Dat doen ze maar in de badkamer...quote:Op zondag 2 januari 2022 22:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tenzij ze er andere bezigheden hebben
ook die hottubquote:Op zondag 2 januari 2022 22:28 schreef Mickytjuh het volgende:
Dat
[..]
Dat doen ze maar in de badkamer...
Ik vind de slaapkamers een te makkelijke manier om aan de groep te onttrekken.
Daar is de badkamer al voor...
Op deze manier heb je
Twee hoeken in de tuin.
De huiskamer
2 slaapkamers
En de badkamer
6 plekken om af te zonderen....
Beetje verandering kan soms geen kwaadquote:
ik geloof niet dat jij voor verandering zou gaanquote:Op zondag 2 januari 2022 22:30 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Beetje verandering kan soms geen kwaad
quote:Op zondag 2 januari 2022 22:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik geloof niet dat jij voor verandering zou gaan
Maar de hottub is geen stiekem hoekje. Er is van alle hoeken vrij zicht op, en ook als je er niet in zit kun je ze horen als je onder het afdak zit.quote:
denk het wel jaquote:Op zondag 2 januari 2022 22:31 schreef Sestra666 het volgende:
we hebben pas streams zeker, na de uitzending?
Hey, hoe is het met jou danquote:Op zondag 2 januari 2022 22:31 schreef Sestra666 het volgende:
De hottub vond ik nog wel leuk. De sauna mag weg van mij. De kwaliteit van die streams was super slecht. Dat roddelen kan ook wel ergens anders.quote:
Jepquote:Op zondag 2 januari 2022 22:31 schreef Sestra666 het volgende:
Was vorig jaar best vrij saai maar is tegenwoordig ook anders in rlsen, helaas soms en kweet niet of ik het nog leerzaam vind, kijk nu al zolang rlsen en heb het meeste wel gezien inmiddels. Als er maar niet te veel wordt ingegrepen door achter, dat verpest te veel, dat houd mensen dan toch tegen in bepaalde acties. Oh ja, 1 ding wel geleerd, nooit in een rls gaan.quote:Op zondag 2 januari 2022 22:28 schreef Willewa het volgende:
[..]
Hmm hmm zeker, zoals gezegd, een beetje sensatie is echt niet mis maar ik vond dat vorig jaar prima. Verder gewoon mooi en leerzaam.
Mensen die vervelend tegen je doen gewoon negeren, dat werkt het beste. Gewoon je ding doen hier.quote:
Ik kijk de laatste tijd best veel IRL streams op youtube. Als je denkt alles gezien te hebben...nee toch nog nietquote:Op zondag 2 januari 2022 22:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Was vorig jaar best vrij saai maar is tegenwoordig ook anders in rlsen, helaas soms en kweet niet of ik het nog leerzaam vind, kijk nu al zolang rlsen en heb het meeste wel gezien inmiddels. Als er maar niet te veel wordt ingegrepen door achter, dat verpest te veel, dat houd mensen dan toch tegen in bepaalde acties. Oh ja, 1 ding wel geleerd, nooit in een rls gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |