Zit selenium en zink veel in sperma?quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:36 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Kim Holland is nu ook al viroloog
19 maanden geleden............lolquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:37 schreef THEFXR het volgende:
eindelijk zijn ze er achter wat wij al een jaar wisten!!
[..]
https://nos.nl/liveblog/2(...)egelen-nu-niet-nodig
Zij weet immers alles van.... spuiten.quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:36 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
betrouwbaarder dan het RIVM of ons OMT hahahaquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:38 schreef Da_Sandman het volgende:
De Gloucestershire Live, hoe ze er toch steeds bij komen is me een raadsel.
Alles om @mir1986 hysterisch te laten reageren.quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:38 schreef Da_Sandman het volgende:
De Gloucestershire Live, hoe ze er toch steeds bij komen is me een raadsel.
Wat de NOS roept geloven we niet, maar als de Gloucestershire Live wat roept dan moét het wel waar zijn.quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:33 schreef mir1986 het volgende:
D
[..]
Daar komt de totale controlestaat. Zeg je iets op het internet wat niet door de beugel kan, helaas je bankrekening wordt geblokkeerd. Geen vaccin, helaas geen toegang tot je bankrekening. Je gaat maar stelen om nog aan voedsel te komen.
Zijn er dan nog mensen die dat echt doen?quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:37 schreef THEFXR het volgende:
eindelijk zijn ze er achter wat wij al een jaar wisten!!
[..]
https://nos.nl/liveblog/2(...)egelen-nu-niet-nodig
wel eens hoor dat die balans volledig zoek is, alleen al in het opnamebeleid, het kan toch niet zo zijn dat je thuis in onzekerheid op een noodzakelijke hartoperatie moet wachten omdat er nog steeds 50 plussers zijn die denken dat ze gezond zijn maar dan 3 weken een IC bed bezet houdenquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:36 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Kijk eens hoe veel jongeren er overlijden aan zelfmoord, ongelukken, andere oorzaken. Vergelijk dat eens met COVID. Het is gewoon een non discussie.
hahahahahaquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:39 schreef Predator40 het volgende:
[..]
betrouwbaarder dan het RIVM of ons OMT hahaha
Maar niets van een lockdown want bij haar stond altijd alles open.quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:38 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Zij weet immers alles van.... spuiten.
Sorry, te makkelijk.
Er zijn ook gewoon mensen met smetvrees. Lekker laten doen toch?quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:39 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Zijn er dan nog mensen die dat echt doen?
lig je daar te sterven is zij het laatste wat je ziet, de lelijke ouwe gilfquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:36 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Gelukkig is er ook zalf tegen overdrijven.... Zinkzalfquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:36 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Volgens mij zitten beide substanties in sperma. Misschien dat ze daar wat mee wil zeggen tegen de vrouwtjes?quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:36 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
ja, ik zie ze elke weekquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:39 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Zijn er dan nog mensen die dat echt doen?
Als je een "critical incident declaration" gelijkstelt met "non-urgente zorg uitstellen"...quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:07 schreef Confetti het volgende:
In Engeland is het nieuws dat een aantal zieke huizen non-urgente zorg hebben uitgesteld.
Wat voor bananenrepubliek zijn wij wel niet als wij al maanden urgente zorg uitstellen?
https://www.shsc.nhs.uk/s(...)0March%202019%29.pdfquote:A Critical Incident is any localised incident where the level of disruption results in the organisation temporarily or permanently losing its ability to deliver critical services, patients may have been harmed or the environment is not safe, requiring special measures and support from other agencies, to restore normal operating functions.
https://www.theguardian.c(...)staff-covid-absencesquote:Two NHS trusts in Lancashire have declared critical incidents in their hospitals owing to staff absences, as the region’s health chief said officials were “bracing ourselves for a tsunami of Omicron cases”.
Morecambe Bay NHS trust, which operates three hospitals across north Lancashire and southern Cumbria, made its move on Monday evening, and the trust that runs Blackpool Victoria hospital followed suit on Tuesday morning, saying its beds were at full capacity.
They join at least six other trusts that are understood to have issued alerts over “internal critical incidents” in recent days, including United Lincolnshire hospitals NHS trust.
In an internal memo, Morecambe Bay’s chief executive, Aaron Cummins, said “relentless and sustained pressure” caused by “unprecedented staff absences” would lead to operations and appointments being cancelled and staff being redeployed to allow the hospitals to maintain safe services for patients.
N.a.v. de tweet van Kim Holland stel ik alvast de titel voor het volgende deel van deze reeks voor:quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:38 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Zit selenium en zink veel in sperma?
quote:COVID-19 SARS-CoV-2 #2496 prikken of slikken
Want anekdotisch bewijs is het beste bewijs.quote:
Behalve als het andersom is, als een ongevaccineerd persoon doodgaat, dan is het wel bewijs. Lekker hypocriet.quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:48 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Want anekdotisch bewijs is het beste bewijs.
Gewoon bellen, grote kans dat je gewoon vandaag nog mag.quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb er al een staan maar duurt nog een week. Aangezien de storm nu los gaat geen zin om op de valreep nog even besmet te raken. Las in Leeuwarden zonder afspraak boosteren misschien rij ik daar wel heen.
Als je dit soort dingen tweet, pak dan gewoon een officieel account. Niet elke keer van die vage accounts. Dit gaat ook alleen over besmettingen he.quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:50 schreef mir1986 het volgende:
[ twitter ]
Zo merendeel van 50+ is gevaccineerd en besmet. Alleen onder de jongeren zijn veel ongevaccineerde mensen besmet, maar die komen al nauwelijks in het ziekenhuis.
Vanavond aan tafel bij Nieuwsuur, Kim Hollandquote:Op woensdag 5 januari 2022 13:36 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
hoor je me iets anders zeggen dan? Al ligt er vooral 70+ in het ziekenhuis, en daarvan is het merendeel gevaccineerd.quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:54 schreef Momo het volgende:
[..]
Als je dit soort dingen tweet, pak dan gewoon een officieel account. Niet elke keer van die vage accounts. Dit gaat ook alleen over besmettingen he.
Ik heb daar vorige afgelopen weekend nog een plaatje van gepost. In December was het beeld gevaccineerd/ongevaccineerd op de IC niet erg veranderd tov November. Wel had er wat meer winst behaalt kunnen worden bij de gevaccineerde oudjes door eerder met de booster te starten.quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:23 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Weetje hoeveel daarvan zijn gevaccineerd, geboosterd, eerder geïnfecteerd , combinatie of ongevaccineerd.
Plus percentages tov het totaal?
En hoeveel vanwege corona of met corona?
Ik ben oprecht benieuwd ernaar.
Ja, want je plaatst constant tweets van dat soort vage accounts zoals dit "DeJuisteMening". Dit lijkt gewoon legit te zijn, maar zo vaak gezien dat dit soort anoniempjes prutsen met plaatjes.quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:56 schreef mir1986 het volgende:
Hoor
[..]
hoor je me iets anders zeggen dan? Al ligt er vooral 70+ in het ziekenhuis, en daarvan is het merendeel gevaccineerd.
Trouwens die cijfers zijn gewoon officieel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |