Een beetje normale tijd ook, ik kreeg een voorstel voor 04.45 's ochtendsquote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
FijnHopelijk niet al te druk daar, ondanks Schiphol
Ik ben ook zondag aan de beurt
Schiphol ergens parkeerplaats 40 ofzoquote:
Ga je vliegen ?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Schiphol ergens parkeerplaats 40 ofzo
Jquote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De reactie die je wist dat zou komen.
Ja gek he?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De reactie die je wist dat zou komen.
Met de fiets door de Drive.quote:
Even afwachtenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar die kans is betrekkelijk klein.
Ja inderdaad, die kans is wel klein, daarom zeg ik mijn booster pas af na de bevestiging.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Er is een kleine kans dat de GGD test anders uit valt ook nog...
Edit: Booster 11
Denk dat dat de beste optie isquote:
Nou daar kom je met de bus .... maar geen Burger King daarquote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Schiphol ergens parkeerplaats 40 ofzo
Ik stond laatst in de McDrive achter 3 fietsers. Alle drie een eigen bestelling, alle drie contant betalenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met de fiets door de Drive.
Mijn dochter heeft dat eens gedaan met een vriendin
GODVER !!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou daar kom je met de bus .... maar geen Burger King daar
Is toch extra klandizie.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:23 schreef D. het volgende:
[..]
Ik stond laatst in de McDrive achter 3 fietsers. Alle drie een eigen bestelling, alle drie contant betalen
Kennelijk staan ze het toe nu als je binnen niet af kunt halen
Nu heb je een reden om te wijzigen ... En zondags ga je toxh altijd naar je moeder.. Bellen !! ze namen gelijk op na het doorlopen van het menuquote:
Ik ga niet meer naar mijn moeder voordat ik die prik heb dus ik ga lekker vliegtuigjes spottenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu heb je een reden om te wijzigen ... En zondags ga je toxh altijd naar je moeder.. Bellen !! ze namen gelijk op na het doorlopen van het menu
Inderdaad, voordat je het weet gooien ze hun fiets door de pui.quote:
Een zak met 4 Quater poundersquote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu heb je een reden om te wijzigen ... En zondags ga je toxh altijd naar je moeder.. Bellen !! ze namen gelijk op na het doorlopen van het menu
Da's niet slim, moeten ze terug lopenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, voordat je het weet gooien ze hun fiets door de pui.
Er zit er wel één op Schiphol.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:28 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Een zak met 4 Quater pounders
In zulk soort gevallen kan het nog wel eens zijn dat de GGD toch besluit bij het BCO dat iemand toch geen corona heeft. Maar dat ligt aan een aantal dingen; of er een duidelijke recente bron aanwezig is (iemand is op een drukke plek geweest, waar er een uitbraak is, of iemand in de omgeving had corona en kan die persoon hebben besmet), hoe de klachten zijn, etc.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Er is een kleine kans dat de GGD test anders uit valt ook nog...
Nou ja dan maar op de terugwegquote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar wat is er open op schiphol, voor de paspoort controle?
Sorryquote:
Op Schiphol is alles voor de douane dicht, erna nu volgens mij ook.quote:
Met sinasappelsquote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:29 schreef D. het volgende:
[..]
Da's niet slim, moeten ze terug lopen
Beter gooien ze met iets anders
Oh ja de ervaringsdeskundige ..quote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op Schiphol is alles voor de douane dicht, erna nu volgens mij ook.
Ja dat geile gezeikquote:
Da's een goed iets, lijkt mequote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
De 40+ Bierproeverij heeft mij wel iets veranderd met bier... iets minder Quantiteit en iets meer Qualiteit.
Er waait zomaar een Grimbergen Tripple mijn glas in
Lekker. Ik drink het niet meer maar ik mis een goed biertjequote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
De 40+ Bierproeverij heeft mij wel iets veranderd met bier... iets minder Quantiteit en iets meer Qualiteit.
Er waait zomaar een Grimbergen Tripple mijn glas in
Was tv-show , maar ik heb niet gekeken...quote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:54 schreef mario390 het volgende:
[..]
van italie bb gisteren weet
ik helemal niks
Zeker! En in zekere zin ben jij daar de grondlegger vanquote:
Snap ik, maar ook jij hebt vast een goede reden.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Lekker. Ik drink het niet meer maar ik mis een goed biertje
Ik zet het op mijn c.v.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zeker! En in zekere zin ben jij daar de grondlegger van
Moest dat?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Heb je die wel bijgevuld voor de winter?
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Niets moet.
Vrijheid, Liefde, Democratie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |