Ik werk vrijdag pas weerquote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:44 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Goedemorgen ☕️
Zit je weer aan hetzelfde eiland?
Krijg je een plek toegewezen of mag je zelf op de etage iets uitzoeken?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik werk vrijdag pas weer![]()
Gisteren moesten we ook ineens op een andere etage zitten en ik zit graag in een hoekje (midden op de vloer vind ik te lawaaiig en te druk), misschien dat zij vaker aan dat hoekjeseilandje zitten
Hou die chocola stand-by!quote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik werk vrijdag pas weer![]()
Gisteren moesten we ook ineens op een andere etage zitten en ik zit graag in een hoekje (midden op de vloer vind ik te lawaaiig en te druk), misschien dat zij vaker aan dat hoekjeseilandje zitten
Zelf iets uitzoekenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Krijg je een plek toegewezen of mag je zelf op de etage iets uitzoeken?
Gewoon tactisch je hoekje uitkiezen dan ...quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zelf iets uitzoekenIk ben meestal redelijk vroeg op mijn werk zodat ik alvast een beetje kan installeren/mentaal voorbereiden op de dag. Dan ligt het er maar net aan wie er vervolgens bij me komt zitten
Zekers!quote:
Bountyquote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zekers!En beneden in de kantine hebben we een hele wand vol met lekkers dat we kunnen kopen, dus genoeg keuze
Ik zie een wat zenuwachtige dame nu op die Hidi stream.quote:
Ik zat normaal altijd op de 2e etage en dan bij een bepaalde pilaar waar eigenlijk altijd heel leuke mensen zaten. Maar gisteren bleek dat we daar ineens niet meer mochten zitten (er zijn verschillende teams op de werkvloer en de indeling wordt nog wel eens veranderd) en moest ik naar de 3e etagequote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Gewoon tactisch je hoekje uitkiezen dan ...
De groeten aan @Floryquote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:51 schreef pullup het volgende:
Zal er hier verder niet over beginnen![]()
Zit in het mooie Brugge
Jaquote:
Snickers natuurlijkquote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja![]()
Al zijn er ook genoeg mensen die die dingen niet lusten, ik moet mijn collega's wel kunnen treiteren ermee
Dan misschien iets van haring (met uitjes!) ofzoquote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja![]()
Al zijn er ook genoeg mensen die die dingen niet lusten, ik moet mijn collega's wel kunnen treiteren ermee
Zal ik doenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:57 schreef Flory het volgende:
[..]
Leukveel plezier en als je verdwaald bent roep je maar
Getsiequote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:57 schreef maily het volgende:
[..]
Dan misschien iets van haring (met uitjes!) ofzo
Veel plezier!quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:51 schreef pullup het volgende:
Zal er hier verder niet over beginnen![]()
Zit in het mooie Brugge
Ja dat zijn de lekkerstequote:
Maltesers kun je mooi mee gooienquote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja![]()
Oja leukste (althans voor corona) bier café is Le Trappistequote:
Effe speuren, ik zit op de Karel de Stoute laan ( of traat)quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:02 schreef Flory het volgende:
[..]
Oja leukste (althans voor corona) bier café is Le Trappiste
Lekkerste ribben (onbeperkt) bij Bones
Nog geen bier gehad haha, alleen maar trainen tot nu toe en die lamme takken wilden elke avond darts kijken.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Lekker bieren of moet er getraind worden ?
Ons werd de 'frietsalon' voor frietjes aangeraden.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:02 schreef Flory het volgende:
[..]
Oja leukste (althans voor corona) bier café is Le Trappiste
Lekkerste ribben (onbeperkt) bij Bones
Is allebei in de buurt vd Markt en Eiermarktquote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Effe speuren, ik zit op de Karel de Stoute laan ( of traat)
Truequote:
Ga zeker naar Le Trappistequote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:08 schreef Flory het volgende:
[..]
Is allebei in de buurt vd Markt en Eiermarkt
Alleen voorbij geredenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Ons werd de 'frietsalon' voor frietjes aangeraden.
Is dat wat?
Verse Tartare sausquote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:10 schreef Flory het volgende:
[..]
Alleen voorbij geredennooit friet gehaald dus geen idee.
Ja ik vind er ook niks aan verderquote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
TrueAl vind ik die zelf wat minder lekker
Ik sjor die stomme Darts fans vanavond wel naar Le Trappist, als het tenminste niet regentquote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:12 schreef Flory het volgende:
[..]
Ja dat hebben meerdere hier, heerlijk!
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:13 schreef BoonDockSaint het volgende:
Maltetsers met een katapult richten op iemand zijn neusbrug of slaap![]()
Boh, bountyquote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja dat zijn de lekkersteBounty staat bij mij op 2
Kun jij niet mee naar mijn werk?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:13 schreef BoonDockSaint het volgende:
Maltetsers met een katapult richten op iemand zijn neusbrug of slaap![]()
Daarom weggooienquote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
TrueAl vind ik die zelf wat minder lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |