abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203044502
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2022 10:38 schreef Wantie het volgende:

Dat principe heet 'viral interference' (...) en komt er op neer dat als je besmet bent met virus A, je veel minder gemakkelijk besmet kunt raken met virus B.
En het is dus altijd afwachten of A en B voldoende op elkaar lijken om die interference te veroorzaken? Ik begin het te snappen, geloof ik. Zeer bedankt.
pi_203044509
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 12:19 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Zeker wel, ik voel de urgentie ook niet maar heb toch de afspraak staan voor 15 januari nu. De booster helpt (in de massa) natuurlijk wel degelijk om het aantal ziekenhuisopnames drastisch te doen dalen (hopelijk).
Nou, prima dat jij hem haalt toch? Maar dan moet je andersom ook niet gaan roepen dat ik niet mag klagen omdat ik iets langer wacht. Of dat ik niet mee werk aan oplossingen. Dat is niet relax. :)
pi_203044510
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 12:19 schreef crystal_meth het volgende:

[..]
? De boosters zijn vooral bedoeld om de ziekenhuisopnames terug te dringen.
Dan is het boosteren van 40 min volstrekt kansloos en onnodig. Ze verkopen het ook als infecties terugdringen zonder enig bewijs.
  woensdag 5 januari 2022 @ 12:25:11 #279
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_203044512
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 12:23 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Daar istie weer: de longcovid kaart

De lange termijn effecten van de vaccins zijn ook niet eens bekend. Ook niet van de lockdowns en allerlei andere onzinnige maatregelen van de politiek. Toch worden die zonder blikken en blozen gebezigd.

Maar nu opeens wel supervoorzichtig moeten zijn met deze O? Pleur op.
Wachten tot 2024 om te zien wat Omikron met de long covid patienten doet om versoepelingen door te voeren.
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
pi_203044513
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 12:24 schreef Predator40 het volgende:

[..]
De meesten hebben zich 20 maanden braaf aan alle regels gehouden, 2 vaccinaties gehad, booster erbij.
Het is KLAAR........
Het is niet KLAAR omdat jij en anderen dat willen, helaas.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_203044515
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 12:24 schreef Tarado het volgende:

[..]
natuurlijk mag dat, wat ik zeg ik vind het ook veel gevraagd, zelf ben ik 50+ en is het een no-brainer
Doelde niet op jou :)
pi_203044517
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 10:48 schreef Johannes788 het volgende:
Strenge lockdown in Nederland mag van rechter gehandhaafd blijven

https://www.nu.nl/binnenl(...)ndhaafd-blijven.html

Heel apart, in landen om ons heen zoals België worden rechtszaken vaak gewonnen door tegenstanders van het beleid en hier in 2 jaar nog bijna geen enkele tijd.

Democratie? Dacht het nie ;)
Misschien moet die advocaat met betere argumenten komen. Als mensen je idee niet goed vinden moet je beter lullen.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_203044534
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 12:16 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Het gaat om de massa, mensen willen uit deze crisis maar meewerken aan de oplossing dat mag een ander doen. Tja..
Welke oplossing? Een prikje voor mij zou 0.0% bijdragen.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_203044541
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 12:23 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Daar istie weer: de longcovid kaart

De lange termijn effecten van de vaccins zijn ook niet eens bekend. Ook niet van de lockdowns en allerlei andere onzinnige maatregelen van de politiek. Toch worden die zonder blikken en blozen gebezigd.

Maar nu opeens wel supervoorzichtig moeten zijn met deze O? Pleur op.
Zucht, deze dooddoener weer. Vaccins hebben geen lange termijneffecten. Er is geen enkele (peer-reviewed) studie die daarvoor bewijs heeft gevonden. Effecten van lockdowns en 'onzinnige' maatregelen zijn vrij evident: het verminderen van sociaal verkeer. Wat best handig is in een pandemie.
  woensdag 5 januari 2022 @ 12:26:41 #285
168739 Red_85
'echt wel'
pi_203044543
quote:
9s.gif Op woensdag 5 januari 2022 12:23 schreef Pistolero het volgende:

[..]
[..]
Ik snap dit soort reacties écht niet, hoe kunnen jullie nog steeds mensen zijn die zó erg de kant van de regering kiezen? Dus als Hugo/Ernst zegt: 'Pas als 90% geboosterd is kan de lockdown opgeheven worden!', dan is het per definitie de schuld van de bevolking als de lockdown langer voortduurt en mogen ze niet klagen? Er is niet één moment waarop je jezelf gaat afvragen of het geen vals dilemma is? Er is geen één moment waarop je je afvraagt of het wel noodzakelijk is en de voordelen opwegen tegen de nadelen? De regering zegt het, dus het volk moet het opvolgen en anders niet zeiken over de consequenties?

Zal wel aan mij liggen, maar wantrouwen en scepticisme lijkt mij de enige gezonde instelling om te hebben jegens politici en beleidsbepalers.
Exact.
Vaak genoeg bewezen dat politici niet met de macht om kunnen gaan welke zij hebben.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_203044545
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 12:24 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Nou, prima dat jij hem haalt toch? Maar dan moet je andersom ook niet gaan roepen dat ik niet mag klagen omdat ik iets langer wacht. Of dat ik niet mee werk aan oplossingen. Dat is niet relax. :)
Ik chargeerde, je hebt gelijk - maar in z'n algemeenheid is dat natuurlijk wel wat er (ook) gaande is. We willen dat de lockdown eindigt en zsm aub, dan moeten we ook met z'n allen onze verantwoordelijkheid nemen, vind ik.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_203044550
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 12:25 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Het is niet KLAAR omdat jij en anderen dat willen, helaas.
Tegelijkertijd duurt het ook niet VOORT puur omdat Mark, Hugo/Ernst en het OMT dat zeggen, helaas. :)
pi_203044556
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 12:26 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Welke oplossing? Een prikje voor mij zou 0.0% bijdragen.
Onjuist, het draagt wel degelijk iets bij.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_203044558
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 11:41 schreef _serial_ het volgende:
[ twitter ]
Als je op reis bent dus voor de neustest gaan, just in case.
pi_203044560
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 12:18 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Ik ga die booster ook echt wel halen. Maar ik ben amper vier maanden geleden nog geprikt, dan is het in mijn ogen echt overkill.

Maar blijkbaar mag ik dan geen mening meer hebben volgens sommigen. :')
nog 5 jaar thuisblijven.......
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
  woensdag 5 januari 2022 @ 12:29:03 #291
168739 Red_85
'echt wel'
pi_203044592
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 12:24 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Zeker, zolang je niet doorslaat. En dat gebeurt hier nogal.
Overheid is al een paar keer doorgeslagen in hun manier van handelen in de afgelopen jaren richting de samenleving. Vind wel dat je daar heel kritisch tegenover mag gaan staan, zeker omdat voor een groot deel dezelfde personen weer in vak K zitten.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')