shit, TT helemaal verkeerd nuquote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 06:10 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Cheers!
Ik hou het nog even bij koffie
Weet ik veel. Misschien een aantal in de cos, of werken.quote:
Welke cos ?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:14 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Weet ik veel. Misschien een aantal in de cos, of werken.
Die laatste BB heb ik een paar uur naar gekeken toen was ik het wel zatquote:
We gaan het meemakenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:16 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Die laatste BB heb ik een paar uur naar gekeken toen was ik het wel zat
Dat kan ook iddquote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:22 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ouderwets rellen in de COS ruzie zoeken enzo![]()
Ik zag in ieder geval Benny en D. Zit er. Maar ik weet niet of hij daar mod is of daar op persoonlijke titel zit.quote:
Ik ga daar wel op persoonlijke titel zijn undercoverquote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:30 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik zag in ieder geval Benny en D. Zit er. Maar ik weet niet of hij daar mod is of daar op persoonlijke titel zit.
Ik werk vrijdag pas weerquote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:44 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Goedemorgen ☕️
Zit je weer aan hetzelfde eiland?
Krijg je een plek toegewezen of mag je zelf op de etage iets uitzoeken?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik werk vrijdag pas weer![]()
Gisteren moesten we ook ineens op een andere etage zitten en ik zit graag in een hoekje (midden op de vloer vind ik te lawaaiig en te druk), misschien dat zij vaker aan dat hoekjeseilandje zitten
Hou die chocola stand-by!quote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik werk vrijdag pas weer![]()
Gisteren moesten we ook ineens op een andere etage zitten en ik zit graag in een hoekje (midden op de vloer vind ik te lawaaiig en te druk), misschien dat zij vaker aan dat hoekjeseilandje zitten
Zelf iets uitzoekenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Krijg je een plek toegewezen of mag je zelf op de etage iets uitzoeken?
Gewoon tactisch je hoekje uitkiezen dan ...quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zelf iets uitzoekenIk ben meestal redelijk vroeg op mijn werk zodat ik alvast een beetje kan installeren/mentaal voorbereiden op de dag. Dan ligt het er maar net aan wie er vervolgens bij me komt zitten
Zekers!quote:
Bountyquote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zekers!En beneden in de kantine hebben we een hele wand vol met lekkers dat we kunnen kopen, dus genoeg keuze
Chickies?quote:
Ik zie een wat zenuwachtige dame nu op die Hidi stream.quote:
Ik zat normaal altijd op de 2e etage en dan bij een bepaalde pilaar waar eigenlijk altijd heel leuke mensen zaten. Maar gisteren bleek dat we daar ineens niet meer mochten zitten (er zijn verschillende teams op de werkvloer en de indeling wordt nog wel eens veranderd) en moest ik naar de 3e etagequote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Gewoon tactisch je hoekje uitkiezen dan ...
De groeten aan @Floryquote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:51 schreef pullup het volgende:
Zal er hier verder niet over beginnen![]()
Zit in het mooie Brugge
Oh ja die woont hierquote:
Jaquote:
Snickers natuurlijkquote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja![]()
Al zijn er ook genoeg mensen die die dingen niet lusten, ik moet mijn collega's wel kunnen treiteren ermee
quote:
Dan misschien iets van haring (met uitjes!) ofzoquote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja![]()
Al zijn er ook genoeg mensen die die dingen niet lusten, ik moet mijn collega's wel kunnen treiteren ermee
Zal ik doenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:57 schreef Flory het volgende:
[..]
Leukveel plezier en als je verdwaald bent roep je maar
Getsiequote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:57 schreef maily het volgende:
[..]
Dan misschien iets van haring (met uitjes!) ofzo
Veel plezier!quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:51 schreef pullup het volgende:
Zal er hier verder niet over beginnen![]()
Zit in het mooie Brugge
Ja dat zijn de lekkerstequote:
Maltesers kun je mooi mee gooienquote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja![]()
Oja leukste (althans voor corona) bier café is Le Trappistequote:
Effe speuren, ik zit op de Karel de Stoute laan ( of traat)quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:02 schreef Flory het volgende:
[..]
Oja leukste (althans voor corona) bier café is Le Trappiste
Lekkerste ribben (onbeperkt) bij Bones
Nog geen bier gehad haha, alleen maar trainen tot nu toe en die lamme takken wilden elke avond darts kijken.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Lekker bieren of moet er getraind worden ?
Ons werd de 'frietsalon' voor frietjes aangeraden.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:02 schreef Flory het volgende:
[..]
Oja leukste (althans voor corona) bier café is Le Trappiste
Lekkerste ribben (onbeperkt) bij Bones
Is allebei in de buurt vd Markt en Eiermarktquote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Effe speuren, ik zit op de Karel de Stoute laan ( of traat)
Truequote:
Ga zeker naar Le Trappistequote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:08 schreef Flory het volgende:
[..]
Is allebei in de buurt vd Markt en Eiermarkt
Alleen voorbij geredenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Ons werd de 'frietsalon' voor frietjes aangeraden.
Is dat wat?
Verse Tartare sausquote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:10 schreef Flory het volgende:
[..]
Alleen voorbij geredennooit friet gehaald dus geen idee.
Ja ik vind er ook niks aan verderquote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
TrueAl vind ik die zelf wat minder lekker
Ik sjor die stomme Darts fans vanavond wel naar Le Trappist, als het tenminste niet regentquote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:12 schreef Flory het volgende:
[..]
Ja dat hebben meerdere hier, heerlijk!
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:13 schreef BoonDockSaint het volgende:
Maltetsers met een katapult richten op iemand zijn neusbrug of slaap![]()
Boh, bountyquote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja dat zijn de lekkersteBounty staat bij mij op 2
Kun jij niet mee naar mijn werk?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:13 schreef BoonDockSaint het volgende:
Maltetsers met een katapult richten op iemand zijn neusbrug of slaap![]()
Daarom weggooienquote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
TrueAl vind ik die zelf wat minder lekker
Bang om nat te worden ?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik sjor die stomme Darts fans vanavond wel naar Le Trappist, als het tenminste niet regent
Veel chickies daar ?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:21 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
I just came back from vietnam !!!
Jaquote:
Dat bepaal ik welquote:
Ook erg mooiquote:
daar waar het kann hoorquote:Op dinsdag 4 januari 2022 16:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Je hoeft het niet overal te posten mario ..
Kwaliteitspostquote:
Geen idee.. Dat was in Belgie ..quote:Op dinsdag 4 januari 2022 16:36 schreef mario390 het volgende:
vraag hoezo was dat sunset?? 2021
https://partyflock.nl/en/gallery/6583:Sunset-Festival
Ik word al wel voldoende nat hierquote:
We hebben in onze airbnb ook voldoende bier ingeslagenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zag wat beelden van het veldrijden iets zuidelijker ... Ik wist genoeg
Ben je op reis pullup?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:24 schreef pullup het volgende:
[..]
We hebben in onze airbnb ook voldoende bier ingeslagen
Naja een weekje in Brugge op kamp met de vereniging.quote:
Leuk! Dan zal je vast ook nog wel Brugse Zot drinken.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Naja een weekje in Brugge op kamp met de vereniging.
Dat is ook een van de redenen waarom ik het niet volg, het risico op verslavingquote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
*Meld
< Probeert te ontsnappen
Ja juist ja! En ik heb ook nog eens vakantie... Bad Timingquote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is ook een van de redenen waarom ik het niet volg, het risico op verslaving
Al 10 minuten uit, dan is er nog hoop voor jequote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja juist ja! En ik heb ook nog eens vakantie... Bad Timing![]()
Maar goed.. hij staat al 10 minuten uit![]()
Hoe is ie? Beetje opgeknapt?
Ooh.. prut!quote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Al 10 minuten uit, dan is er nog hoop voor je
Nee het wil nog niet echt, vandaag weer een zelftest gedaan, deze keer positief.
Ai, dat is balen… Snel naar de GGD idd.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee het wil nog niet echt, vandaag weer een zelftest gedaan, deze keer positief.
Ja, dat alleen is al gedoe genoeg idd.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:39 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb inderdaad meteen GGD gebeld, morgen kan ik terecht. Echt zieker word ik er niet van nu ik ineens corona heb, het vervelende eraan zijn de quarantaineregels, en dan vooral voor mijn man, want ik ben toch te ziek om te werken.
Ja, hij laat zich morgen ook meteen testen.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja, dat alleen is al gedoe genoeg idd.
Blijft hij nu ook thuis?
Dat hebben we in dit gehucht niet, ik heb morgen een afspraak om te testen in Schiedam, mijn man kan daar dan ook zo naar binnen lopen voor een test.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:43 schreef chufi het volgende:
Bij mij op het plein staat deze maand een mobiele testbus van de GGD.. zonder afspraak kun je er terecht ..
Man3 Dat is wel het beste ja. Klote zooi.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, hij laat zich morgen ook meteen testen.
Mooi, hoe lang heeft dat ongeveer geduurd?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:47 schreef chufi het volgende:
Mijn dochter voelde zich alweer prima en heeft ook alweer negatief getest ..
vreetzak!quote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Iets minder probleem, maar ik heb sinds vannacht twee grote bulten op mijn schouder.. ik denk muggen, maar meestal heb ik daar niet zo'n last van... Heb wel een grote tor opgezogen..
1 nachtje voelde ze zich wat grieperig ..quote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Mooi, hoe lang heeft dat ongeveer geduurd?
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:54 schreef chufi het volgende:
[..]
1 nachtje voelde ze zich wat grieperig ..
Waarom zou je dan geen vreetzak zijn?quote:
Omdat ik niet slikquote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:55 schreef drakin het volgende:
[..]
Waarom zou je dan geen vreetzak zijn?
Nooooooquote:
Maar je zuigt welquote:
boks!quote:
Die shit kijk ik ook niet. Allemaal gemanipuleerd.quote:
We zijn al met 3 die hier blijvenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:59 schreef notturna het volgende:
[..]
Die shit kijk ik ook niet. Allemaal gemanipuleerd.
Oh jeequote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan kan de boel gewoon open blijven en zal Deisyy hier toezicht moeten blijven houden.quote:
Gezelligquote:
Nog niet eens aan gestaan.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
BB staat hier al meer dan een half uur uit
Beasty Boys boeien ook al jaren niet meerquote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
BB staat hier al meer dan een half uur uit
You Gotta Fight, for your Rightquote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:02 schreef drakin het volgende:
[..]
Beasty Boys boeien ook al jaren niet meer
Toezicht? Verwacht je een bitchfight danquote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:01 schreef notturna het volgende:
[..]
Dan kan de boel gewoon open blijven en zal Deisyy hier toezicht moeten blijven houden.
Kan het in vla? Ah, Please?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:02 schreef drakin het volgende:
[..]
Toezicht? Verwacht je een bitchfight dan
Ja, anders zit ze daar de hele avond en dit is wel haar toko.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:02 schreef drakin het volgende:
[..]
Toezicht? Verwacht je een bitchfight dan
Dus dan kunnen we elkaar niet meer stiekem bedreigen in dmquote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:03 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja, anders zit ze daar de hele avond en dit is wel haar toko.
Is Dees ook al BB verslaafd?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:03 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja, anders zit ze daar de hele avond en dit is wel haar toko.
Tuurlijk, moet wel leuk blijven hè.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:05 schreef mario390 het volgende:
ongefähr 30 nederlandse
skilerers in tirol ,positiv
Geen idee, maar zij vond dat zoveel in het BB forum zitten, de boel hier wel dicht kon.quote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Tuurlijk, moet wel leuk blijven hè.
Niemand wil een negatieve leraar
Ze is haarzelf niet vandaagquote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:05 schreef notturna het volgende:
[..]
Geen idee, maar zij vond dat zoveel in het BB forum zitten, de boel hier wel dicht kon.
Idd, ze zegt af en toe rare dingen.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ze is haarzelf niet vandaag
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Tuurlijk, moet wel leuk blijven hè.
Niemand wil een negatieve leraar
@Deisyy ben je aan het steuken?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:05 schreef notturna het volgende:
[..]
Geen idee, maar zij vond dat zoveel in het BB forum zitten, de boel hier wel dicht kon.
Ja ze heult met de vijand.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:08 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
@:deisyy ben je aan het steuken?![]()
![]()
- Lubbers?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:09 schreef Domnivoor het volgende:
Lang geleden fietste ik ‘s avonds laat door Utrecht met mijn huisgenoot.
Een dure auto met geblindeerde ramen komt naast ons rijden. Het raam gaat open. Iemand vraagt de weg naar het Holiday Inn hotel. Ik leg uit hoe je daar komt.
Mijn huisgenoot even later: - Domni! Zag je wel wie dat was?![]()
- Nee?
- Dat was Ruud!
- Welke Ruud?
Die laatste.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
- Lubbers?
- De Wild?
- FF knuffelen?
De enige die ik ken van BB is die knuffelaar Ruud.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:09 schreef Domnivoor het volgende:
Lang geleden fietste ik ‘s avonds laat door Utrecht met mijn huisgenoot.
Een dure auto met geblindeerde ramen komt naast ons rijden. Het raam gaat open. Iemand vraagt de weg naar het Holiday Inn hotel. Ik leg uit hoe je daar komt.
Mijn huisgenoot even later:
- Domni! Zag je wel wie dat was?![]()
- Nee?
- Dat was Ruud!
- Welke Ruud?
Gehuurdquote:
Wat is er mis mee?quote:
Nu je het zegt Bradley is foetsie van mijn Faceboek nooit in de gaten gehadquote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Je durfde niet met je usernaam te doneren?
Wanneer? heb je online geregeld?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:55 schreef Soury het volgende:
Ja joepie ik kan een booster prik halen op fucking Schiphol
Zondagquote:
Wie is Ruud?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:58 schreef D. het volgende:
Lang geleden stond ik bij de ingangcontrole van een U2 concert in De Kuip.
Er kwam toen een man in lange bontjas met 2 dames aan zijn zij voorbij.
Mijn collega later: Weet je wie dat was?
Ik:
Hij: Dat was Ruud!
quote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
- Lubbers?
- De Wild?
- FF knuffelen?
Ok?quote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:58 schreef D. het volgende:
Lang geleden stond ik bij de ingangcontrole van een U2 concert in De Kuip.
Er kwam toen een man in lange bontjas met 2 dames aan zijn zij voorbij.
Mijn collega later: Weet je wie dat was?
Ik:
Hij: Dat was Ruud!
Anders ff bellen dat het niet uitkomt en of je naar de Rai kunt, ivm afstand etc ... Ik zou donderdagavond.. Stond ik in het donker op de tram te wachten .. Geen tram... duurde me te lang weer terug naar huis en gebeld . Kon ik gisteren terecht gewoon overdag .. Geen lange wachtrijen .. wel een flink eind wandelen daar op de RAI .. Uiteindelijk binnen 90 min. uit en thuis .. En de Pfizer booster ..quote:
Nou ja Schiphol is ook wel te doen met de trein. De andere afspraken waren eind januariquote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Anders ff bellen dat het niet uitkomt en of je naar de Rai kunt, ivm afstand etc ... Ik zou donderdagavond.. Stond ik in het donker op de tram te wachten .. Geen tram... duurde me te lang weer terug naar huis en gebeld . Kon ik gisteren terecht gewoon overdag .. Geen lange wachtrijen .. wel een flink eind wandelen daar op de RAI .. Uiteindelijk binnen 90 min. uit en thuis .. En de Pfizer booster ..
Maar ze hebben capaciteit zat .. Er liepen meer jongeren dan ouderen ..quote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja Schiphol is ook wel te doen met de trein. De andere afspraken waren eind januari
Waarom niet?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:07 schreef Deisyy het volgende:
Ik hebg de afspraak voor de booster volgende week woensdag, die heb ik nu niet nodig
Ja ik had liever Rai of Noordquote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar ze hebben capaciteit zat .. Er liepen meer jongeren dan ouderen ..
Anders ff navragen morgenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:07 schreef Deisyy het volgende:
Ik hebg de afspraak voor de booster volgende week woensdag, die heb ik nu niet nodig
Het kan ook gewoon een griepje zijn nu, toch?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:07 schreef Deisyy het volgende:
Fijnquote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:55 schreef Soury het volgende:
Ja joepie ik kan een booster prik halen op fucking Schiphol
Ook daar ? Bakkie doenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
FijnHopelijk niet al te druk daar, ondanks Schiphol
Ik ben ook zondag aan de beurt
Ja maar bellen is ook weer een uur verder. Ik maak er een dagjes trip van en ga een Burger King scorenquote:
Oh leuk he? Vakantie vierenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had vandaag een positieve zelftest.
ja dat sowieso, maar het is ook één van de vragen als je een online een afspraak, of je de afgelopen 2 weken (dacht ik) een positieve test hebt gehad.quote:
Is die al open dan ?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar bellen is ook weer een uur verder. Ik maak er een dagjes trip van en ga een Burger King scoren
Oh ja klopt .. dan verzet je hetquote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ja dat sowieso, maar het is ook één van de vragen als je een online een afspraak, of je de afgelopen 2 weken (dacht ik) een positieve test hebt gehad.
Dat is negatiefquote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had vandaag een positieve zelftest.
Natuurlijk, maar die kans is betrekkelijk klein.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:12 schreef D. het volgende:
[..]
Het kan ook gewoon een griepje zijn nu, toch?
Ik moet er om 14:30 zijnquote:
Nee gewoon op de Jaarbeurs in Utrechtquote:
Er is een kleine kans dat de GGD test anders uit valt ook nog...quote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ja dat sowieso, maar het is ook één van de vragen als je een online een afspraak, of je de afgelopen 2 weken (dacht ik) een positieve test hebt gehad.
NEE !!!!!!!!!!!!!quote:
Een beetje normale tijd ook, ik kreeg een voorstel voor 04.45 's ochtendsquote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
FijnHopelijk niet al te druk daar, ondanks Schiphol
Ik ben ook zondag aan de beurt
Schiphol ergens parkeerplaats 40 ofzoquote:
Ga je vliegen ?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Schiphol ergens parkeerplaats 40 ofzo
Jquote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De reactie die je wist dat zou komen.
Ja gek he?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De reactie die je wist dat zou komen.
Met de fiets door de Drive.quote:
Even afwachtenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar die kans is betrekkelijk klein.
Ja inderdaad, die kans is wel klein, daarom zeg ik mijn booster pas af na de bevestiging.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Er is een kleine kans dat de GGD test anders uit valt ook nog...
Edit: Booster 11
Denk dat dat de beste optie isquote:
Nou daar kom je met de bus .... maar geen Burger King daarquote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Schiphol ergens parkeerplaats 40 ofzo
Ik stond laatst in de McDrive achter 3 fietsers. Alle drie een eigen bestelling, alle drie contant betalenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met de fiets door de Drive.
Mijn dochter heeft dat eens gedaan met een vriendin
GODVER !!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou daar kom je met de bus .... maar geen Burger King daar
Is toch extra klandizie.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:23 schreef D. het volgende:
[..]
Ik stond laatst in de McDrive achter 3 fietsers. Alle drie een eigen bestelling, alle drie contant betalen
Kennelijk staan ze het toe nu als je binnen niet af kunt halen
Nu heb je een reden om te wijzigen ... En zondags ga je toxh altijd naar je moeder.. Bellen !! ze namen gelijk op na het doorlopen van het menuquote:
Ik ga niet meer naar mijn moeder voordat ik die prik heb dus ik ga lekker vliegtuigjes spottenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu heb je een reden om te wijzigen ... En zondags ga je toxh altijd naar je moeder.. Bellen !! ze namen gelijk op na het doorlopen van het menu
Inderdaad, voordat je het weet gooien ze hun fiets door de pui.quote:
Een zak met 4 Quater poundersquote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu heb je een reden om te wijzigen ... En zondags ga je toxh altijd naar je moeder.. Bellen !! ze namen gelijk op na het doorlopen van het menu
Da's niet slim, moeten ze terug lopenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, voordat je het weet gooien ze hun fiets door de pui.
Er zit er wel één op Schiphol.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:28 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Een zak met 4 Quater pounders
In zulk soort gevallen kan het nog wel eens zijn dat de GGD toch besluit bij het BCO dat iemand toch geen corona heeft. Maar dat ligt aan een aantal dingen; of er een duidelijke recente bron aanwezig is (iemand is op een drukke plek geweest, waar er een uitbraak is, of iemand in de omgeving had corona en kan die persoon hebben besmet), hoe de klachten zijn, etc.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Er is een kleine kans dat de GGD test anders uit valt ook nog...
Nou ja dan maar op de terugwegquote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar wat is er open op schiphol, voor de paspoort controle?
Sorryquote:
Op Schiphol is alles voor de douane dicht, erna nu volgens mij ook.quote:
Met sinasappelsquote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:29 schreef D. het volgende:
[..]
Da's niet slim, moeten ze terug lopen
Beter gooien ze met iets anders
Oh ja de ervaringsdeskundige ..quote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op Schiphol is alles voor de douane dicht, erna nu volgens mij ook.
Ja dat geile gezeikquote:
Da's een goed iets, lijkt mequote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
De 40+ Bierproeverij heeft mij wel iets veranderd met bier... iets minder Quantiteit en iets meer Qualiteit.
Er waait zomaar een Grimbergen Tripple mijn glas in
Lekker. Ik drink het niet meer maar ik mis een goed biertjequote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
De 40+ Bierproeverij heeft mij wel iets veranderd met bier... iets minder Quantiteit en iets meer Qualiteit.
Er waait zomaar een Grimbergen Tripple mijn glas in
Was tv-show , maar ik heb niet gekeken...quote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:54 schreef mario390 het volgende:
[..]
van italie bb gisteren weet
ik helemal niks
Zeker! En in zekere zin ben jij daar de grondlegger vanquote:
Snap ik, maar ook jij hebt vast een goede reden.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Lekker. Ik drink het niet meer maar ik mis een goed biertje
Ik zet het op mijn c.v.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zeker! En in zekere zin ben jij daar de grondlegger van
Moest dat?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Heb je die wel bijgevuld voor de winter?
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Niets moet.
Vrijheid, Liefde, Democratie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |