Heel random gekozen. Ik schrijf zelf verhalen en veel van mijn verhalen destijds speelden zich af in een soort fantasiewereld gebaseerd op oude Keltische sprookjes/legendes. De hoofdpersoon van het verhaal dat ik toen schreef heette Aoibhin.quote:
Jawel, maar je spreekt het heel anders uit dan het lijktquote:
Nog vruchten die je echt niet lust? Want lekkere sapjes en combo's maken kan ik welquote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Momenteel sapjes, als er maar geen koolzuur op zit.
Dit helpt mij wel om je naam te onthouden.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Heel random gekozen. Ik schrijf zelf verhalen en veel van mijn verhalen destijds speelden zich af in een soort fantasiewereld gebaseerd op oude Keltische sprookjes/legendes. De hoofdpersoon van het verhaal dat ik toen schreef heette Aoibhin.
Ik gebruikte eerder op fora altijd een variant van mijn echte naam, maar na veel gezeik op een ander forum (héél ernstig was dat, die persoon heeft me nog jarenlang niet met rust willen laten) durfde ik het niet aan die username nog een keer te gebruiken, dus gebruikte ik gewoon de naam van dat personage.
Ik lust allesquote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nog vruchten die je echt niet lust? Want lekkere sapjes en combo's maken kan ik wel
Leuk dat je zelf verhalen schrijft. Mocht je een keer proeflezers zoeken, dan weet je me te vinden.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Heel random gekozen. Ik schrijf zelf verhalen en veel van mijn verhalen destijds speelden zich af in een soort fantasiewereld gebaseerd op oude Keltische sprookjes/legendes. De hoofdpersoon van het verhaal dat ik toen schreef heette Aoibhin.
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:05 schreef notturna het volgende:
Ik ga net als Deisyy nog ff wat nagels veilen en lekker tukkie doen. Heel veel plezier vanavond en orgen gezond weer op.
Ik had een nieuwe usernaam nodig en ik had een badeendje op mijn bureau staan. Die had ik net gekregen omdat ik in mijn nieuwe huis een bad had.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik gebruikte eerder op fora altijd een variant van mijn echte naam, maar na veel gezeik op een ander forum (héél ernstig was dat, die persoon heeft me nog jarenlang niet met rust willen laten) durfde ik het niet aan die username nog een keer te gebruiken, dus gebruikte ik gewoon de naam van dat personage.
Een kokosmelk drankje toch?quote:
Het lijkt er meer op dat iedereen Aiodinges heeft weggejaagd.quote:
Je hebt het wel eens verteld maar onthouden heb ik het dus niet.quote:
Je weet mn naam en in het Spaans gaf dat wat uitspraakproblemen ... dus een kroegbaas had een leuke tropische poster in zn bar hangen en zei vanaf nu noem ik je zo ...quote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je hebt het wel eens verteld maar onthouden heb ik het dus niet.
Dan mag ik wel stemmen wie van jullie weg moet uit het BB huis toch?quote:
Je naam kan ik mij ook niet meer te herinneren.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Je weet mn naam en in het Spaans gaf dat wat uitspraakproblemen ... dus een kroegbaas had een leuke tropische poster in zn bar hangen en zei vanaf nu noem ik je zo ...
Komt nog dicht in de buurt ookquote:
Zeker!quote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:04 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Leuk dat je zelf verhalen schrijft. Mocht je een keer proeflezers zoeken, dan weet je me te vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |