Ja was echt geweldig maar helaas, inderdaad preuts en dat soort toestanden.quote:Op maandag 3 januari 2022 00:14 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
DGK was epic. Zo hoort een RLS te zijn. Daar werd echte tv gemaakt. Zo'n RLS zou in deze preutse tijd niet meer kunnen. Helaas.
quote:Op maandag 3 januari 2022 00:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja was echt geweldig maar helaas, inderdaad preuts en dat soort toestanden.
Ben benieuwd wanneer de streams live gaan.quote:Op maandag 3 januari 2022 00:18 schreef ChocoFan het volgende:
Ondertussen is het de 3e, bijnabijna
bijna
BIJNAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
![]()
![]()
Ik ook, we moeten geduldig zijn. ARGH ik haat dat.quote:Op maandag 3 januari 2022 00:19 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
[..]
Ben benieuwd wanneer de streams live gaan.
quote:Op maandag 3 januari 2022 00:20 schreef freaky40 het volgende:
Vorig jaar rond 10.00 uur of later zelfs op dinsdagochtend...
Ben benieuwd hoe ze deze BB laten verlopen. Hoop op leuke streams.quote:Op maandag 3 januari 2022 00:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ook, we moeten geduldig zijn. ARGH ik haat dat.Ik hoop echt vandaag maar vrees dat het pas vanaf dinsdag gaat zijn.
Hey die Freak. Leuk je weer te zien hier.quote:Op maandag 3 januari 2022 00:20 schreef freaky40 het volgende:
Vorig jaar rond 10.00 uur of later zelfs op dinsdagochtend...
Ikke ook, vooral omdat de eerdere filmpjes zeggen dat het spannender wordt, nou ben benieuwd dan. We zullen zien vandaag/morgen. Mag iig meer op de Australische versie lijken, ook daar heb ik er veel van gezien en die zijn echt beter. Afwachten maar.quote:Op maandag 3 januari 2022 00:21 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe ze deze BB laten verlopen. Hoop op leuke streams.
Oh nee zo bedoelde ik het ook niet, zou het inderdaad zelf never doen hehe, maar ik dacht oprecht altijd dat dit allemaal halve acteurs waren. Duurde even voor ik overtuigd was dat het echt echt was. Al snap ik dat het her en der een beetje gestuurd zal worden om de kijker te geven wat werkt voor de kijkcijfers.quote:Op zondag 2 januari 2022 23:55 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Mwah, likes enzo, no mercy. Je hoeft het niet te doen, toch?
Ohja nu je het zegt, Gouden Kooi heb ik ook nog wel wat van gezien destijds 😂quote:Op maandag 3 januari 2022 00:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Omg bijna rls maagd dus, ze bestaan nog, ik heb heel veel gezien en daardoor een beetje verpest, vooral door de gouden kooi, dat waren echt top streams.
![]()
En inderdaad als je mee doet aan zoiets, zeker in deze tijd moet je een erg brede rug hebben, vrijwillig hoofd op hakblok is een goede omschrijving ook.Heel veel negativiteit komt er op je af dan. Dat is ook wat ik absoluut niet wil en aankan en daarom ook nooit zou mee doen aan zoiets. Toch zijn er nog mensen die dit niet doorhebben en zich toch opgeven ervoor. Ik denk dan altijd, had eerst ff rondgekeken op internet hoe mensen met je omgaan maar nee hoor, nog genoeg mensen die dat dus niet doorhebben.
Hey Utopia2.0 , lang niet gezien, alles goed?quote:Op maandag 3 januari 2022 00:22 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hey die Freak. Leuk je weer te zien hier.
Wel even ontopic,het is hier geen SC.quote:Op maandag 3 januari 2022 06:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Utopia2.0 , lang niet gezien, alles goed?
quote:
Sorry,wist ik niet.quote:
Ik mag toch hopen van niet.quote:
Nee ... was perfect. Ik had geschreven dat ik zou proberen een screenshot te uploaden ... maar die was er alquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |