Anders ff bellen dat het niet uitkomt en of je naar de Rai kunt, ivm afstand etc ... Ik zou donderdagavond.. Stond ik in het donker op de tram te wachten .. Geen tram... duurde me te lang weer terug naar huis en gebeld . Kon ik gisteren terecht gewoon overdag .. Geen lange wachtrijen .. wel een flink eind wandelen daar op de RAI .. Uiteindelijk binnen 90 min. uit en thuis .. En de Pfizer booster ..quote:
Nou ja Schiphol is ook wel te doen met de trein. De andere afspraken waren eind januariquote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Anders ff bellen dat het niet uitkomt en of je naar de Rai kunt, ivm afstand etc ... Ik zou donderdagavond.. Stond ik in het donker op de tram te wachten .. Geen tram... duurde me te lang weer terug naar huis en gebeld . Kon ik gisteren terecht gewoon overdag .. Geen lange wachtrijen .. wel een flink eind wandelen daar op de RAI .. Uiteindelijk binnen 90 min. uit en thuis .. En de Pfizer booster ..
Maar ze hebben capaciteit zat .. Er liepen meer jongeren dan ouderen ..quote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja Schiphol is ook wel te doen met de trein. De andere afspraken waren eind januari
Waarom niet?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:07 schreef Deisyy het volgende:
Ik hebg de afspraak voor de booster volgende week woensdag, die heb ik nu niet nodig
Ja ik had liever Rai of Noordquote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar ze hebben capaciteit zat .. Er liepen meer jongeren dan ouderen ..
Anders ff navragen morgenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:07 schreef Deisyy het volgende:
Ik hebg de afspraak voor de booster volgende week woensdag, die heb ik nu niet nodig
Het kan ook gewoon een griepje zijn nu, toch?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:07 schreef Deisyy het volgende:
Fijnquote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:55 schreef Soury het volgende:
Ja joepie ik kan een booster prik halen op fucking Schiphol
Ook daar ? Bakkie doenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
FijnHopelijk niet al te druk daar, ondanks Schiphol
Ik ben ook zondag aan de beurt
Ja maar bellen is ook weer een uur verder. Ik maak er een dagjes trip van en ga een Burger King scorenquote:
Oh leuk he? Vakantie vierenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had vandaag een positieve zelftest.
ja dat sowieso, maar het is ook één van de vragen als je een online een afspraak, of je de afgelopen 2 weken (dacht ik) een positieve test hebt gehad.quote:
Is die al open dan ?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar bellen is ook weer een uur verder. Ik maak er een dagjes trip van en ga een Burger King scoren
Oh ja klopt .. dan verzet je hetquote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ja dat sowieso, maar het is ook één van de vragen als je een online een afspraak, of je de afgelopen 2 weken (dacht ik) een positieve test hebt gehad.
Dat is negatiefquote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had vandaag een positieve zelftest.
Natuurlijk, maar die kans is betrekkelijk klein.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:12 schreef D. het volgende:
[..]
Het kan ook gewoon een griepje zijn nu, toch?
Ik moet er om 14:30 zijnquote:
Nee gewoon op de Jaarbeurs in Utrechtquote:
Er is een kleine kans dat de GGD test anders uit valt ook nog...quote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ja dat sowieso, maar het is ook één van de vragen als je een online een afspraak, of je de afgelopen 2 weken (dacht ik) een positieve test hebt gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |