Tja, achteraf kijk je een paard in zijn back...quote:Op woensdag 5 januari 2022 11:22 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb wat gratis cryptomuntjes gehad. Die waren 2 dagen later een heel leuk bedrag waard.
Omdat ze gratis waren is alle winst mooi meegenomen, en de kans is er ook dat ze na wat hype straks bijna niets meer waard zijn. Maar nu was de hype nog niet over, en zijn ze 4x zoveel waard, en baal ik dus toch een beetje van mijn 'voorzichtigheid'
Dat was de koequote:Op woensdag 5 januari 2022 12:13 schreef cafca het volgende:
[..]
Tja, achteraf kijk je een paard in zijn back...
Ik ken nog een mooi mals hertjequote:Op woensdag 5 januari 2022 12:23 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niet met vee in de weer
Smakelijk!quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik ken nog een mooi mals hertje
Oh deer!quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik ken nog een mooi mals hertje
quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Technisch gezien ook geen vee hè, wild.
Stel niet uit, wat je Nu kunt doen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:50 schreef Domnivoor het volgende:
[..]![]()
Oh ja, ik had @:Deisyy een recept beloofd… Straks even opzoeken.
Goed idee. Ik heb hem gebookmarked om later nog eens naar te kijkenquote:Op woensdag 5 januari 2022 12:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Stel niet uit, wat je Nu kunt doen.
© Goa 2022
Op je ToDo lijst gezet.quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:55 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Goed idee. Ik heb hem gebookmarked om later nog eens naar te kijken
Tegeltje?quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:55 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Goed idee. Ik heb hem gebookmarked om later nog eens naar te kijken
Succes dan maarquote:Op woensdag 5 januari 2022 14:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zelf zeep & Deo maken.
Ik vind dat wel een goed idee, beter als bankzitten
als ze de opdracht in italie bb kregenquote:
Straks hupfen om 16:30quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
als ze de opdracht in italie bb kregen
lopen ze uit de huis,de kregen alles elke
maand gesponsert
Ja veel produkten krijgen ze altijd .. In de meeste landen is dat zo, maar in Nederland mag niksquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:26 schreef mario390 het volgende:
wanneer de in italie deze
opdracht kregen,worden ze
uit de huis lopen
de in italie kregen elke 3 weken
alles gesponser
Oei, ik hoop dat alles dan goed met je gaat vandaagquote:
nomnomnom en slagroomquote:Op woensdag 5 januari 2022 17:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat vind ik fijn voor je.
Details?
Ja tot nu toe welquote:Op woensdag 5 januari 2022 17:07 schreef drakin het volgende:
[..]
Oei, ik hoop dat alles dan goed met je gaat vandaag
Dat is knap van je, ik kan geen dag zonderquote:
Meestal drink ik 2 kopjes in de ochtend.. maar vandaag overgeslagen ... morgen misschien weerquote:Op woensdag 5 januari 2022 17:09 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat is knap van je, ik kan geen dag zonder
Heb je ipv koffie lekker uitgeslapen vanmorgen?quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Meestal drink ik 2 kopjes in de ochtend.. maar vandaag overgeslagen ... morgen misschien weer
Redelijkquote:Op woensdag 5 januari 2022 17:11 schreef drakin het volgende:
[..]
Heb je ipv koffie lekker uitgeslapen vanmorgen?
Das fijnquote:
Heb je de sneeuw uitgezet in de header?quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:30 schreef aloa het volgende:
Man man man, wat is dat FOK weer traag...
Gaat het dan sneller?quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb je de sneeuw uitgezet in de header?
Kan vertragen ja. Zit niet voor niets in de optiesquote:
De likes moeten uit, las ik.quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Kan vertragen ja. Zit niet voor niets in de opties
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |