ja niet dat duimpjes omhoog en onder de dekens gefriemelquote:
quote:Op zondag 2 januari 2022 22:07 schreef engine het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dinsdagochtend ergens. Dat was vorig jaar zo.
Als je geïnteresseerd bent in menselijke psychologie dan waren er heel erg veel momenten en kon je in best wat bewoners patronen zien die soms doorbroken werden. Maar goed, ik kijk met een heel ander oog merk ik al 😅quote:Op zondag 2 januari 2022 22:06 schreef suzi1 het volgende:
ik zit na te denken, maar wie was met wat heel leerzaam, serieus?
wat?quote:Op zondag 2 januari 2022 22:06 schreef suzi1 het volgende:
ik zit na te denken, maar wie was met wat heel leerzaam, serieus?
Hey gay, hoe is het kerel, lang niet gesproken en leuk je weer te treffen hierquote:
Suuz heeft al te diep in het glaasje gekekenquote:
ooh maar daar ben ik ook zo goed als in afgestudeerd, de menselike psyche. dus ja ik zag wel vanalles, maar leerzaam, nehquote:Op zondag 2 januari 2022 22:08 schreef Willewa het volgende:
[..]
Als je geïnteresseerd bent in menselijke psychologie dan waren er heel erg veel momenten en kon je in best wat bewoners patronen zien die soms doorbroken werden. Maar goed, ik kijk met een heel ander oog merk ik al 😅
quote:Op zondag 2 januari 2022 22:09 schreef D. het volgende:
Hadden jullie ook al de rondleiding van het nieuwe huis gezien?
Big Brother: The Hunger Games Editionquote:Op zondag 2 januari 2022 21:55 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Afmaken moeten ze elkaar. Bloed willen we zien. No mercy
Maar daarna 24/7 minus de streamlocksquote:
quote:Op zondag 2 januari 2022 22:09 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Suuz heeft al te diep in het glaasje gekeken
Ehm nee, waar staat die?quote:Op zondag 2 januari 2022 22:09 schreef D. het volgende:
geen 1quote:Op zondag 2 januari 2022 22:10 schreef suzi1 het volgende:
[..]
nou welke deelnemer vorig jaar, waarvan je dieper nadenkt enzo. wat willewa zegt
Hey Bennyquote:
Ssssht we krijgen dit jaar de minste streamlocks, ik wil dat.quote:Op zondag 2 januari 2022 22:10 schreef engine het volgende:
[..]
Maar daarna 24/7 minus de streamlocks
Ik heb nog niets gezien. Stap er helemaal blanco inquote:Op zondag 2 januari 2022 22:09 schreef D. het volgende:
quote:Op zondag 2 januari 2022 22:11 schreef suzi1 het volgende:
ik mocht jou niet bellen, uto, van greysie rond half 3 snachts
Je mag mij altijd bellen.quote:Op zondag 2 januari 2022 22:11 schreef suzi1 het volgende:
ik mocht jou niet bellen, uto, van greysie rond half 3 snachts
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |