*Meldquote:
Dat is ook een van de redenen waarom ik het niet volg, het risico op verslavingquote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
*Meld
< Probeert te ontsnappen
Ja juist ja! En ik heb ook nog eens vakantie... Bad Timingquote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is ook een van de redenen waarom ik het niet volg, het risico op verslaving
Al 10 minuten uit, dan is er nog hoop voor jequote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja juist ja! En ik heb ook nog eens vakantie... Bad Timing![]()
Maar goed.. hij staat al 10 minuten uit![]()
Hoe is ie? Beetje opgeknapt?
Ooh.. prut!quote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Al 10 minuten uit, dan is er nog hoop voor je
Nee het wil nog niet echt, vandaag weer een zelftest gedaan, deze keer positief.
Ai, dat is balen… Snel naar de GGD idd.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Al 10 minuten uit, dan is er nog hoop voor je
Nee het wil nog niet echt, vandaag weer een zelftest gedaan, deze keer positief.
Ja, dat alleen is al gedoe genoeg idd.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:39 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb inderdaad meteen GGD gebeld, morgen kan ik terecht. Echt zieker word ik er niet van nu ik ineens corona heb, het vervelende eraan zijn de quarantaineregels, en dan vooral voor mijn man, want ik ben toch te ziek om te werken.
Ja, hij laat zich morgen ook meteen testen.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja, dat alleen is al gedoe genoeg idd.
Blijft hij nu ook thuis?
Dat hebben we in dit gehucht niet, ik heb morgen een afspraak om te testen in Schiedam, mijn man kan daar dan ook zo naar binnen lopen voor een test.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:43 schreef chufi het volgende:
Bij mij op het plein staat deze maand een mobiele testbus van de GGD.. zonder afspraak kun je er terecht ..
Man3 Dat is wel het beste ja. Klote zooi.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, hij laat zich morgen ook meteen testen.
Mooi, hoe lang heeft dat ongeveer geduurd?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:47 schreef chufi het volgende:
Mijn dochter voelde zich alweer prima en heeft ook alweer negatief getest ..
vreetzak!quote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Iets minder probleem, maar ik heb sinds vannacht twee grote bulten op mijn schouder.. ik denk muggen, maar meestal heb ik daar niet zo'n last van... Heb wel een grote tor opgezogen..
quote:
quote:
1 nachtje voelde ze zich wat grieperig ..quote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Mooi, hoe lang heeft dat ongeveer geduurd?
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:54 schreef chufi het volgende:
[..]
1 nachtje voelde ze zich wat grieperig ..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |