Zoals het hoort.quote:
quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 18:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Eens.
Kijk eens wat voor een qualiteitsfokkers dat opgeleverd heeft hier in 40+ alleen al
Ik kwam binnen zonder kloppen.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:21 schreef Aoibhin het volgende:
Ik keer even mijn kont en er is een nieuw topic geopend![]()
Nee gooi dit forum nog lang niet dicht
Sorry dat we niet op jou gewacht hebben.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:21 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ook niet, ik ging ervan uit dat de deur gewoon wagenwijd open stondquote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kwam binnen zonder kloppen.
Was dat altijd al van Nestle ? Staat me een ander merk bij.. kan er niet op komen.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:22 schreef Aoibhin het volgende:
Ik zie de TT en moet gelijk aan dit godenvoedsel denken![]()
[ afbeelding ]
Lastigquote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik ging ervan uit dat de deur gewoon wagenwijd open stond
Lekker de nieuweling in het oude topic achterlatenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:23 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Sorry dat we niet op jou gewacht hebben.
We hebben een draaideur met een leeftijdsgrens.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik ging ervan uit dat de deur gewoon wagenwijd open stond
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Lekker de nieuweling in het oude topic achterlaten
Ik ga er toch wel vanuit dat ik nog even begeleid wordt hier
Die kunnen nog in genoeg andere woorden.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik weiger de Q te laten vallen
Geen idee, ik lette altijd alleen op Quality Street en toen wist ik dat het goed wasquote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Was dat altijd al van Nestle ? Staat me een ander merk bij.. kan er niet op komen.
Maar ik val heel vaak met de deur in huis, moet je dat ding ook weer opnieuw terugzettenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Lastig
Ventileren <> Gasprijs
Nu nogquote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:18 schreef Superbadeendje het volgende:
Kado en buro was ook echt fout op de lagere school.
Qultuur Barbaar!quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die kunnen nog in genoeg andere woorden.
Ze zijn mij ook vergeten hoor, ik kom hier toch al een heel aantal dagenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:21 schreef Aoibhin het volgende:
Oh jeequote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
We hebben een draaideur met een leeftijdsgrens.
Maar dan ook samen door de draaideur!quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Ik wil je handje wel vasthouden hier.
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:22 schreef Aoibhin het volgende:
Ik zie de TT en moet gelijk aan dit godenvoedsel denken![]()
[ afbeelding ]
Ja, ik zag het.quote:
En jij bent zelfs blauw!quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:30 schreef D. het volgende:
[..]
Ze zijn mij ook vergeten hoor, ik kom hier toch al een heel aantal dagen
Een draaideur moet je niet achter je dichtslaan.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Maar dan ook samen door de draaideur!
De volgende keer zullen we je even roepen in het nieuwe topic, maar het is altijd handig om kruimeltjes bij je te hebben.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Lekker de nieuweling in het oude topic achterlaten
Ik ga er toch wel vanuit dat ik nog even begeleid wordt hier
Jaja... heb je weer honger?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De volgende keer zullen we je even roepen in het nieuwe topic, maar het is altijd handig om kruimeltjes bij je te hebben.
Joehoe @Aoibheann , we zitten hier!quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De volgende keer zullen we je even roepen in het nieuwe topic, maar het is altijd handig om kruimeltjes bij je te hebben.
Jij zou onderhand de weg toch moeten weten.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:30 schreef D. het volgende:
[..]
Ze zijn mij ook vergeten hoor, ik kom hier toch al een heel aantal dagen
Als er geen duidelijk slotje op zit vergeet ik weleens mee te lopenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij zou onderhand de weg toch moeten weten.
Mensen die van Geschiedenis en Qualiteit houden.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wie quote dat ook van die oude posts
Nee ik heb helemaal geen hongerquote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Jaja... heb je weer honger?
@:abobin : Neem steentjes.
Een eend(in) die broodkruimels strooien voorsteltquote:
Mijn mention werkt tenminstequote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wie quote dat ook van die oude posts
quote:
Jij wel, en je slaat alles op je harde schijf opquote:
quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 18:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Eens.
Kijk eens wat voor een qualiteitsfokkers dat opgeleverd heeft hier in 40+ alleen al
quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:55 schreef D. het volgende:
[..]
waarschijnlijk net als bij de creditcard
[ afbeelding ]
edit: zie nu pas dat ik op een oude post reageer
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een draaideur moet je niet achter je dichtslaan.
Ik zal eraan denken bij mijn volgende maaltijd!quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En ik weet wel hoe je naam gespeld moet worden @Aoibhinquote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik zal eraan denken bij mijn volgende maaltijd!
Oh, nog beter!quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Jaja... heb je weer honger?
@:abobin : Neem steentjes.
Ik wilde reageren op een oude post met een post waar ik reageer in een oude post op dat ik reageer op een oude postquote:
He wie heet hier zo?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:33 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Joehoe @:Aoibheann , we zitten hier!
quote:
Jij?quote:
Jij gaat door voor de koelkastquote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En ik weet wel hoe je naam gespeld moet worden @:Aoibhin
Aoibheann is geen ander account van mij hoorquote:
Je hebt het ook opzettelijk moeilijk gemaaktquote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik heb in heel mijn Fok!carriere al zoveel verbasteringen meegemaakt, je wil niet weten
Het verbaast me dat Aoibheann nog echt bestaat ook
Ik heb al een koelkast, doe de vulling dan maarquote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jij gaat door voor de koelkast![]()
Of wil je een andere prijs?
Maakt niet uit. Ik noem jou gewoon zo.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Aoibheann is geen ander account van mij hoor
Hoe kom je aan je naam?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Aoibheann is geen ander account van mij hoor
Teruglezen Deisyy.quote:
Niet opzettelijkquote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:50 schreef D. het volgende:
[..]
Je hebt het ook opzettelijk moeilijk gemaakt
Nog suggesties voor de inhoud?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb al een koelkast, doe de vulling dan maar
Ah dan is het goedquote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:51 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Ik noem jou gewoon zo.
Je weet niet hoe je het uitspreekt?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Niet opzettelijkToen we eenmaal de usernames konden veranderen zat ik er serieus over te denken die van mij te veranderen, maar iedereen was al gewend aan Aoibhin
De meetmomenten zijn wel altijd leuk geweest
Fok!er: 'En wie ben jij?'
Ik: 'Eh.. ja, ik spel het wel even.'
Momenteel sapjes, als er maar geen koolzuur op zit.quote:
Heel random gekozen. Ik schrijf zelf verhalen en veel van mijn verhalen destijds speelden zich af in een soort fantasiewereld gebaseerd op oude Keltische sprookjes/legendes. De hoofdpersoon van het verhaal dat ik toen schreef heette Aoibhin.quote:
Jawel, maar je spreekt het heel anders uit dan het lijktquote:
Nog vruchten die je echt niet lust? Want lekkere sapjes en combo's maken kan ik welquote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Momenteel sapjes, als er maar geen koolzuur op zit.
Dit helpt mij wel om je naam te onthouden.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Heel random gekozen. Ik schrijf zelf verhalen en veel van mijn verhalen destijds speelden zich af in een soort fantasiewereld gebaseerd op oude Keltische sprookjes/legendes. De hoofdpersoon van het verhaal dat ik toen schreef heette Aoibhin.
Ik gebruikte eerder op fora altijd een variant van mijn echte naam, maar na veel gezeik op een ander forum (héél ernstig was dat, die persoon heeft me nog jarenlang niet met rust willen laten) durfde ik het niet aan die username nog een keer te gebruiken, dus gebruikte ik gewoon de naam van dat personage.
Ik lust allesquote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nog vruchten die je echt niet lust? Want lekkere sapjes en combo's maken kan ik wel
Leuk dat je zelf verhalen schrijft. Mocht je een keer proeflezers zoeken, dan weet je me te vinden.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Heel random gekozen. Ik schrijf zelf verhalen en veel van mijn verhalen destijds speelden zich af in een soort fantasiewereld gebaseerd op oude Keltische sprookjes/legendes. De hoofdpersoon van het verhaal dat ik toen schreef heette Aoibhin.
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:05 schreef notturna het volgende:
Ik ga net als Deisyy nog ff wat nagels veilen en lekker tukkie doen. Heel veel plezier vanavond en orgen gezond weer op.
Ik had een nieuwe usernaam nodig en ik had een badeendje op mijn bureau staan. Die had ik net gekregen omdat ik in mijn nieuwe huis een bad had.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik gebruikte eerder op fora altijd een variant van mijn echte naam, maar na veel gezeik op een ander forum (héél ernstig was dat, die persoon heeft me nog jarenlang niet met rust willen laten) durfde ik het niet aan die username nog een keer te gebruiken, dus gebruikte ik gewoon de naam van dat personage.
Een kokosmelk drankje toch?quote:
Het lijkt er meer op dat iedereen Aiodinges heeft weggejaagd.quote:
Je hebt het wel eens verteld maar onthouden heb ik het dus niet.quote:
Je weet mn naam en in het Spaans gaf dat wat uitspraakproblemen ... dus een kroegbaas had een leuke tropische poster in zn bar hangen en zei vanaf nu noem ik je zo ...quote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je hebt het wel eens verteld maar onthouden heb ik het dus niet.
Dan mag ik wel stemmen wie van jullie weg moet uit het BB huis toch?quote:
Je naam kan ik mij ook niet meer te herinneren.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Je weet mn naam en in het Spaans gaf dat wat uitspraakproblemen ... dus een kroegbaas had een leuke tropische poster in zn bar hangen en zei vanaf nu noem ik je zo ...
Komt nog dicht in de buurt ookquote:
Zeker!quote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:04 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Leuk dat je zelf verhalen schrijft. Mocht je een keer proeflezers zoeken, dan weet je me te vinden.
Nu maak je mij bang.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zeker!![]()
Dat wil zeggen, kun je een beetje tegen griezelige verhalen? Die van mij zijn regelmatig bovennatuurlijk met spookverschijningen en dat soort dingen
Maar zonder plaatjes ?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zeker!![]()
Dat wil zeggen, kun je een beetje tegen griezelige verhalen? Die van mij zijn regelmatig bovennatuurlijk met spookverschijningen en dat soort dingen
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:05 schreef notturna het volgende:
Ik ga net als Deisyy nog ff wat nagels veilen en lekker tukkie doen. Heel veel plezier vanavond en orgen gezond weer op.
Heerlijk dat soort username storiesquote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had een nieuwe usernaam nodig en ik had een badeendje op mijn bureau staan. Die had ik net gekregen omdat ik in mijn nieuwe huis een bad had.
IK BEN ER NOGquote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:20 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het lijkt er meer op dat iedereen Aiodinges heeft weggejaagd.
Ik ben gek op zulke verhalenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zeker!![]()
Dan zal ik het jou besparenquote:
Ik kan niet goed tekenen, dus dat bespaar ik jullie sowiesoquote:
Ik heb hem nog steeds, dezelfde als in mijn avatar. Badeendje was al vergeven dus werd het Superbadeendje.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[..]
Heerlijk dat soort username stories![]()
Leuk cadeau ook, als je net een bad hebtHeb je dat badeendje nog?
Ik ben best wel nieuwsgierig dus als je nog een lezer nodig hebt...quote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dan zal ik het jou besparen![]()
Mijn verhalen zijn meestal niet zo "graphic" trouwens, maar onderhuidse spanning en dat er achter elk hoekje iets kan zitten. En oude kastelen met legendes erachter waar spoken (lijken) te zitten
[..]
Ik kan niet goed tekenen, dus dat bespaar ik jullie sowieso
Ik heb een nichtje die dat soort fantasy plaatjes zelf maakt(e). digitaal.. Weet alleen niet precies meer wat ze nu doet ... Ze heeft ooit een animatiefilmpje voor de Postcode loterij gemaakt ...quote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mijn verhalen zijn meestal niet zo "graphic" trouwens, maar onderhuidse spanning en dat er achter elk hoekje iets kan zitten. En oude kastelen met legendes erachter waar spoken (lijken) te zitten
[..]
Heerlijk, zulke verhalen!quote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:40 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik ben gek op zulke verhalen![]()
Zie bucketlist-topic en dit topic.
Leuk!quote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb hem nog steeds, dezelfde als in mijn avatar. Badeendje was al vergeven dus werd het Superbadeendje.
Ik regel het kampvuur wel.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Ja jij bent dan echt de perfecte proefleespersoon!
![]()
![]()
Ik vind spookverhalen rondom een kampvuur ook zo leukInderdaad een leuk meet-idee
![]()
Sowieso doe ik op vakantie ook wel eens van die spookwandelingen/ghost tours die langs allemaal oude plekken gaan waar dan geesten zouden zitten. Die verhalen en dat je gelijk zoveel van de geschiedenis meekrijgt vind ik echt tof
* Aoibhin noteert!quote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben best wel nieuwsgierig dus als je nog een lezer nodig hebt...
Leuk zeg!quote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb een nichtje die dat soort fantasy plaatjes zelf maakt(e). digitaal.. Weet alleen niet precies meer wat ze nu doet ... Ze heeft ooit een animatiefilmpje voor de Postcode loterij gemaakt ...
Verteller in de zin van een verhaal voordragen? Dat gaat dan een one-woman-toneelstuk worden want dan komt de actrice in mij los en ga ik alles uitbeeldenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:47 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Heerlijk, zulke verhalen!
Ben jij ook een verteller?
Nog beter!quote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Verteller in de zin van een verhaal voordragen? Dat gaat dan een one-woman-toneelstuk worden want dan komt de actrice in mij los en ga ik alles uitbeelden
Die heb ik ooit nog eens gemeet vgls mijquote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb hem nog steeds, dezelfde als in mijn avatar. Badeendje was al vergeven dus werd het Superbadeendje.
Ik had vroeger iemand op padvinderij die dat ook zo goed kon.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Verteller in de zin van een verhaal voordragen? Dat gaat dan een one-woman-toneelstuk worden want dan komt de actrice in mij los en ga ik alles uitbeelden
Jaaaaquote:
Ik vrees dat ik dan de bedoeling en de sfeer van het verhaal niet over kan brengen. Ik ben qua acteerstel niet mysterieus of suspense of griezeligquote:
Vertelquote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had vroeger iemand op padvinderij die dat ook zo goed kon.
Kun jij je eigen verhaal niet uitbeelden?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik dan de bedoeling en de sfeer van het verhaal niet over kan brengen. Ik ben qua acteerstel niet mysterieus of suspense of griezelig
Zij had een hele goede stem, als zij met liedjes mee begon te zingen werd de rest stil.quote:
Ik heb een griezelig verhaal dat mij echt is overkomen in de aanbieding.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:57 schreef Aoibhin het volgende:
* Aoibhin steekt kampvuurtje aan, @:Superbadeendje mag de rest doen
Iemand nog leuke, griezelige of spannende verhalen?
40+ griezelmeet.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 23:00 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik heb een griezelig verhaal dat mij echt is overkomen in de aanbieding.
Dat kan ik beter vertellen dan typen
Ja dat is echt leukquote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:56 schreef Domnivoor het volgende:
Die kampvuurmeet moet er dan toch maar eens van komen.
Ik heb er nu al zin inquote:
Hou eens op voordat ik verliefd op je wordt.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 23:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja dat is echt leukVooral in het najaar ergens, maar in de lente/zomer is er weer meer kans dat het 's avonds ook lekker droog is
Toen ik in Engeland studeerde en bij de universiteit daar op de "Hogwarts Society" zat (studentenclubje voor alle Harry Potter fanaten) hadden we ook zo'n tournament met opdrachten die we in het jaar moesten uitvoeren en de eerste was vlaggenroof middenin een soort oud bos. Het was pokkenweer geweest, dus liepen we met allemaal lantaarntjes in de drek naar een campingplaats toe. Eenmaal daar was er een MEGAVUUR met ver rondom allemaal boomstammen waar we om konden zitten. Maar dat vuur ging echt zo'n vier meter de lucht in ofzo, echt huge.
Het terrein waarop we de vlaggenroof speelden was nog best groot, maar zelfs vanaf het verste punt was die vlam nog zo goed zichtbaar dat we nooit konden verdwalen, dus best slim
Dan wil ik grappig gaan doenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:57 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Kun jij je eigen verhaal niet uitbeelden?
Dan maar gewoon vertellen
Wat gaaf zegquote:Op dinsdag 4 januari 2022 23:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja dat is echt leukVooral in het najaar ergens, maar in de lente/zomer is er weer meer kans dat het 's avonds ook lekker droog is
Toen ik in Engeland studeerde en bij de universiteit daar op de "Hogwarts Society" zat (studentenclubje voor alle Harry Potter fanaten) hadden we ook zo'n tournament met opdrachten die we in het jaar moesten uitvoeren en de eerste was vlaggenroof middenin een soort oud bos. Het was pokkenweer geweest, dus liepen we met allemaal lantaarntjes in de drek naar een campingplaats toe. Eenmaal daar was er een MEGAVUUR met ver rondom allemaal boomstammen waar we om konden zitten. Maar dat vuur ging echt zo'n vier meter de lucht in ofzo, echt huge.
Het terrein waarop we de vlaggenroof speelden was nog best groot, maar zelfs vanaf het verste punt was die vlam nog zo goed zichtbaar dat we nooit konden verdwalen, dus best slim
Leukquote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zij had een hele goede stem, als zij met liedjes mee begon te zingen werd de rest stil.
All ears als de kampvuurmeet er eenmaal komtquote:Op dinsdag 4 januari 2022 23:00 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik heb een griezelig verhaal dat mij echt is overkomen in de aanbieding.
Dat kan ik beter vertellen dan typen
Het einde vd avond vond ik mooi mensen die slaapdronken allerlei dingen zagen in een dovend kampvuur.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 23:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Leuk![]()
Sowieso liedjes bij een kampvuur
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 23:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hou eens op voordat ik verliefd op je wordt.
Bij mij de volgende dag al.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 23:08 schreef chufi het volgende:
Hoe lang duurt het voordatt mijn booster aan de coronacheck app kan toevoegen?
11 dagen na de prikquote:Op dinsdag 4 januari 2022 23:08 schreef chufi het volgende:
Hoe lang duurt het voordatt mijn booster aan de coronacheck app kan toevoegen?
Huh hoe dan?quote:
Oh wacht… toch niet, zie ik nu.quote:
Opnieuw ophalen als het niet zo isquote:Op dinsdag 4 januari 2022 23:15 schreef Domnivoor het volgende:
Dan zal die er vanzelf wel bij komen als die 11 dagen voorbij zijn.
Ja, ik check het wel weer als het nodig is. Ik heb die QR-code tot nu toe alleen bij de meet gebruikt.quote:
Ik nog nooit en versoepeld wordt er voorlopig ook niet zo te lezenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 23:18 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja, ik check het wel weer als het nodig is. Ik heb die QR-code tot nu toe alleen bij de meet gebruikt.
Waar loop je die aandoening op?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 23:49 schreef chufi het volgende:
[..]
bron contact onderzoek ... onthoudt dat nu eens ...
idem ditoquote:Op dinsdag 4 januari 2022 23:54 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dan hoef ik me daar voorlopig geen zorgen over te maken.
Dat altijdquote:Op dinsdag 4 januari 2022 23:27 schreef Domnivoor het volgende:
Nee, het kan nog wel even duren.
Maar we kunnen alvast plannen maken voor de meet
Afkorting voor bron- en contactonderzoekquote:
Moet je eerst corona krijgenquote:
had ik al opgelost voor jequote:Op woensdag 5 januari 2022 00:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat altijd@:Superbadeendje maakt sowieso het kampvuur
[..]
Afkorting voor bron- en contactonderzoekDus dan bellen we mensen die positief zijn getest op corona en in de "oude tijd" (lees; een half jaar geleden) vroegen we nog van alles uit over waar ze waren geweest, wie ze hadden ontmoet en gingen we ook die mensen bellen, en was er administratief veel te doen qua registratie.
Nu is er niet veel meer van over en bellen we alleen om de uitslag door te geven mocht men het nog niet weten, vragen of de standaard mail is aangekomen, en geven we isolatie adviezen voor die persoon zelf. Verder is er niet veel meer van over
quote:Op woensdag 5 januari 2022 00:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat altijd@:Superbadeendje maakt sowieso het kampvuur
Maandag 10 januari:quote:
Cool !quote:Op woensdag 5 januari 2022 00:55 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Maandag 10 januari:
Voormiddag: Crea
Namiddag: Oud papier
Donderdag 13 januari:
Voormiddag: Atelier Verellen
Namiddag: Recrea fietsen
Maandag 17 januari
Voormiddag: was en strijk
Namiddag: groenten snijden
Donderdag 20 januari
Voormiddag: Core stability / atletiek
Namiddag: Crea
Een paard heeft een mondquote:Op woensdag 5 januari 2022 10:50 schreef D. het volgende:
Ik wil even terugkomen op een eerdere opmerking.
Ik zei dat ik een gegeven paard niet in de bek moest kijken, maar nu dat paard een hele manege is doe ik het toch
Heeft het nog nut om duidelijkheid te vragen?quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:50 schreef D. het volgende:
Ik zei dat ik een gegeven paard niet in de bek moest kijken, maar nu dat paard een hele manege is doe ik het toch
Sieraadjes?quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:50 schreef D. het volgende:
Ik heb wat gratis cryptomuntjes gehad. Die waren 2 dagen later een heel leuk bedrag waard.quote:Op woensdag 5 januari 2022 11:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Heeft het nog nut om duidelijkheid te vragen?
Of wilde je gewoon even ventileren?
Ik moest aan je kerstpakket denken.quote:
I get it.. Ja, "The what if... "quote:Op woensdag 5 januari 2022 11:22 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb wat gratis cryptomuntjes gehad. Die waren 2 dagen later een heel leuk bedrag waard.
Omdat ze gratis waren is alle winst mooi meegenomen, en de kans is er ook dat ze na wat hype straks bijna niets meer waard zijn. Maar nu was de hype nog niet over, en zijn ze 4x zoveel waard, en baal ik dus toch een beetje van mijn 'voorzichtigheid'
Begreep ik, maar dat was ik alweer vergetenquote:Op woensdag 5 januari 2022 11:32 schreef engine het volgende:
[..]
Ik moest aan je kerstpakket denken.
Ja, daarom, nog steeds blij mee, dat welquote:Maar gratis geld is ook leuk
Dat zul je steeds meer zien, tot straks bijna iedereen 'in' isquote:Op woensdag 5 januari 2022 11:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
I get it.. Ja, "The what if... "
Ik heb een buurman die is "all in" hij is voor gek verklaard.. maar is nu zijn huis compleet aan het verbouwen
Tja, achteraf kijk je een paard in zijn back...quote:Op woensdag 5 januari 2022 11:22 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb wat gratis cryptomuntjes gehad. Die waren 2 dagen later een heel leuk bedrag waard.
Omdat ze gratis waren is alle winst mooi meegenomen, en de kans is er ook dat ze na wat hype straks bijna niets meer waard zijn. Maar nu was de hype nog niet over, en zijn ze 4x zoveel waard, en baal ik dus toch een beetje van mijn 'voorzichtigheid'
Dat was de koequote:Op woensdag 5 januari 2022 12:13 schreef cafca het volgende:
[..]
Tja, achteraf kijk je een paard in zijn back...
Ik ken nog een mooi mals hertjequote:Op woensdag 5 januari 2022 12:23 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niet met vee in de weer
Smakelijk!quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik ken nog een mooi mals hertje
Oh deer!quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik ken nog een mooi mals hertje
quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Technisch gezien ook geen vee hè, wild.
Stel niet uit, wat je Nu kunt doen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:50 schreef Domnivoor het volgende:
[..]![]()
Oh ja, ik had @:Deisyy een recept beloofd… Straks even opzoeken.
Goed idee. Ik heb hem gebookmarked om later nog eens naar te kijkenquote:Op woensdag 5 januari 2022 12:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Stel niet uit, wat je Nu kunt doen.
© Goa 2022
Op je ToDo lijst gezet.quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:55 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Goed idee. Ik heb hem gebookmarked om later nog eens naar te kijken
Tegeltje?quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:55 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Goed idee. Ik heb hem gebookmarked om later nog eens naar te kijken
Succes dan maarquote:Op woensdag 5 januari 2022 14:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zelf zeep & Deo maken.
Ik vind dat wel een goed idee, beter als bankzitten
als ze de opdracht in italie bb kregenquote:
Straks hupfen om 16:30quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
als ze de opdracht in italie bb kregen
lopen ze uit de huis,de kregen alles elke
maand gesponsert
Ja veel produkten krijgen ze altijd .. In de meeste landen is dat zo, maar in Nederland mag niksquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:26 schreef mario390 het volgende:
wanneer de in italie deze
opdracht kregen,worden ze
uit de huis lopen
de in italie kregen elke 3 weken
alles gesponser
Oei, ik hoop dat alles dan goed met je gaat vandaagquote:
nomnomnom en slagroomquote:Op woensdag 5 januari 2022 17:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat vind ik fijn voor je.
Details?
Ja tot nu toe welquote:Op woensdag 5 januari 2022 17:07 schreef drakin het volgende:
[..]
Oei, ik hoop dat alles dan goed met je gaat vandaag
Dat is knap van je, ik kan geen dag zonderquote:
Meestal drink ik 2 kopjes in de ochtend.. maar vandaag overgeslagen ... morgen misschien weerquote:Op woensdag 5 januari 2022 17:09 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat is knap van je, ik kan geen dag zonder
Heb je ipv koffie lekker uitgeslapen vanmorgen?quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Meestal drink ik 2 kopjes in de ochtend.. maar vandaag overgeslagen ... morgen misschien weer
Redelijkquote:Op woensdag 5 januari 2022 17:11 schreef drakin het volgende:
[..]
Heb je ipv koffie lekker uitgeslapen vanmorgen?
Das fijnquote:
Heb je de sneeuw uitgezet in de header?quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:30 schreef aloa het volgende:
Man man man, wat is dat FOK weer traag...
Gaat het dan sneller?quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb je de sneeuw uitgezet in de header?
Kan vertragen ja. Zit niet voor niets in de optiesquote:
De likes moeten uit, las ik.quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Kan vertragen ja. Zit niet voor niets in de opties
Custom menu en overige. Kan je de sneeuw uitzetten.quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:36 schreef aloa het volgende:
[..]
De likes moeten uit, las ik.
Werkte vorige keer wel.
Helpt niks.quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Custom menu en overige. Kan je de sneeuw uitzetten.
Ok ik heb nergens last van.quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:44 schreef aloa het volgende:
[..]
Helpt niks.
Ze zijn er blijkbaar mee bezig.
Ja dat zeg ikquote:
Je weet het FB topic te vinden?quote:
Heb jij problemen?quote:
Zal je nog een keer te proberen te helpen eikelquote:
quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Zal je nog een keer te proberen te helpen eikel
quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:04 schreef aloa het volgende:
[..]![]()
Iedereen heeft er last van![]()
iteejer in FB / Server vervanging FOK!
Laat maarquote:
Doei Heintjequote:
quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zocht molasse, Gelukkig is het niet gezwaffeld
[ afbeelding ]
spruitjesquote:
Vette hapquote:Op woensdag 5 januari 2022 18:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Grote friet met bekertje satésaus, Kroket en frikadel speciaal.
Yup, doe het niet vaak... maar lekker soms!quote:
Zondequote:Op woensdag 5 januari 2022 18:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Yup, doe het niet vaak... maar lekker soms!
Al zit ik al vol en staat de frikadel er nog
Kan ook, maar duurt langer.quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja of oven op 60 graden ofzo.. dat werkt beter vind ik.
lekker, ik had het weekend aspergesaus met oude kaas erdoor gedaan, werd heel lekker over de broccoliquote:
Strooikaas heb ik er ook bijquote:Op woensdag 5 januari 2022 18:45 schreef drakin het volgende:
[..]
lekker, ik had het weekend aspergesaus met oude kaas erdoor gedaan, werd heel lekker over de broccoli
O en mijn spruitjes zijn paars en het kookvocht nu ook
Jam jamquote:Op woensdag 5 januari 2022 18:47 schreef drakin het volgende:
O en een beenhammetje erbij die nu klaar is
Ik heb alleen niks verder erbij. Maar paarse spruitjes zijn veul lekkerderderquote:
Hier lasagne met geroosterde paprikaquote:
ook lekkerquote:Op woensdag 5 januari 2022 19:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hier lasagne met geroosterde paprika
Rood? Geel? Groen? Punt?quote:Op woensdag 5 januari 2022 19:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hier lasagne met geroosterde paprika
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |