SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners
Nog onbekend
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
quote:Op zondag 2 januari 2022 20:13 schreef GayGuy het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 2 januari 2022 20:08 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Zij was toch de bewoner die elke dag honderd keer 'weetjewel' zei?
[/ SnapJUH. Echt, ik droom er nog over🤣🤣
Ja, het was de bedoeling dat het nog een beetje mysterieus zou blijven door een filmpje met silhouetten te plaatsen, maar de instagramprofielen van de bewoners zijn al ontdekt.quote:Op zondag 2 januari 2022 20:33 schreef utopia2.0 het volgende:
We houden het zeker sportief. Is er al wat bekend over de bewoners?
iemand als batsie vinden ze nooit meer voor zo'n programmaquote:Op zondag 2 januari 2022 20:43 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kijkt naar bewoners en ziet Belgen en een Braziliaanse bimbo, snap je….
Lijkt me thans een toffe gozer als ik zie met welke personen hij omgaat in het leven. Daar ken ik er namelijk ook een deel van. Nu dat zijn vrienden tof zijn wilt natuurlijk niet zeggen dat hij dat is.quote:Op zondag 2 januari 2022 21:03 schreef Lrod01 het volgende:
Die Peter Trippaers lijkt me een Jerrel 2.0. Wekt nu al ergernis bij me op als ik zo door zijn socials heen blader.
Hey topperquote:Op zondag 2 januari 2022 21:28 schreef suzi1 het volgende:
heerlijk weer, genieten vanaf de bank en voor iedereen de deur gesloten houden
Dat heb ik met die Grace Rodrigues lijkt me verwaand, weet dat ze mooi is, showt haar lichaam , alleen maar foto's en filmpjes van zichzelf in alle standjes van voordeligste kant . maar kan er naast zitten hoor.quote:Op zondag 2 januari 2022 21:03 schreef Lrod01 het volgende:
Die Peter Trippaers lijkt me een Jerrel 2.0. Wekt nu al ergernis bij me op als ik zo door zijn socials heen blader.
Mag toch hopen dat ze leering uit de vorige editie trekken.quote:Op zondag 2 januari 2022 21:33 schreef suzi1 het volgende:
ik hoop op geschreeuw, gejank en geroddel.
Ik schat de eerste twerk al morgenavond.quote:Op zondag 2 januari 2022 21:34 schreef rinardo het volgende:
[..]
Dat heb ik met die Grace Rodrigues lijkt me verwaand, weet dat ze mooi is, showt haar lichaam , alleen maar foto's en filmpjes van zichzelf in alle standjes van voordeligste kant . maar kan er naast zitten hoor.
denk je?quote:Op zondag 2 januari 2022 21:38 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat ze leering uit de vorige editie trekken.
Chocoquote:Op zondag 2 januari 2022 21:21 schreef ChocoFan het volgende:
BijnaBijna
Bijna
Bijnaaaaaaaaaaaaaaaaa
![]()
![]()
![]()
100% zeker wetenquote:Op zondag 2 januari 2022 21:50 schreef Hunter het volgende:
[..]
Ik schat de eerste twerk al morgenavond.
Zit een verwaande rotkop opquote:Op zondag 2 januari 2022 21:34 schreef rinardo het volgende:
[..]
Dat heb ik met die Grace Rodrigues lijkt me verwaand, weet dat ze mooi is, showt haar lichaam , alleen maar foto's en filmpjes van zichzelf in alle standjes van voordeligste kant . maar kan er naast zitten hoor.
ja echt zin inquote:Op zondag 2 januari 2022 21:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hoi Greys, bijna bijna bijnaaaaaaaaa![]()
Afmaken moeten ze elkaar. Bloed willen we zien. No mercyquote:Op zondag 2 januari 2022 21:53 schreef Willewa het volgende:
In tegenstelling tot bijna iedereen lijkt het, vond ik vorige editie wel vet. Ik hoop juist niet zo op gejank, geschreeuw, geroddel, gehaat, negativiteit, ruzies en blabla 😅 Ik vond de vorige editie wel mooi met mooie gesprekken, persoonlijke openbaringen, kwetsbaar opstellen en persoonlijke groei en voornamelijk als leuke mensen met elkaar omgaan in een wereld waar de mens elkaar constant beschadigd en zorgt voor domme opschudding en sensatie 😂 Vond het een programma waar veel mensen een hoop van konden leren.
Een klein beetje meer actie was niet verkeerd geweest maar verder zeer tevreden, als nieuwe kijker dat moet wel gezegd worden. Heb nooit eerder zo’n programma in z’n geheel gevolgd. Op Starmaker way way back na misschien 😂
Dus ik hoop nu dat er niet een 180° omslag is met alleen maar drama en het slechtste van de mens weer in de display.
Wel zin in!
Juist, boeit het of het saai is of niet, aapies kijken en commentaar geven erop, heerlijk.quote:Op zondag 2 januari 2022 21:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja echt zin in
lekker dom lullen over wat we zien
heerlijk!
quote:Op zondag 2 januari 2022 21:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Juist, boeit het of het saai is of niet, aapies kijken en commentaar geven erop, heerlijk.
Ik vraag me altijd af waarom mensen hier zo sick op gaan 😂 De wereld is al fucked up genoeg en al zoveel andere poison op tv waar je dat kan vinden.quote:Op zondag 2 januari 2022 21:55 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Afmaken moeten ze elkaar. Bloed willen we zien. No mercy
Zoetsappig gelul zien we al genoeg en als ik dat wil zien, kijk ik wel naar Sesamstraat.quote:Op zondag 2 januari 2022 21:56 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af waarom mensen hier zo sick op gaan 😂 De wereld is al fucked up genoeg en al zoveel andere poison op tv waar je dat kan vinden.
Kom maar langsquote:Op zondag 2 januari 2022 21:59 schreef greysbones het volgende:
Sex drugs and rock and roll
dat willen we zien
Ga ik je aan houdenquote:Op zondag 2 januari 2022 22:00 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
name a time and place
i'll be there
wie gaat er dan stofzuigen enzoquote:Op zondag 2 januari 2022 22:01 schreef suzi1 het volgende:
dat ik niet eens meer naar de winkel durf omdat ik maar iets zal missen!
Hij gaat hardquote:
Nu mogen we het hier nog over van alles hebben want er zijn nog geen streams, pak je kans.quote:Op zondag 2 januari 2022 22:00 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik zal me trouwens een beetje inhouden. Proggie is nog niet eens begonnen lol.
Ik pak altijd mijn kansquote:Op zondag 2 januari 2022 22:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nu mogen we het hier nog over van alles hebben want er zijn nog geen streams, pak je kans.![]()
Dat is wel heel erg hoor en herkenbaarquote:Op zondag 2 januari 2022 22:01 schreef suzi1 het volgende:
dat ik niet eens meer naar de winkel durf omdat ik maar iets zal missen!
mag ik er geen 2 hebben????quote:Op zondag 2 januari 2022 22:04 schreef suzi1 het volgende:
wie heeft er nog een bv nodig als er een uto is
Ik zie hier enkel denken in uitersten haha.. er bestaat ook een middenweg. Tuurlijk vind ik een beetje sensatie ook wel leuk, maar dat was er ook wel naar mijn mening.quote:Op zondag 2 januari 2022 21:59 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zoetsappig gelul zien we al genoeg en als ik dat wil zien, kijk ik wel naar Sesamstraat.
Meestal laat ik het zuigen euh stofzuigen aan een ander over, maar strijk graag een keer over mijn hartquote:
Het mag sowieso bloterquote:Op zondag 2 januari 2022 21:59 schreef greysbones het volgende:
Sex drugs and rock and roll
dat willen we zien
dat kun jijquote:Op zondag 2 januari 2022 22:06 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Meestal laat ik het zuigen euh stofzuigen aan een ander over, maar strijk graag een keer over mijn hart
Waarschijnlijk dinsdagochtend ergens. Dat was vorig jaar zo.quote:
ja niet dat duimpjes omhoog en onder de dekens gefriemelquote:
quote:Op zondag 2 januari 2022 22:07 schreef engine het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dinsdagochtend ergens. Dat was vorig jaar zo.
Als je geïnteresseerd bent in menselijke psychologie dan waren er heel erg veel momenten en kon je in best wat bewoners patronen zien die soms doorbroken werden. Maar goed, ik kijk met een heel ander oog merk ik al 😅quote:Op zondag 2 januari 2022 22:06 schreef suzi1 het volgende:
ik zit na te denken, maar wie was met wat heel leerzaam, serieus?
wat?quote:Op zondag 2 januari 2022 22:06 schreef suzi1 het volgende:
ik zit na te denken, maar wie was met wat heel leerzaam, serieus?
Hey gay, hoe is het kerel, lang niet gesproken en leuk je weer te treffen hierquote:
Suuz heeft al te diep in het glaasje gekekenquote:
ooh maar daar ben ik ook zo goed als in afgestudeerd, de menselike psyche. dus ja ik zag wel vanalles, maar leerzaam, nehquote:Op zondag 2 januari 2022 22:08 schreef Willewa het volgende:
[..]
Als je geïnteresseerd bent in menselijke psychologie dan waren er heel erg veel momenten en kon je in best wat bewoners patronen zien die soms doorbroken werden. Maar goed, ik kijk met een heel ander oog merk ik al 😅
quote:Op zondag 2 januari 2022 22:09 schreef D. het volgende:
Hadden jullie ook al de rondleiding van het nieuwe huis gezien?
Big Brother: The Hunger Games Editionquote:Op zondag 2 januari 2022 21:55 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Afmaken moeten ze elkaar. Bloed willen we zien. No mercy
Maar daarna 24/7 minus de streamlocksquote:
quote:Op zondag 2 januari 2022 22:09 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Suuz heeft al te diep in het glaasje gekeken
Ehm nee, waar staat die?quote:Op zondag 2 januari 2022 22:09 schreef D. het volgende:
geen 1quote:Op zondag 2 januari 2022 22:10 schreef suzi1 het volgende:
[..]
nou welke deelnemer vorig jaar, waarvan je dieper nadenkt enzo. wat willewa zegt
Hey Bennyquote:
Ssssht we krijgen dit jaar de minste streamlocks, ik wil dat.quote:Op zondag 2 januari 2022 22:10 schreef engine het volgende:
[..]
Maar daarna 24/7 minus de streamlocks
Ik heb nog niets gezien. Stap er helemaal blanco inquote:Op zondag 2 januari 2022 22:09 schreef D. het volgende:
quote:Op zondag 2 januari 2022 22:11 schreef suzi1 het volgende:
ik mocht jou niet bellen, uto, van greysie rond half 3 snachts
Je mag mij altijd bellen.quote:Op zondag 2 januari 2022 22:11 schreef suzi1 het volgende:
ik mocht jou niet bellen, uto, van greysie rond half 3 snachts
Zo spannend is dat nou ook weer niet, het verklapt weinigquote:Op zondag 2 januari 2022 22:11 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik heb nog niets gezien. Stap er helemaal blanco in
Was dat niet gewoon een rode loper voor als ze naar binnen gaan. Shit, vergeten hoe het er precies uitzag, ach ja, zie het morgen wel weer.quote:Op zondag 2 januari 2022 22:12 schreef suzi1 het volgende:
ik zag een knalrode tuinmat die zeer aan de ogen doet
Beetje zelfde indeling als vorig jaar?quote:Op zondag 2 januari 2022 22:13 schreef D. het volgende:
[..]
Zo spannend is dat nou ook weer niet, het verklapt weinig
beetje kitsch allemaalquote:Op zondag 2 januari 2022 22:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Was dat niet gewoon een rode loper voor als ze naar binnen gaan. Shit, vergeten hoe het er precies uitzag, ach ja, zie het morgen wel weer.
Indeling was wel gelijk volgens mij, maar wel alles verbouwd, en luxerquote:Op zondag 2 januari 2022 22:14 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Beetje zelfde indeling als vorig jaar?
minder saai inderdaadquote:Op zondag 2 januari 2022 22:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat wel maar de foto's die ik heb gezien, vind ik het er beter uitzien dan vorig jaar.
Nog luxerquote:Op zondag 2 januari 2022 22:15 schreef D. het volgende:
[..]
Indeling was wel gelijk volgens mij, maar wel alles verbouwd, en luxer
Ik zei rondleiding he, geen foto'squote:Op zondag 2 januari 2022 22:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat wel maar de foto's die ik heb gezien, vind ik het er beter uitzien dan vorig jaar.
Keuken ietsjes anders en soort winkeltje nu erbij. Is ergens een plattegrond en foto's iig. Maar ik ga niet terug zoeken.quote:Op zondag 2 januari 2022 22:15 schreef D. het volgende:
[..]
Indelenig was wel gelijk volgens mij, maar wel alles verbouwd, en luxer
quote:Op zondag 2 januari 2022 22:16 schreef viseenoptie het volgende:
Toch leuk om al een aantal fokkers te zien die ook vorig jaar flink gespammed hebben in de BB topics
Arm en rijk had ik wel ok gevondenquote:Op zondag 2 januari 2022 22:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
een hele grote gameroom
keuken gedraaid
quote:Op zondag 2 januari 2022 22:17 schreef suzi1 het volgende:
dat hoor jij volgend jaar wel. ga ik wel ander accent aanleren
Oh ja, grotere gameroom ook ja.quote:Op zondag 2 januari 2022 22:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
een hele grote gameroom
keuken gedraaid
Voor jou dan misschien niet leerzaam idd gezien je studie. Denk alleen dus dat een hoop mensen er veel van hadden kunnen opsteken als hun oog er iig op was gevallen.quote:Op zondag 2 januari 2022 22:09 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ooh maar daar ben ik ook zo goed als in afgestudeerd, de menselike psyche. dus ja ik zag wel vanalles, maar leerzaam, neh
zat er niet tussenquote:Op zondag 2 januari 2022 22:17 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Arm en rijk had ik wel ok gevonden
Ik stem voorquote:Op zondag 2 januari 2022 22:17 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Arm en rijk had ik wel ok gevonden
Neem aan dat je mij daar niet mee bedoeldquote:Op zondag 2 januari 2022 22:16 schreef viseenoptie het volgende:
Toch leuk om al een aantal fokkers te zien die ook vorig jaar flink gespammed hebben in de BB topics
Jij bent de eerste die ik herkendequote:Op zondag 2 januari 2022 22:19 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Neem aan dat je mij daar niet mee bedoeld
Dat is goed nieuwsquote:Op zondag 2 januari 2022 22:19 schreef Lobmans het volgende:
De inhoud van de tv-gids van het 247-livestreamkanaal van Telenet is aangepast. Tot 21u staat er "onderbreking" geprogrammeerd maar vanaf 21u "welkom in het Big Brother-huis", ik vermoed dat streams dus vanaf morgenavond zullen starten.
nou ja en mij niet eensquote:Op zondag 2 januari 2022 22:19 schreef viseenoptie het volgende:
[..]
Jij bent de eerste die ik herkende
Ik kijk voor van alles, de psyche inderdaad maar ook de sensatie vind ik leuk.quote:Op zondag 2 januari 2022 22:18 schreef Willewa het volgende:
V
[..]
Voor jou dan misschien niet leerzaam idd gezien je studie. Denk alleen dus dat een hoop mensen er veel van hadden kunnen opsteken als hun oog er iig op was gevallen.
Laat ik het zo zeggen, ik zie zoveel mensen met onopgelost en onbewust trauma rondlopen, de meeste mensen heel hard draaiend op ego en heel onbewust van wat ze allemaal hebben, veel ondankbaarheid en een glas half leeg-mindstate. En een maatschappij waar nog steeds enorme taboes zijn en gebrekkige educatie omtrent dat. En veeel schade onderling weer ten gevolge van dat. En dan ook nog allerlei rotzooi op tv en social media die het alleen maar voedt en groter maakt, want mensen zijn beïnvloedbaar.
Ik vond het een vrij wholesome programma waarbij ik hoopte dat mensen er wat diepere zaken uit zouden pikkenMaar ijdele hoop denk ik 😅 Nevermind ook verder. Ik laat de rest lekker wachten op sensatie, ik zal gewoon anders kijken 😅
Mag ik jou een taak geven met goedkeuren van de mods, schrijf jij de streamtopics maarquote:Op zondag 2 januari 2022 22:18 schreef Willewa het volgende:
V
[..]
Voor jou dan misschien niet leerzaam idd gezien je studie. Denk alleen dus dat een hoop mensen er veel van hadden kunnen opsteken als hun oog er iig op was gevallen.
Laat ik het zo zeggen, ik zie zoveel mensen met onopgelost en onbewust trauma rondlopen, de meeste mensen heel hard draaiend op ego en heel onbewust van wat ze allemaal hebben, veel ondankbaarheid en een glas half leeg-mindstate. En een maatschappij waar nog steeds enorme taboes zijn en gebrekkige educatie omtrent dat. En veeel schade onderling weer ten gevolge van dat. En dan ook nog allerlei rotzooi op tv en social media die het alleen maar voedt en groter maakt, want mensen zijn beïnvloedbaar.
Ik vond het een vrij wholesome programma waarbij ik hoopte dat mensen er wat diepere zaken uit zouden pikkenMaar ijdele hoop denk ik 😅 Nevermind ook verder. Ik laat de rest lekker wachten op sensatie, ik zal gewoon anders kijken 😅
Er kan maar 1 de eerste zijn.quote:Op zondag 2 januari 2022 22:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
nou ja en mij niet eens![]()
diep diep diep teleurgesteld![]()
of moet ik mijn oude ui opzoeken
Duimen duimen duimen dat we vanaf morgenavond streams hebben dan.quote:Op zondag 2 januari 2022 22:19 schreef Lobmans het volgende:
De inhoud van de tv-gids van het 247-livestreamkanaal van Telenet is aangepast. Tot 21u staat er "onderbreking" geprogrammeerd maar vanaf 21u "welkom in het Big Brother-huis", ik vermoed dat streams dus vanaf morgenavond zullen starten.
Is dat een complimentquote:Op zondag 2 januari 2022 22:19 schreef viseenoptie het volgende:
[..]
Jij bent de eerste die ik herkende
ja maar die moet ik dan klein maken en denk dat je dan weer iets geks zietquote:
Gewoon een foto van jezelf, net zoals ikquote:Op zondag 2 januari 2022 22:22 schreef greysbones het volgende:
ik ga morgen mijn oude ui wel opzoeken
of mijn disney versie
Zou ik voor hier niet erg vindenquote:Op zondag 2 januari 2022 22:23 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Gewoon een foto van jezelf, net zoals ik
Doe eens gek en gooi je haar losquote:Op zondag 2 januari 2022 22:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zou ik voor hier niet erg vinden
wel andere subs op Fok
altijd vastquote:
Daarom kom ik alleen maar op FOK wanneer er een RLS isquote:Op zondag 2 januari 2022 22:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
altijd vast
nee serieus op sommige delen(van FOK) wil je dat niet
Simpel opmerkinkje natuurlijk whaha.. Of gaan de mensen die niet voor bloed en brekende schedels gaan subtiel weggepest worden hier 😂quote:Op zondag 2 januari 2022 22:20 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Mag ik jou een taak geven met goedkeuren van de mods, schrijf jij de streamtopics maar
Tenzij ze er andere bezigheden hebbenquote:Op zondag 2 januari 2022 22:25 schreef Mickytjuh het volgende:
Ze mogen van mij wel de slaapkamers overdag opslot gooien
Dan mogen ze (tuin)banken ook wel opbergen. Dan nog zouden ze gewoon op de grond gaan liggenquote:Op zondag 2 januari 2022 22:25 schreef Mickytjuh het volgende:
Ze mogen van mij wel de slaapkamers overdag opslot gooien
op 2 welquote:Op zondag 2 januari 2022 22:25 schreef suzi1 het volgende:
op die delen ga jij de komende maanden toch niet posten
Hier wordt niemand weggepestquote:Op zondag 2 januari 2022 22:26 schreef Willewa het volgende:
[..]
Simpel opmerkinkje natuurlijk whaha.. Of gaan de mensen die niet voor bloed en brekende schedels gaan subtiel weggepest worden hier 😂
Hmm hmm zeker, zoals gezegd, een beetje sensatie is echt niet mis maar ik vond dat vorig jaar prima. Verder gewoon mooi en leerzaam.quote:Op zondag 2 januari 2022 22:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik kijk voor van alles, de psyche inderdaad maar ook de sensatie vind ik leuk.
Was serieus bedoeld. Je teksten zijn scherp en goed onderbouwd. Je zou een goede tekstschrijver zijn.quote:Op zondag 2 januari 2022 22:26 schreef Willewa het volgende:
[..]
Simpel opmerkinkje natuurlijk whaha.. Of gaan de mensen die niet voor bloed en brekende schedels gaan subtiel weggepest worden hier 😂
Dat doen ze maar in de badkamer...quote:Op zondag 2 januari 2022 22:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tenzij ze er andere bezigheden hebben
ook die hottubquote:Op zondag 2 januari 2022 22:28 schreef Mickytjuh het volgende:
Dat
[..]
Dat doen ze maar in de badkamer...
Ik vind de slaapkamers een te makkelijke manier om aan de groep te onttrekken.
Daar is de badkamer al voor...
Op deze manier heb je
Twee hoeken in de tuin.
De huiskamer
2 slaapkamers
En de badkamer
6 plekken om af te zonderen....
Beetje verandering kan soms geen kwaadquote:
ik geloof niet dat jij voor verandering zou gaanquote:Op zondag 2 januari 2022 22:30 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Beetje verandering kan soms geen kwaad
quote:Op zondag 2 januari 2022 22:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik geloof niet dat jij voor verandering zou gaan
Maar de hottub is geen stiekem hoekje. Er is van alle hoeken vrij zicht op, en ook als je er niet in zit kun je ze horen als je onder het afdak zit.quote:
denk het wel jaquote:Op zondag 2 januari 2022 22:31 schreef Sestra666 het volgende:
we hebben pas streams zeker, na de uitzending?
Hey, hoe is het met jou danquote:Op zondag 2 januari 2022 22:31 schreef Sestra666 het volgende:
De hottub vond ik nog wel leuk. De sauna mag weg van mij. De kwaliteit van die streams was super slecht. Dat roddelen kan ook wel ergens anders.quote:
Jepquote:Op zondag 2 januari 2022 22:31 schreef Sestra666 het volgende:
Was vorig jaar best vrij saai maar is tegenwoordig ook anders in rlsen, helaas soms en kweet niet of ik het nog leerzaam vind, kijk nu al zolang rlsen en heb het meeste wel gezien inmiddels. Als er maar niet te veel wordt ingegrepen door achter, dat verpest te veel, dat houd mensen dan toch tegen in bepaalde acties. Oh ja, 1 ding wel geleerd, nooit in een rls gaan.quote:Op zondag 2 januari 2022 22:28 schreef Willewa het volgende:
[..]
Hmm hmm zeker, zoals gezegd, een beetje sensatie is echt niet mis maar ik vond dat vorig jaar prima. Verder gewoon mooi en leerzaam.
Mensen die vervelend tegen je doen gewoon negeren, dat werkt het beste. Gewoon je ding doen hier.quote:
Ik kijk de laatste tijd best veel IRL streams op youtube. Als je denkt alles gezien te hebben...nee toch nog nietquote:Op zondag 2 januari 2022 22:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Was vorig jaar best vrij saai maar is tegenwoordig ook anders in rlsen, helaas soms en kweet niet of ik het nog leerzaam vind, kijk nu al zolang rlsen en heb het meeste wel gezien inmiddels. Als er maar niet te veel wordt ingegrepen door achter, dat verpest te veel, dat houd mensen dan toch tegen in bepaalde acties. Oh ja, 1 ding wel geleerd, nooit in een rls gaan.
Dat durf ik dan weer niet aan, zonder regie, veel te bang dat ik dan echt dingen zie die ik niet wil zien.quote:Op zondag 2 januari 2022 22:36 schreef engine het volgende:
[..]
Ik kijk de laatste tijd best veel IRL streams op youtube. Als je denkt alles gezien te hebben...nee toch nog nietmaar het is ook ontzettend smakeloos.
Haha ok, als je serieus bent, my bad dan 🤝 Maar iig, veel zin in wel!quote:Op zondag 2 januari 2022 22:28 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Was serieus bedoeld. Je teksten zijn scherp en goed onderbouwd. Je zou een goede tekstschrijver zijn.
jij was er vorige BB toch ook?quote:Op zondag 2 januari 2022 22:38 schreef Willewa het volgende:
[..]
Haha ok, als je serieus bent, my bad dan 🤝 Maar iig, veel zin in wel!
quote:Op zondag 2 januari 2022 22:39 schreef Lonneke1983 het volgende:
Hieronder volgen de gouden tips van Nick:
1.Geniet ervan, je maakt dit maar 1 keer mee… Je beseft dit pas als het voorbij is
2. Koester de vriendschappen die je daar gaat maken, want ze zijn echt, geen social media, echte gesprekken, met echte mensen
3.Wees jezelf, niemand kan honderd dagen toneel spelen, blijf wie je bent, want dat maakt jou uniek
4.Smokkel mij aub mee binnen
Ja dat maakt toch wel veel verschil. In de gouden kooi had je bijv. nog dat je geen geweld mocht gebruiken. Dat soort grenzen hebben die streamers niet.quote:Op zondag 2 januari 2022 22:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat durf ik dan weer niet aan, zonder regie, veel te bang dat ik dan echt dingen zie die ik niet wil zien.held hoor jij. Ik kijk laatste tijd wel veel the real housewifes, dat is ook flinke sensatie maar wel met regie erachter natuurlijk. Maar prima vermaak vind ik het iig.
quote:Op zondag 2 januari 2022 22:40 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
en gelukkig is hij zijn fake vriendin kwijt
beetje voorpretquote:Op zondag 2 januari 2022 22:44 schreef RobjeGeus het volgende:
Zoveel comments...ik dacht het is al begonnen maar helaas. Nog even wachten
Ja, dat was snel voorbij nadat hij niet met het geld thuiskwamquote:Op zondag 2 januari 2022 22:40 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
en gelukkig is hij zijn fake vriendin kwijt
nee helemaal nietquote:
dat was wel sneuquote:Op zondag 2 januari 2022 22:45 schreef Lonneke1983 het volgende:
Ja
[..]
Ja, dat was snel voorbij nadat hij niet met het geld thuiskwam
quote:Op zondag 2 januari 2022 22:42 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat maakt toch wel veel verschil. In de gouden kooi had je bijv. nog dat je geen geweld mocht gebruiken. Dat soort grenzen hebben die streamers niet.
The real housewifes heb ik dan weer nooit gezien
Ken je Below Deck? Daar ben ik een beetje fan van.
Misschien moet ik the real housewifes ook maar gaan kijken danquote:Op zondag 2 januari 2022 22:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Ik mis de gouden kooi.
En below deck ook allemaal gezien.Zelfde idee ook wel als de housewifes. Sowieso geef ze alcohol en je krijgt leuke tv.
below deckquote:Op zondag 2 januari 2022 22:47 schreef ChocoFan het volgende:
En below deck ook allemaal gezien.Zelfde idee ook wel als de housewifes. Sowieso geef ze alcohol en je krijgt leuke tv.
even je instellingen checkenquote:Op zondag 2 januari 2022 22:48 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik zie geen UI en kan geen priveberichten zien. Wat doe ik verkeerd?
quote:Op zondag 2 januari 2022 22:50 schreef rinardo het volgende:
https://ibb.co/cksW1Tx
Nieuwe info gevonden in de tv gids van Play 247
Best geinig en ja snap het van de titel maar wat een volk, zijn verschillende he, laatste die ik gezien heb is New Jersey, man man wat een volk, rijke mensen die zich als tokkies gedragen, hilarisch.quote:Op zondag 2 januari 2022 22:48 schreef engine het volgende:
[..]
Misschien moet ik the real housewifes ook maar gaan kijken dan
De titel staat me een beetje tegen
Je moet wel tegen schreeuwen kunnen, dat doen ze veel.quote:
dacht alquote:Op zondag 2 januari 2022 22:52 schreef Willewa het volgende:
Waar
[..]
Waar? Hier? Soms een beetje ja haha. Hoezo?
ik hoor hier niks anders dan geschreeuw haha. dan liever vanuit een schermquote:Op zondag 2 januari 2022 22:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Je moet wel tegen schreeuwen kunnen, dat doen ze veel.Echt he en sommige zijn echt belachelijk rijk en zich dan zo gedragen.
Oh dat is minder. Scherm kun je tenminste uit zetten of zachter.quote:Op zondag 2 januari 2022 22:54 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik hoor hier niks anders dan geschreeuw haha. dan liever vanuit een scherm
quote:Op zondag 2 januari 2022 22:50 schreef rinardo het volgende:
https://ibb.co/cksW1Tx
Nieuwe info gevonden in de tv gids van Play 247
Okay ik ga dit een kans geven als ik een keer niks te doen hebquote:Op zondag 2 januari 2022 22:54 schreef ChocoFan het volgende:
Out gaan van de drank op een feestje en dan naar je dikke dure auto gedragen worden en die dan vervolgens onder kotsen. En de volgende dag je weer voordoen als nette dame.
Haha nee, nvm was een grapje. Wille wa betekent ‘gaat het wel’.quote:
Echt doen en ff door de eerste afleveringen van een seizoen heen bijten. Meeste is trouwens via Prime te kijken en dan een extra betaalzender daaro, als je het legaal wilt kijken iig.quote:Op zondag 2 januari 2022 22:56 schreef engine het volgende:
[..]
Okay ik ga dit een kans geven als ik een keer niks te doen heb
ook primaquote:Op zondag 2 januari 2022 22:57 schreef Willewa het volgende:
[..]
Haha nee, nvm was een grapje. Wille wa betekent ‘gaat het wel’.
Maar idd, ik zie dat ik meer gepost had vorig jaar dan ik dacht 😂 ik bedoel maar. Normaal meer een lurker dan een poster.
quote:Op zondag 2 januari 2022 22:47 schreef ChocoFan het volgende:
quote:
Beide erg geinig, was ook begonnen aan die met dat zeilschip maar die moet ik nog verder kijken, zat wel een kok in van 1 van de andere below decks. Kweet alleen niet meer welke.quote:
die krullebol die later een korte coupe had?quote:Op zondag 2 januari 2022 23:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
[..]
Beide erg geinig, was ook begonnen aan die met dat zeilschip maar die moet ik nog verder kijken, zat wel een kok in van 1 van de andere below decks. Kweet alleen niet meer welke.
Adamquote:Op zondag 2 januari 2022 23:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
[..]
Beide erg geinig, was ook begonnen aan die met dat zeilschip maar die moet ik nog verder kijken, zat wel een kok in van 1 van de andere below decks. Kweet alleen niet meer welke.
Ja morgen weer BBquote:Op zondag 2 januari 2022 23:08 schreef suzi1 het volgende:
nou heel leuk allemaal weer samen en morgen nog meer
nu nog even een film en dan wordt morgen eindelijk anders![]()
Omg ja die was echt slecht en die houding van haar, was gelukkig ook snel weg, wat een raar wijf was dat.quote:Op zondag 2 januari 2022 23:08 schreef greysbones het volgende:
je hebt ook nog een vrouw gehad als chef
was een aanfluiting
😂 Prettig menneke vond ik dat wel.quote:Op zondag 2 januari 2022 22:39 schreef Lonneke1983 het volgende:
Hieronder volgen de gouden tips van Nick:
1.Geniet ervan, je maakt dit maar 1 keer mee… Je beseft dit pas als het voorbij is
2. Koester de vriendschappen die je daar gaat maken, want ze zijn echt, geen social media, echte gesprekken, met echte mensen
3.Wees jezelf, niemand kan honderd dagen toneel spelen, blijf wie je bent, want dat maakt jou uniek
4.Smokkel mij aub mee binnen
Ik snap even niet waarom je post liken niet werkt, maar bij deze; like 👍🏼. Nu al gezellig hier.quote:Op zondag 2 januari 2022 22:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
ook prima
maar des te meer users des te gezelliger
FOK is sloomquote:Op zondag 2 januari 2022 23:17 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik snap even niet waarom je post liken niet werkt, maar bij deze; like 👍🏼. Nu al gezellig hier.
Ah I see, had em waarschijnlijk telkens alweer ge-unliked door ongeduld 😂quote:Op zondag 2 januari 2022 23:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
FOK is sloom
en dat zal als BB is gestart nog wel erger worden
reageert ook sloomquote:Op zondag 2 januari 2022 23:22 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ah I see, had em waarschijnlijk telkens alweer ge-unliked door ongeduld 😂
Mijn quote werkt weer en kan weer alles doen op de site. Had nog een blocker op de achtergrond lopen. Sukkel ben ik ook.quote:Op zondag 2 januari 2022 23:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
FOK is sloom
en dat zal als BB is gestart nog wel erger worden
* Tourniquet kijkt in de richting van @DGK_Tegengasquote:Op zondag 2 januari 2022 22:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg hoor en herkenbaar, meestal is er toch wel iemand die ook opneemt en dan kunnen we het eventueel terug kijken als we iets gemist hebben wat belangrijk was, hopen dat dit jaar weer iemand alles voor ons opneemt en knipt en zo.
dat werkt niet met FOK neequote:Op zondag 2 januari 2022 23:28 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Mijn quote werkt weer en kan weer alles doen op de site. Had nog een blocker op de achtergrond lopen. Sukkel ben ik ook.
quote:Op zondag 2 januari 2022 23:29 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
* Tourniquet kijkt in de richting van @:DGK_Tegengas
quote:Op zondag 2 januari 2022 23:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat werkt niet met FOK nee
![]()
of je moet @:Hidiho vragen welke wel werkt
jaquote:Op zondag 2 januari 2022 23:31 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Kwam ik ook achter. Maar kwam ook ergens anders achter net. Straatverlichting is niet meer onder ons. Daar schrok ik van.
Ik hoop inderdaad dat hij weer gaat opnemen.quote:Op zondag 2 januari 2022 23:29 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
* Tourniquet kijkt in de richting van @:DGK_Tegengas
Ik schrok ook. Erg triest en zo jong nog ook.quote:Op zondag 2 januari 2022 23:31 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Kwam ik ook achter. Maar kwam ook ergens anders achter net. Straatverlichting is niet meer onder ons. Daar schrok ik van.
Veel te jong ook.quote:Op zondag 2 januari 2022 23:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja![]()
![]()
was ook echt een schok toen Ses dat vertelde
Ja, dat was ideaal.quote:Op zondag 2 januari 2022 23:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik hoop inderdaad dat hij weer gaat opnemen.
Ik ben op vorig jaar na helemaal nieuw in rls-world en keek niet superveel naar de livestreams, later iets meer. Misschien als je het heel intensief volgt dat het wat saai was, ik snap. En nee, ik snap sowieso nooit dat mensen aan dit soort programma’s meedoen 😂 Is in deze maatschappij bijna letterlijk vrijwillig je hoofd op het hakblok leggen.quote:Op zondag 2 januari 2022 22:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Was vorig jaar best vrij saai maar is tegenwoordig ook anders in rlsen, helaas soms en kweet niet of ik het nog leerzaam vind, kijk nu al zolang rlsen en heb het meeste wel gezien inmiddels. Als er maar niet te veel wordt ingegrepen door achter, dat verpest te veel, dat houd mensen dan toch tegen in bepaalde acties. Oh ja, 1 ding wel geleerd, nooit in een rls gaan.
Mwah, likes enzo, no mercy. Je hoeft het niet te doen, toch?quote:Op zondag 2 januari 2022 23:52 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik ben op vorig jaar na helemaal nieuw in rls-world en keek niet superveel naar de livestreams, later iets meer. Misschien als je het heel intensief volgt dat het wat saai was, ik snap. En nee, ik snap sowieso nooit dat mensen aan dit soort programma’s meedoen 😂 Is in deze maatschappij bijna letterlijk vrijwillig je hoofd op het hakblok leggen.
Omg bijna rls maagd dus, ze bestaan nogquote:Op zondag 2 januari 2022 23:52 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik ben op vorig jaar na helemaal nieuw in rls-world en keek niet superveel naar de livestreams, later iets meer. Misschien als je het heel intensief volgt dat het wat saai was, ik snap. En nee, ik snap sowieso nooit dat mensen aan dit soort programma’s meedoen 😂 Is in deze maatschappij bijna letterlijk vrijwillig je hoofd op het hakblok leggen.
Veel mensen zijn mediageil en die doen maar al te graag mee. Ik volg de RLS al vanaf de eerste BigBrother ooit en ken het klappen van de zweep van deze gescripte RLS. Maar het posten hier, maakt zo'n RLS weer leuk.quote:Op zondag 2 januari 2022 23:52 schreef Willewa het volgende:
[..]
DGK was epic. Zo hoort een RLS te zijn. Daar werd echte tv gemaakt. Zo'n RLS zou in deze preutse tijd niet meer kunnen. Helaas.quote:Op maandag 3 januari 2022 00:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Omg bijna rls maagd dus, ze bestaan nog, ik heb heel veel gezien en daardoor een beetje verpest, vooral door de gouden kooi, dat waren echt top streams.
![]()
En inderdaad als je mee doet aan zoiets, zeker in deze tijd moet je een erg brede rug hebben, vrijwillig hoofd op hakblok is een goede omschrijving ook.Heel veel negativiteit komt er op je af dan. Dat is ook wat ik absoluut niet wil en aankan en daarom ook nooit zou mee doen aan zoiets. Toch zijn er nog mensen die dit niet doorhebben en zich toch opgeven ervoor. Ik denk dan altijd, had eerst ff rondgekeken op internet hoe mensen met je omgaan maar nee hoor, nog genoeg mensen die dat dus niet doorhebben.
Ja was echt geweldig maar helaas, inderdaad preuts en dat soort toestanden.quote:Op maandag 3 januari 2022 00:14 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
DGK was epic. Zo hoort een RLS te zijn. Daar werd echte tv gemaakt. Zo'n RLS zou in deze preutse tijd niet meer kunnen. Helaas.
quote:Op maandag 3 januari 2022 00:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja was echt geweldig maar helaas, inderdaad preuts en dat soort toestanden.
Ben benieuwd wanneer de streams live gaan.quote:Op maandag 3 januari 2022 00:18 schreef ChocoFan het volgende:
Ondertussen is het de 3e, bijnabijna
bijna
BIJNAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
![]()
![]()
Ik ook, we moeten geduldig zijn. ARGH ik haat dat.quote:Op maandag 3 januari 2022 00:19 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
[..]
Ben benieuwd wanneer de streams live gaan.
quote:Op maandag 3 januari 2022 00:20 schreef freaky40 het volgende:
Vorig jaar rond 10.00 uur of later zelfs op dinsdagochtend...
Ben benieuwd hoe ze deze BB laten verlopen. Hoop op leuke streams.quote:Op maandag 3 januari 2022 00:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ook, we moeten geduldig zijn. ARGH ik haat dat.Ik hoop echt vandaag maar vrees dat het pas vanaf dinsdag gaat zijn.
Hey die Freak. Leuk je weer te zien hier.quote:Op maandag 3 januari 2022 00:20 schreef freaky40 het volgende:
Vorig jaar rond 10.00 uur of later zelfs op dinsdagochtend...
Ikke ook, vooral omdat de eerdere filmpjes zeggen dat het spannender wordt, nou ben benieuwd dan. We zullen zien vandaag/morgen. Mag iig meer op de Australische versie lijken, ook daar heb ik er veel van gezien en die zijn echt beter. Afwachten maar.quote:Op maandag 3 januari 2022 00:21 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe ze deze BB laten verlopen. Hoop op leuke streams.
Oh nee zo bedoelde ik het ook niet, zou het inderdaad zelf never doen hehe, maar ik dacht oprecht altijd dat dit allemaal halve acteurs waren. Duurde even voor ik overtuigd was dat het echt echt was. Al snap ik dat het her en der een beetje gestuurd zal worden om de kijker te geven wat werkt voor de kijkcijfers.quote:Op zondag 2 januari 2022 23:55 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Mwah, likes enzo, no mercy. Je hoeft het niet te doen, toch?
Ohja nu je het zegt, Gouden Kooi heb ik ook nog wel wat van gezien destijds 😂quote:Op maandag 3 januari 2022 00:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Omg bijna rls maagd dus, ze bestaan nog, ik heb heel veel gezien en daardoor een beetje verpest, vooral door de gouden kooi, dat waren echt top streams.
![]()
En inderdaad als je mee doet aan zoiets, zeker in deze tijd moet je een erg brede rug hebben, vrijwillig hoofd op hakblok is een goede omschrijving ook.Heel veel negativiteit komt er op je af dan. Dat is ook wat ik absoluut niet wil en aankan en daarom ook nooit zou mee doen aan zoiets. Toch zijn er nog mensen die dit niet doorhebben en zich toch opgeven ervoor. Ik denk dan altijd, had eerst ff rondgekeken op internet hoe mensen met je omgaan maar nee hoor, nog genoeg mensen die dat dus niet doorhebben.
Hey Utopia2.0 , lang niet gezien, alles goed?quote:Op maandag 3 januari 2022 00:22 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hey die Freak. Leuk je weer te zien hier.
Wel even ontopic,het is hier geen SC.quote:Op maandag 3 januari 2022 06:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Utopia2.0 , lang niet gezien, alles goed?
quote:
Sorry,wist ik niet.quote:
Ik mag toch hopen van niet.quote:
Nee ... was perfect. Ik had geschreven dat ik zou proberen een screenshot te uploaden ... maar die was er alquote:
Dat is vast een Friezin.quote:Op maandag 3 januari 2022 08:19 schreef Li0nHeart het volgende:
Veratjuhs = Vera Dijkstra .. heeft ze als tiktoknaam (veradijkstra4)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |