quote:Op maandag 3 januari 2022 20:05 schreef Meke het volgende:
• Laten we Zeeland aan de Belgen doneren
• Strani woont in Catalonië
• Brabanders zijn suf
• Birds is een goed liedje
• BOANA is een goed liedje
• James Newman had echt een goede staging
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oeiii een banaanvraag, dat mag niet hè!quote:Op maandag 3 januari 2022 20:44 schreef Meke het volgende:
@:modjes ik vind dit een haatdragende TT die persoonlijk jegens mij gericht is. Lijkt me terecht dat @:Strani minstens een note ontvangt, maar een ban lijkt me hier misschien meer op z'n plaats?
quote:Op maandag 3 januari 2022 20:44 schreef NailQueen het volgende:
[..]Oja ik had nog een tip voor jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
quote:Op maandag 3 januari 2022 20:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Oeiii een banaanvraag, dat mag niet hè!
Toon maar aan in de voorwaarden!!quote:Op maandag 3 januari 2022 20:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Even 48 uur helemaal weg die Mekequote:Op maandag 3 januari 2022 20:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan komen de likes gewoon wat later? Zouden we het verschil merken?quote:
Is dit een hint voor WIDM?quote:Op maandag 3 januari 2022 20:45 schreef Meke het volgende:
[..]
Oja ik had nog een tip voor je![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Ik steun deze motie.quote:Op maandag 3 januari 2022 20:44 schreef Meke het volgende:
@:modjes ik vind dit een haatdragende TT die persoonlijk jegens mij gericht is. Lijkt me terecht dat @:Strani minstens een note ontvangt, maar een ban lijkt me hier misschien meer op z'n plaats?
Hmmmm goeie tipquote:Op maandag 3 januari 2022 20:45 schreef Meke het volgende:
[..]
Oja ik had nog een tip voor je![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Dat is ook weer waar ja.quote:Op maandag 3 januari 2022 20:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan komen de likes gewoon wat later? Zouden we het verschil merken?
Je moet wel bedenken dat als Meke déze dingen allemaal zomaar kan zeggen, een claim dat patat friet heet de volgende stap is hè?quote:
Et tu, Fredquote:
Ik stuur @murp gewoon een Jan Smit gifje en dan zullen we nog wel eens zienquote:Op maandag 3 januari 2022 20:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Kijk uit hoor, ik haal er zo een admin bij
Toch heb ik veel vertrouwen in Meke.quote:Op maandag 3 januari 2022 20:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Je moet wel bedenken dat als Meke déze dingen allemaal zomaar kan zeggen, een claim dat patat friet heet de volgende stap is hè?
Ja! Vooral bij het laden van een preview van een gelikete postquote:Op maandag 3 januari 2022 20:50 schreef Fred_B het volgende:
FOK is bij mij vrij traag momenteel trouwens. Hebben meer mensen dat?
Ouiquote:Op maandag 3 januari 2022 20:50 schreef Fred_B het volgende:
FOK is bij mij vrij traag momenteel trouwens. Hebben meer mensen dat?
Murp is een zéér professionele en gewaardeerde admin, die laat zich niet omkopenquote:Op maandag 3 januari 2022 20:51 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik stuur @:murp gewoon een Jan Smit gifje en dan zullen we nog wel eens zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |