok hangen.
Ah oké. Reden te meer om hem toch te halen dan. Volgende maand.quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
het schijnt toch te werken
[..]
https://www.reuters.com/a(...)ccines-idUSL1N2TE17B
Daar komt de totale controlestaat. Zeg je iets op het internet wat niet door de beugel kan, helaas je bankrekening wordt geblokkeerd. Geen vaccin, helaas geen toegang tot je bankrekening. Je gaat maar stelen om nog aan voedsel te komen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:30 schreef laforest het volgende:
Ik heb niets te verbergen:) scheelt weer als me telefoon uit valt!!quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:30 schreef laforest het volgende:
Soms zou ik er wel op hopen als je ziet wat sommige toetsenbordhelden allemaal uitkramenquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:33 schreef mir1986 het volgende:
D
[..]
Daar komt de totale controlestaat. Zeg je iets op het internet wat niet door de beugel kan, helaas je bankrekening wordt geblokkeerd.
Kijk eens hoe veel jongeren er overlijden aan zelfmoord, ongelukken, andere oorzaken. Vergelijk dat eens met COVID. Het is gewoon een non discussie.quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:32 schreef Confetti het volgende:
[..]
Als je 300.000 besmettingen per dag hebt krijg je meer jongeren MET Corona in het ziekenhuis ja.
De sterftecijfers blijven (gelukkig) belachelijk laag en amper meetbaar. De gezondheid van jongeren is zo minimaal in gevaar dat er geen rechtvaardiging is om daar op macro-niveau rekening mee te houden.
kut net een nieuw 5G mobieltje aangeschaft, had ik dat gewetenquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:32 schreef Predator40 het volgende:
[..]
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA 6G chips !
kom maar op!!!
graag gelijk een NFC chip zodat we kunnen betalen in de supermarktquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:34 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Ik heb niets te verbergen:) scheelt weer als me telefoon uit valt!!
Daar is geen onderhuidse chip voor nodig hoorquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:33 schreef mir1986 het volgende:
D
[..]
Daar komt de totale controlestaat. Zeg je iets op het internet wat niet door de beugel kan, helaas je bankrekening wordt geblokkeerd. Geen vaccin, helaas geen toegang tot je bankrekening. Je gaat maar stelen om nog aan voedsel te komen.
https://nos.nl/liveblog/2(...)egelen-nu-niet-nodigquote:Waarom je een winkelwagentje niet hoeft te desinfecteren
Een bezoekje aan de supermarkt begint voor sommige mensen tegenwoordig met het ontsmetten van een winkelwagentje of winkelmandje. Daarna de handen nog even desinfecteren, en dan hup, naar de groenteafdeling. Maar volgens deskundigen is al dat desinfecteren niet nodig.
Zit selenium en zink veel in sperma?quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:36 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Kim Holland is nu ook al viroloog
19 maanden geleden............lolquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:37 schreef THEFXR het volgende:
eindelijk zijn ze er achter wat wij al een jaar wisten!!
[..]
https://nos.nl/liveblog/2(...)egelen-nu-niet-nodig
Zij weet immers alles van.... spuiten.quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:36 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
betrouwbaarder dan het RIVM of ons OMT hahahaquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:38 schreef Da_Sandman het volgende:
De Gloucestershire Live, hoe ze er toch steeds bij komen is me een raadsel.
Alles om @mir1986 hysterisch te laten reageren.quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:38 schreef Da_Sandman het volgende:
De Gloucestershire Live, hoe ze er toch steeds bij komen is me een raadsel.
Wat de NOS roept geloven we niet, maar als de Gloucestershire Live wat roept dan moét het wel waar zijn.quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:33 schreef mir1986 het volgende:
D
[..]
Daar komt de totale controlestaat. Zeg je iets op het internet wat niet door de beugel kan, helaas je bankrekening wordt geblokkeerd. Geen vaccin, helaas geen toegang tot je bankrekening. Je gaat maar stelen om nog aan voedsel te komen.
Zijn er dan nog mensen die dat echt doen?quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:37 schreef THEFXR het volgende:
[..]
wel eens hoor dat die balans volledig zoek is, alleen al in het opnamebeleid, het kan toch niet zo zijn dat je thuis in onzekerheid op een noodzakelijke hartoperatie moet wachten omdat er nog steeds 50 plussers zijn die denken dat ze gezond zijn maar dan 3 weken een IC bed bezet houdenquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:36 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Kijk eens hoe veel jongeren er overlijden aan zelfmoord, ongelukken, andere oorzaken. Vergelijk dat eens met COVID. Het is gewoon een non discussie.
hahahahahaquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:39 schreef Predator40 het volgende:
[..]
betrouwbaarder dan het RIVM of ons OMT hahaha
Maar niets van een lockdown want bij haar stond altijd alles open.quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:38 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Zij weet immers alles van.... spuiten.
Sorry, te makkelijk.
Er zijn ook gewoon mensen met smetvrees. Lekker laten doen toch?quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:39 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Zijn er dan nog mensen die dat echt doen?
lig je daar te sterven is zij het laatste wat je ziet, de lelijke ouwe gilfquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:36 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Gelukkig is er ook zalf tegen overdrijven.... Zinkzalfquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:36 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Volgens mij zitten beide substanties in sperma. Misschien dat ze daar wat mee wil zeggen tegen de vrouwtjes?quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:36 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
ja, ik zie ze elke weekquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:39 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Zijn er dan nog mensen die dat echt doen?
Als je een "critical incident declaration" gelijkstelt met "non-urgente zorg uitstellen"...quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:07 schreef Confetti het volgende:
In Engeland is het nieuws dat een aantal zieke huizen non-urgente zorg hebben uitgesteld.
Wat voor bananenrepubliek zijn wij wel niet als wij al maanden urgente zorg uitstellen?
https://www.shsc.nhs.uk/s(...)0March%202019%29.pdfquote:A Critical Incident is any localised incident where the level of disruption results in the organisation temporarily or permanently losing its ability to deliver critical services, patients may have been harmed or the environment is not safe, requiring special measures and support from other agencies, to restore normal operating functions.
https://www.theguardian.c(...)staff-covid-absencesquote:Two NHS trusts in Lancashire have declared critical incidents in their hospitals owing to staff absences, as the region’s health chief said officials were “bracing ourselves for a tsunami of Omicron cases”.
Morecambe Bay NHS trust, which operates three hospitals across north Lancashire and southern Cumbria, made its move on Monday evening, and the trust that runs Blackpool Victoria hospital followed suit on Tuesday morning, saying its beds were at full capacity.
They join at least six other trusts that are understood to have issued alerts over “internal critical incidents” in recent days, including United Lincolnshire hospitals NHS trust.
In an internal memo, Morecambe Bay’s chief executive, Aaron Cummins, said “relentless and sustained pressure” caused by “unprecedented staff absences” would lead to operations and appointments being cancelled and staff being redeployed to allow the hospitals to maintain safe services for patients.
N.a.v. de tweet van Kim Holland stel ik alvast de titel voor het volgende deel van deze reeks voor:quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:38 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Zit selenium en zink veel in sperma?
quote:COVID-19 SARS-CoV-2 #2496 prikken of slikken
Want anekdotisch bewijs is het beste bewijs.quote:
Behalve als het andersom is, als een ongevaccineerd persoon doodgaat, dan is het wel bewijs. Lekker hypocriet.quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:48 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Want anekdotisch bewijs is het beste bewijs.
Gewoon bellen, grote kans dat je gewoon vandaag nog mag.quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb er al een staan maar duurt nog een week. Aangezien de storm nu los gaat geen zin om op de valreep nog even besmet te raken. Las in Leeuwarden zonder afspraak boosteren misschien rij ik daar wel heen.
Als je dit soort dingen tweet, pak dan gewoon een officieel account. Niet elke keer van die vage accounts. Dit gaat ook alleen over besmettingen he.quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:50 schreef mir1986 het volgende:
[ twitter ]
Zo merendeel van 50+ is gevaccineerd en besmet. Alleen onder de jongeren zijn veel ongevaccineerde mensen besmet, maar die komen al nauwelijks in het ziekenhuis.
Vanavond aan tafel bij Nieuwsuur, Kim Hollandquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:36 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
hoor je me iets anders zeggen dan? Al ligt er vooral 70+ in het ziekenhuis, en daarvan is het merendeel gevaccineerd.quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:54 schreef Momo het volgende:
[..]
Als je dit soort dingen tweet, pak dan gewoon een officieel account. Niet elke keer van die vage accounts. Dit gaat ook alleen over besmettingen he.
Ik heb daar vorige afgelopen weekend nog een plaatje van gepost. In December was het beeld gevaccineerd/ongevaccineerd op de IC niet erg veranderd tov November. Wel had er wat meer winst behaalt kunnen worden bij de gevaccineerde oudjes door eerder met de booster te starten.quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:23 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Weetje hoeveel daarvan zijn gevaccineerd, geboosterd, eerder geïnfecteerd , combinatie of ongevaccineerd.
Ja, want je plaatst constant tweets van dat soort vage accounts zoals dit "DeJuisteMening". Dit lijkt gewoon legit te zijn, maar zo vaak gezien dat dit soort anoniempjes prutsen met plaatjes.quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:56 schreef mir1986 het volgende:
Hoor
[..]
hoor je me iets anders zeggen dan? Al ligt er vooral 70+ in het ziekenhuis, en daarvan is het merendeel gevaccineerd.
Trouwens die cijfers zijn gewoon officieel.
Er had ook kunnen staan:quote:
Nee, influenza lijkt totaal niet op Corona.quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:24 schreef Kromo het volgende:
[..]
En het is dus altijd afwachten of A en B voldoende op elkaar lijken om die interference te veroorzaken? Ik begin het te snappen, geloof ik. Zeer bedankt.
Ik had trots geweest als dit maart 2020 was, maar we zijn nu 1,5 jaar verder en de focus zou moeten zijn hoe te leven met het virus. Nog niet zo lang geleden zouden we gaan sturen op ziekenhuisopnames en niet meer op het aantal besmettingen. Zijn weer terug bij af in dit land in deze.quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:59 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Er had ook kunnen staan:
"Twee landen in deze lijst zitten nog tot mei in een lockdown, kun jij raden welke?"
In Engeland is 60 % ongevaccineerd die opgenomen worden in ziekenhuis. En 90% heeft geen booster gehad:quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:23 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Jep, terug naar januari 2021 maar dan met vaccinaties en boosters.quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:01 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Ik had trots geweest als dit maart 2020 was, maar we zijn nu 1,5 jaar verder en de focus zou moeten zijn hoe te leven met het virus. Nog niet zo lang geleden zouden we gaan sturen op ziekenhuisopnames en niet meer op het aantal besmettingen. Zijn weer terug bij af in dit land in deze.
Waren wel beide coronavirussen toch (was 't 229E?)? coronavirussen hebben de mogelijkheid om eigenschappen van elkaar over te nemen als je geïnfecteerd raakt met meerdere coronavirussen, in tegenstelling tot veel andere virussen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:01 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, influenza lijkt totaal niet op Corona.
Het heeft met je afweersysteem te maken, als je bijvoorbeeld besmet bent met corona geeft je immuunsysteem een signaal af naar je cellen om zich zich te verweren tegen het binnendringen van virussen. Daardoor hebben andere virussen minder kans op slagen.
Omikron is mogelijk een versmelting tussen 2 virussoorten. Dat is vrij uniek en men vermoedt dat dat is gebeurd in een met HIV geïnfecteerde persoon, die dus een beschadigd immuunsysteem heeft. Daardoor kan een cel wel besmet raken met 2 verschillende virussen, waardoor uitwisseling mogelijk is.
Eigenlijk wel, want als lage besmettingscijfers goed zijn zoals hier gesuggereerd wordt, dan zitten we tot mei met alles dicht.quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:01 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Ik had trots geweest als dit maart 2020 was, maar we zijn nu 1,5 jaar verder en de focus zou moeten zijn hoe te leven met het virus. Nog niet zo lang geleden zouden we gaan sturen op ziekenhuisopnames en niet meer op het aantal besmettingen. Zijn weer terug bij af in dit land in deze.
We varen op een onstuimige zeequote:Op woensdag 5 januari 2022 14:02 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Jep, terug naar januari 2021 maar dan met vaccinaties en boosters.
quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:37 schreef THEFXR het volgende:
[..]
we zijn helemaal klaar voor die omicronquote:Op woensdag 5 januari 2022 14:04 schreef Oliver23 het volgende:
Laagste bezetting Kliniek sinds 6 november 2021 .... ...
Het gaat wel goed met die verwachte stijging vanaf begin januari. We zitten al bijna in week 2.quote:
De mist wordt steeds dichter... en de haven is steeds verder buiten bereik...quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
We varen op een onstuimige zee
@:Wirelessmouse
Ik weet niet meer wat de andere was, maar het was geen sars-cov-2 variant, maar een ander verkoudheidsvirus.quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:03 schreef chratnox het volgende:
[..]
Waren wel beide coronavirussen toch (was 't 229E?)? coronavirussen hebben de mogelijkheid om eigenschappen van elkaar over te nemen als je geïnfecteerd raakt met meerdere coronavirussen, in tegenstelling tot veel andere virussen.
In België is de vaccinatiegraad voor alle leeftijdsgroepen boven 45 jaar 90% of hoger.quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:56 schreef mir1986 het volgende:
[..]
hoor je me iets anders zeggen dan? Al ligt er vooral 70+ in het ziekenhuis, en daarvan is het merendeel gevaccineerd.
Trouwens die cijfers zijn gewoon officieel.
Ho ho, Het OMT zegt nu dat begin februari de stijging gaat komen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Het gaat wel goed met die verwachte stijging vanaf begin januari. We zitten al bijna in week 2.
Ik heb 2 dagen mn winkelwagen schoongemaakt, toen dacht ik: "Ja jeetje, hier heb ik dus echt geen zin in hè, ik was mn handen wel als ik thuis ben en ik heb een flesje handalcohol in de auto, dat moet genoeg zijn"quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:05 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]Ik weet nog toen het net was, maart 2020, dat ik enveloppen en pakketten die hier bijna dagelijks voor mijn werk bezorgd worden een dag op tafel liet liggen voor ik ze open maakte. Je weet maar nooit....
Lekker bleu was ik toen. Duurde maar een week of zo hoor.
Oh, is dat weer een maand verplaatst ja? OMTGODENquote:Op woensdag 5 januari 2022 14:07 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Ho ho, Het OMT zegt nu dat begin februari de stijging gaat komen.
Aankomende twee weken worden dus cruciaal
quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:07 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Ja, volgens mij 229E, dat is een (corona)verkoudheidsvirus die de bovenste luchtwegen infecteert.quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:06 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wat de andere was, maar het was geen sars-cov-2 variant, maar een ander verkoudheidsvirus.
Kan best eentje uit de corona familie zijn.
Ho ho, oorspronkelijk zou de bezetting in de ziekenhuizen eind december al gaan stijgen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Het gaat wel goed met die verwachte stijging vanaf begin januari. We zitten al bijna in week 2.
als je het maar in kleine groepjes viertquote:Op woensdag 5 januari 2022 14:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is dan ook meteen het enige positieve.
Dat kan sowieso natuurlijk!quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:07 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik heb 2 dagen mn winkelwagen schoongemaakt, toen dacht ik: "Ja jeetje, hier heb ik dus echt geen zin in hè, ik was mn handen wel als ik thuis ben en ik heb een flesje handalcohol in de auto, dat moet genoeg zijn"
Het gekke is, toen was ik er nog van overtuigd dat ik echt vol in de risicogroep zat, toen werd bijna overal nog verteld dat als je astma had je wel 's gewoon dood kon gaan
Ze zullen er wel van maken, gezien ook dat fantastische bericht dat een ramp is afgewend, dat die stijging er wel degelijk zou zijn, was het niet voor de lockdown waarmee we nu die stijging dus voorkomen hebben. Ze maken er wel weer wat van.quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:07 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Via via heeft iedere volwassenen, ongeveer 40+, allemaal corona gekregen ondanks dubbel gevaccineerd. Dit verbaasd me echt geen drol.quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:50 schreef mir1986 het volgende:
Zo merendeel van 50+ is gevaccineerd en besmet. Alleen onder de jongeren zijn veel ongevaccineerde mensen besmet, maar die komen al nauwelijks in het ziekenhuis.
bij mijn supermarkt werd het gedaan, toen ze ermee stopten was er nog wel een enkeling die het zelf ging doenquote:Op woensdag 5 januari 2022 14:07 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik heb 2 dagen mn winkelwagen schoongemaakt, toen dacht ik: "Ja jeetje, hier heb ik dus echt geen zin in hè, ik was mn handen wel als ik thuis ben en ik heb een flesje handalcohol in de auto, dat moet genoeg zijn"
Het gekke is, toen was ik er nog van overtuigd dat ik echt vol in de risicogroep zat, toen werd bijna overal nog verteld dat als je astma had je wel 's gewoon dood kon gaan
Weet je zeker dat het echt geen twee weken waren?quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:05 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]Ik weet nog toen het net was, maart 2020, dat ik enveloppen en pakketten die hier bijna dagelijks voor mijn werk bezorgd worden een dag op tafel liet liggen voor ik ze open maakte. Je weet maar nooit....
Lekker bleu was ik toen. Duurde maar een week of zo hoor.
Was uw agenda's STUKquote:Op woensdag 5 januari 2022 14:07 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
In mijn leeftijdsgroep alleen 1 vrouw overleden in 2020, mietjesaandoeningquote:Op woensdag 5 januari 2022 14:10 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Dat kan sowieso natuurlijk!
https://www.volksgezondhe(...)fers-context/sterfte
quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:11 schreef alpeko het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het echt geen twee weken waren?
daar hoor ik dan niet bijquote:Op woensdag 5 januari 2022 14:11 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Via via heeft iedere volwassenen, ongeveer 40+, allemaal corona gekregen ondanks dubbel gevaccineerd. Dit verbaasd me echt geen drol.
Vaccins werken!quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:11 schreef _serial_ het volgende:
5-1-2021:
IC bezetting Covid: 731
IC bezetting Non-Covid : 396
Totale bezetting : 1127
5-1-2022
IC bezetting Covid: 449
IC bezetting Non-Covid : 504
Totale bezetting : 953
Fors verschil non-covid, lijkt me niet louter toeval.quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:11 schreef _serial_ het volgende:
5-1-2021:
IC bezetting Covid: 731
IC bezetting Non-Covid : 396
Totale bezetting : 1127
5-1-2022
IC bezetting Covid: 449
IC bezetting Non-Covid : 504
Totale bezetting : 953
Nee, dat is ook een deel van de zorg die dit jaar wel door gaat.quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:13 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Fors verschil non-covid, lijkt me niet louter toeval.
Minder zorg afgeschaald?quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:13 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik ook niet. En ik ken nog hele hordes die daar niet bij horen. ‘Iedereen’. Is dan toch maar een kleine groep.quote:
Wat bedoel je dan? Ik niet en heel veel mensen die ik ken niet. Ook heel veel wel hoor. Maar hoezo iedereen?quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:11 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Via via heeft iedere volwassenen, ongeveer 40+, allemaal corona gekregen ondanks dubbel gevaccineerd. Dit verbaasd me echt geen drol.
Denk je aan vaccinatieschade?quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:13 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Half januari was de eerstvolgende voorspelling dacht ik, dus eerst die maar eens afwachtenquote:Op woensdag 5 januari 2022 14:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, is dat weer een maand verplaatst ja? OMTGODEN
quote:Het OMT adviseert om op zijn vroegst pas eind deze maand de coronamaatregelen te versoepelen. Dat terwijl experts denken dat half januari het aantal ziekenhuisopnames gaat stijgen. Yorick Bleijenberg vertelt wat we de komende weken kunnen verwachten. [...] Bleijenberg kijkt naar de cijfers en is geen viroloog, maar ziet dat landen om ons heen zich al voorbereiden op een stevige golf. Dus om over versoepelingen te praten, vindt hij het te vroeg.
Dit houden ze vol tot begin april....of een nieuwe variantquote:Op woensdag 5 januari 2022 14:07 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |