Een paard heeft een mondquote:Op woensdag 5 januari 2022 10:50 schreef D. het volgende:
Ik wil even terugkomen op een eerdere opmerking.
Ik zei dat ik een gegeven paard niet in de bek moest kijken, maar nu dat paard een hele manege is doe ik het toch
Heeft het nog nut om duidelijkheid te vragen?quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:50 schreef D. het volgende:
Ik zei dat ik een gegeven paard niet in de bek moest kijken, maar nu dat paard een hele manege is doe ik het toch
Sieraadjes?quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:50 schreef D. het volgende:
Ik heb wat gratis cryptomuntjes gehad. Die waren 2 dagen later een heel leuk bedrag waard.quote:Op woensdag 5 januari 2022 11:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Heeft het nog nut om duidelijkheid te vragen?
Of wilde je gewoon even ventileren?
Ik moest aan je kerstpakket denken.quote:
I get it.. Ja, "The what if... "quote:Op woensdag 5 januari 2022 11:22 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb wat gratis cryptomuntjes gehad. Die waren 2 dagen later een heel leuk bedrag waard.
Omdat ze gratis waren is alle winst mooi meegenomen, en de kans is er ook dat ze na wat hype straks bijna niets meer waard zijn. Maar nu was de hype nog niet over, en zijn ze 4x zoveel waard, en baal ik dus toch een beetje van mijn 'voorzichtigheid'
Begreep ik, maar dat was ik alweer vergetenquote:Op woensdag 5 januari 2022 11:32 schreef engine het volgende:
[..]
Ik moest aan je kerstpakket denken.
Ja, daarom, nog steeds blij mee, dat welquote:Maar gratis geld is ook leuk
Dat zul je steeds meer zien, tot straks bijna iedereen 'in' isquote:Op woensdag 5 januari 2022 11:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
I get it.. Ja, "The what if... "
Ik heb een buurman die is "all in" hij is voor gek verklaard.. maar is nu zijn huis compleet aan het verbouwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |