Nu maak je mij bang.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zeker!![]()
Dat wil zeggen, kun je een beetje tegen griezelige verhalen? Die van mij zijn regelmatig bovennatuurlijk met spookverschijningen en dat soort dingen
Maar zonder plaatjes ?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zeker!![]()
Dat wil zeggen, kun je een beetje tegen griezelige verhalen? Die van mij zijn regelmatig bovennatuurlijk met spookverschijningen en dat soort dingen
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:05 schreef notturna het volgende:
Ik ga net als Deisyy nog ff wat nagels veilen en lekker tukkie doen. Heel veel plezier vanavond en orgen gezond weer op.
Heerlijk dat soort username storiesquote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had een nieuwe usernaam nodig en ik had een badeendje op mijn bureau staan. Die had ik net gekregen omdat ik in mijn nieuwe huis een bad had.
IK BEN ER NOGquote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:20 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het lijkt er meer op dat iedereen Aiodinges heeft weggejaagd.
Ik ben gek op zulke verhalenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zeker!![]()
Dan zal ik het jou besparenquote:
Ik kan niet goed tekenen, dus dat bespaar ik jullie sowiesoquote:
Ik heb hem nog steeds, dezelfde als in mijn avatar. Badeendje was al vergeven dus werd het Superbadeendje.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[..]
Heerlijk dat soort username stories![]()
Leuk cadeau ook, als je net een bad hebtHeb je dat badeendje nog?
Ik ben best wel nieuwsgierig dus als je nog een lezer nodig hebt...quote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dan zal ik het jou besparen![]()
Mijn verhalen zijn meestal niet zo "graphic" trouwens, maar onderhuidse spanning en dat er achter elk hoekje iets kan zitten. En oude kastelen met legendes erachter waar spoken (lijken) te zitten
[..]
Ik kan niet goed tekenen, dus dat bespaar ik jullie sowieso
Ik heb een nichtje die dat soort fantasy plaatjes zelf maakt(e). digitaal.. Weet alleen niet precies meer wat ze nu doet ... Ze heeft ooit een animatiefilmpje voor de Postcode loterij gemaakt ...quote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mijn verhalen zijn meestal niet zo "graphic" trouwens, maar onderhuidse spanning en dat er achter elk hoekje iets kan zitten. En oude kastelen met legendes erachter waar spoken (lijken) te zitten
[..]
Heerlijk, zulke verhalen!quote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:40 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik ben gek op zulke verhalen![]()
Zie bucketlist-topic en dit topic.
Leuk!quote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb hem nog steeds, dezelfde als in mijn avatar. Badeendje was al vergeven dus werd het Superbadeendje.
Ik regel het kampvuur wel.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Ja jij bent dan echt de perfecte proefleespersoon!
![]()
![]()
Ik vind spookverhalen rondom een kampvuur ook zo leukInderdaad een leuk meet-idee
![]()
Sowieso doe ik op vakantie ook wel eens van die spookwandelingen/ghost tours die langs allemaal oude plekken gaan waar dan geesten zouden zitten. Die verhalen en dat je gelijk zoveel van de geschiedenis meekrijgt vind ik echt tof
* Aoibhin noteert!quote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben best wel nieuwsgierig dus als je nog een lezer nodig hebt...
Leuk zeg!quote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb een nichtje die dat soort fantasy plaatjes zelf maakt(e). digitaal.. Weet alleen niet precies meer wat ze nu doet ... Ze heeft ooit een animatiefilmpje voor de Postcode loterij gemaakt ...
Verteller in de zin van een verhaal voordragen? Dat gaat dan een one-woman-toneelstuk worden want dan komt de actrice in mij los en ga ik alles uitbeeldenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:47 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Heerlijk, zulke verhalen!
Ben jij ook een verteller?
Nog beter!quote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Verteller in de zin van een verhaal voordragen? Dat gaat dan een one-woman-toneelstuk worden want dan komt de actrice in mij los en ga ik alles uitbeelden
Die heb ik ooit nog eens gemeet vgls mijquote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb hem nog steeds, dezelfde als in mijn avatar. Badeendje was al vergeven dus werd het Superbadeendje.
Ik had vroeger iemand op padvinderij die dat ook zo goed kon.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Verteller in de zin van een verhaal voordragen? Dat gaat dan een one-woman-toneelstuk worden want dan komt de actrice in mij los en ga ik alles uitbeelden
Jaaaaquote:
Ik vrees dat ik dan de bedoeling en de sfeer van het verhaal niet over kan brengen. Ik ben qua acteerstel niet mysterieus of suspense of griezeligquote:
Vertelquote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had vroeger iemand op padvinderij die dat ook zo goed kon.
Kun jij je eigen verhaal niet uitbeelden?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik dan de bedoeling en de sfeer van het verhaal niet over kan brengen. Ik ben qua acteerstel niet mysterieus of suspense of griezelig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |