SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Debutanten (17)
*Mitchell, *Soutar, Heaver, Borland, Rusty-Jake Rodriguez, Lewy Williams, Hempel, Barslow, Benecky, *Landman, Norman, Juan Rodriguez, Schmutzler, Shibata, KY Smith, *Jim Williams
* Speelde al wel op het BDO WK
Finales TV Toernooien in 2021SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
Toernooipagina PDC website
Twitter PDC
Wikipedia [Engels]
Live Score 2.0
Dartconnect, premier software platform
Virtuele OOM (Order of Merit)
![]()
H.P. Baxxter.quote:Op zondag 2 januari 2022 17:28 schreef Nober het volgende:
[..]
Als een darter de prik in je bovenarm mocht gooien vanaf 237 centimeter wie heeft dan je voorkeur?
TT is prima.quote:Op zondag 2 januari 2022 17:31 schreef Machielovic het volgende:
Jaja topic gemaakt, had alleen geen inspiratie
Berehap zit ui bij das gezond.quote:Op zondag 2 januari 2022 17:32 schreef maxi-mus het volgende:
Ik twijfel tussen frituren of toch maar weer eens gezond eten.
quote:Op zondag 2 januari 2022 17:32 schreef maxi-mus het volgende:
Ik twijfel tussen frituren of toch maar weer eens gezond eten.
Zalig.quote:Op zondag 2 januari 2022 17:33 schreef Tagliano het volgende:
Ik eet vanavond pasta bolognese (zelfgemaakte saus jawel)
Ik eet vanavond een andijviestamppot maar ik ben de andijvie vergeten.quote:Op zondag 2 januari 2022 17:33 schreef Tagliano het volgende:
Ik eet vanavond pasta bolognese (zelfgemaakte saus jawel)
Schaatsen.quote:Op zondag 2 januari 2022 17:33 schreef Szura het volgende:
Ik schrik op van m'n telefoon, pushbericht over schaatsen
lekker gestampte aardappelenquote:Op zondag 2 januari 2022 17:36 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Ik eet vanavond een andijviestamppot maar ik ben de andijvie vergeten.
quote:Op zondag 2 januari 2022 17:36 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Ik eet vanavond een andijviestamppot maar ik ben de andijvie vergeten.
Het is een video, geen gifjequote:Op zondag 2 januari 2022 17:39 schreef T3hTommay het volgende:
Ik ben geen FOK!-kenner dus ik weet niet hoe ik gfycat gifs plaats
Eigenlijk wel makker, maar vanavond is Tenerife-Las Palmas en ik mis het om in een voetbalstadion te zittenquote:Op zondag 2 januari 2022 17:29 schreef Machielovic het volgende:
[..]
Hef jezelf op dagjesmens, verplichte kost dit
Ohquote:Op zondag 2 januari 2022 17:40 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het is een video, geen gifje
Wel een leuke video
Het moet gaan om een link dat eindigt op .gif, welke je hier vervolgens plaatst tussen de [img]*hier invoegen*[/img] tags.quote:Op zondag 2 januari 2022 17:39 schreef T3hTommay het volgende:
Ik ben geen FOK!-kenner dus ik weet niet hoe ik gfycat gifs plaats
@LitmanenAFCA geeft ook geen barkiesquote:Op zondag 2 januari 2022 17:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat weet ik. Dat zijn twee barkies.
Dakar is Afrika dus ja.quote:Op zondag 2 januari 2022 17:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou nou, ik wist niet dat het zo diep zat zeg
Nederland is een smakeloos land. Vooral mensen het avontuur niet gunnen. Iedereen moet iedere avond weer met zijn viesdikke reet op de bank blijven zitten om samen met een dikke zeug - welke je verplicht met 'schat' aan moet spreken - te 'bingewatchen'.quote:Op zondag 2 januari 2022 17:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou nou, ik wist niet dat het zo diep zat zeg
Gaat het wel bij jullie thuis?quote:Op zondag 2 januari 2022 18:08 schreef Wertha het volgende:
[..]
Nederland is een smakeloos land. Vooral mensen het avontuur niet gunnen. Iedereen moet iedere avond weer met zijn viesdikke reet op de bank blijven zitten om samen met een dikke zeug - welke je verplicht met 'schat' aan moet spreken - te 'bingewatchen'.
Vrijgezel. Iedere week een keertje ontknaapservice boh boh.quote:Op zondag 2 januari 2022 18:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gaat het wel bij jullie thuis?
Ben je zo slecht in bed?quote:Op zondag 2 januari 2022 18:10 schreef Wertha het volgende:
[..]
Vrijgezel. Iedere week een keertje ontknaapservice boh boh.
Dit leek me weer een copy-paste meme, maar Mycroft geeft niksquote:Op zondag 2 januari 2022 18:08 schreef Wertha het volgende:
[..]
Nederland is een smakeloos land. Vooral mensen het avontuur niet gunnen. Iedereen moet iedere avond weer met zijn viesdikke reet op de bank blijven zitten om samen met een dikke zeug - welke je verplicht met 'schat' aan moet spreken - te 'bingewatchen'.
Mijn creativiteit onderschatten.quote:Op zondag 2 januari 2022 18:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dit leek me weer een copy-paste meme, maar Mycroft geeft niks
Je zag hem echt zo balen. En maar zuchten, en maar puffen. Hij kon wel janken.quote:Op zondag 2 januari 2022 18:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je zal maar opgescheept zitten met hem
Altijd tegen Raya
Vorig jaar ook al niet toch?quote:Op zondag 2 januari 2022 18:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dit jaar geen Promi WM darts zeker
Beide.quote:Op zondag 2 januari 2022 18:43 schreef franklop het volgende:
Welke partij van gisteravond kan ik als beste terugkijken tijdens de hometrainer sessie?
Gewoon de hele avondsessie, van het eerste begin tot het laatste eindequote:Op zondag 2 januari 2022 18:43 schreef franklop het volgende:
Welke partij van gisteravond kan ik als beste terugkijken tijdens de hometrainer sessie?
Dan wordt het wel veel doorspoelenquote:
Ja verdomme, dan heb ik op dag 1 wel mijn doel voor het hele jaar binnenquote:Op zondag 2 januari 2022 18:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gewoon de hele avondsessie, van het eerste begin tot het laatste einde
Als dat te lang duurt moet je maar langer op de hometrainer
NIET DOENquote:
Je hebt nog tot 21:00 uur. Maar als ik écht moet kiezen Smiss - Prijs maar ze zijn beide absoluut de moeite waard.quote:
Sowieso van dit jaar hahahah.quote:Op zondag 2 januari 2022 18:47 schreef Tagliano het volgende:
@:franklop naar mijn mening was gisteren de beste dartsavond in jaren
Mits opgenomen.quote:Op zondag 2 januari 2022 18:47 schreef Tagliano het volgende:
De reclames kun je eventueel wel doorspoelen
quote:Op zondag 2 januari 2022 18:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Sowieso van dit jaar hahahah.
(zucht)
Ik zou bijna zeggen, een E PI SCHE avondquote:Op zondag 2 januari 2022 18:47 schreef Tagliano het volgende:
Watford v Spurs.quote:Op zondag 2 januari 2022 18:43 schreef franklop het volgende:
ja dan hoef je maar anderhalf uur op de hometrainertquote:
Erg teleurstellendquote:Op zondag 2 januari 2022 18:50 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ben maar voor de frituur gegaan, vanaf morgen maar weer wat gezonder leven.
Vooral dat laatstequote:Op zondag 2 januari 2022 18:50 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ben maar voor de frituur gegaan, vanaf morgen maar weer wat gezonder leven.
Ik ben de nieuwe Tagliano aan het wordenquote:Op zondag 2 januari 2022 18:47 schreef Tagliano het volgende:
183.quote:Op zondag 2 januari 2022 18:53 schreef Lonaa het volgende:
Hoeveel topics moeten we eigenlijk vandaag vollullen @:Zipportal ?
Al tijdje bevestigd inderdaadquote:Op zondag 2 januari 2022 18:52 schreef Tagliano het volgende:
https://www.destentor.nl/(...)jn-vrouw-br~acaaab14
Waarschijnlijk al besproken he, had ik helemaal gemist
Mevrouw in het filmpje onderaan het artikel heeft een accentquote:Op zondag 2 januari 2022 18:52 schreef Tagliano het volgende:
https://www.destentor.nl/(...)jn-vrouw-br~acaaab14
Waarschijnlijk al besproken he, had ik helemaal gemist
Soms gaan dingen gewoon volstrekt langs me heen, ik heb deze reeks als houvastquote:Op zondag 2 januari 2022 18:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Al tijdje bevestigd inderdaad
Goed winterslaapje gehad?
Gaat over F1 zo te zienquote:Op zondag 2 januari 2022 18:55 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Mevrouw in het filmpje onderaan het artikel heeft een accent
Voel je verder niets van
SerkanGod.quote:Op zondag 2 januari 2022 18:56 schreef Zipportal het volgende:
Vanavond weer een nieuwe Underkaffer. ERG MOOI.
Oh, een echte echte nieuwe?quote:Op zondag 2 januari 2022 18:56 schreef Zipportal het volgende:
Volledig teruggekeken met m’n brakke hoofd, intens genotenquote:Op zondag 2 januari 2022 18:47 schreef Tagliano het volgende:
Oh, die Undercover.quote:
Volgende week zondag is pas de laatste.quote:Op zondag 2 januari 2022 18:58 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Oh, die Undercover.
Alsnog mooi want net begonnen aan seizoen 3 dus kan ik bingen dinsdag.
Genot.quote:Op zondag 2 januari 2022 18:56 schreef Zipportal het volgende:
Stéphane Kox. Die denkt dat mannen graag met haar praten omdat ze zelf coureur is en het paddock heel goed kent.quote:Op zondag 2 januari 2022 18:55 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Mevrouw in het filmpje onderaan het artikel heeft een accent
Voel je verder niets van
Oh kan wel ff kijken jaquote:Op zondag 2 januari 2022 18:56 schreef Wertha het volgende:
Zit je al klaar voor een nieuwe E PI SCHE aflevering van RTLGP: Dakar 2022, @:Dr_Flash ?
Ik ken haar verder niet, maar op basis van het filmpje en de eerste kennismaking met haar ben ik tot de conclusie gekomen dat ik haar wel degelijk zou doen.quote:Op zondag 2 januari 2022 19:00 schreef Wertha het volgende:
[..]
Stéphane Kox. Die denkt dat mannen graag met haar praten omdat ze zelf coureur is en het paddock heel goed kent.
Ergens zat wel een erg mooi stukje maar dat stond hier ook als tweet geplaatstquote:Op zondag 2 januari 2022 19:00 schreef franklop het volgende:
Mag ik de stukken met Marcel M overslaan bij terugkijken?
Nee, geen hoge pieken zonder diepe dalenquote:Op zondag 2 januari 2022 19:00 schreef franklop het volgende:
Mag ik de stukken met Marcel M overslaan bij terugkijken?
Mooi. Stil.quote:Op zondag 2 januari 2022 19:02 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Nee, geen hoge pieken zonder diepe dalen
Bij kpn kan ik geeneens vooruitspoelen matigquote:Op zondag 2 januari 2022 19:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ergens zat wel een erg mooi stukje maar dat stond hier ook als tweet geplaatst
Russsstigggggghhhhhhhhhquote:Op zondag 2 januari 2022 19:11 schreef Lonaa het volgende:
Kuttokkies zijn nog niet klaar met het vuurwerk.
Dan woon je wel definitief in een tokkiewijk jaquote:Op zondag 2 januari 2022 19:11 schreef Lonaa het volgende:
Kuttokkies zijn nog niet klaar met het vuurwerk.
Wel mooi, na morgenavond hoef je voorlopig ook niet meer dartsfit te zijnquote:Op zondag 2 januari 2022 19:12 schreef franklop het volgende:
Ik
[..]
Bij kpn kan ik geeneens vooruitspoelen matig
In de avonden is het eigenlijk iedere dag toch wel 1x prijs tussen oktober en uh, februari ofzo.quote:Op zondag 2 januari 2022 19:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan woon je wel definitief in een tokkiewijk ja
Nee, dit kan nietquote:Op zondag 2 januari 2022 19:14 schreef Lonaa het volgende:
[..]
In de avonden is het eigenlijk iedere dag toch wel 1x prijs tussen oktober en uh, februari ofzo.
Misschien kunnen jullie samen wat leuks zoeken?quote:Op zondag 2 januari 2022 19:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nee, dit kan niet
Ik zou zeggen zoek een normale wijk op maarja
Ik heb wel ruimte voor twee op zichquote:Op zondag 2 januari 2022 19:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Misschien kunnen jullie samen wat leuks zoeken?
Classic Pathmosquote:Op zondag 2 januari 2022 19:14 schreef Lonaa het volgende:
[..]
In de avonden is het eigenlijk iedere dag toch wel 1x prijs tussen oktober en uh, februari ofzo.
De hond moet ook mee dan.quote:Op zondag 2 januari 2022 19:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb wel ruimte voor twee op zich
Goh.quote:Op zondag 2 januari 2022 19:14 schreef Tagliano het volgende:
Ik vind @:lonaa vandaag wel wat gefrustreerd overkomen
Hier in het complex zitten er wel een paar met honden!quote:
Vorig jaar was er toch iemand dood door een explosie met oud en nieuw?quote:Op zondag 2 januari 2022 19:19 schreef Lonaa het volgende:
[..]
De brandweer moest maar 4 keer hier in de wijk zijn oudejaarsavond.
Was 3 jaar geleden. Was om de hoek van het huis waar ik toen woonde.quote:Op zondag 2 januari 2022 19:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Vorig jaar was er toch iemand dood door een explosie met oud en nieuw?
Daar hebben we Glanerbrug voorquote:Op zondag 2 januari 2022 19:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het kan erger. Je wordt nite gelijk neergestoken.
Dat is niet misquote:Op zondag 2 januari 2022 19:19 schreef Lonaa het volgende:
[..]
De brandweer moest maar 4 keer hier in de wijk zijn oudejaarsavond.
Grote spelerquote:Op zondag 2 januari 2022 19:24 schreef Tagliano het volgende:
Ik ben nog even wat kerstartikelen aan het bijlezen
Wisten jullie dat Lorenzo Ebecilio twee kinderen heeft van twee vrouwen die op dezelfde dag zijn geboren?
En hij ranzig dik was.quote:Op zondag 2 januari 2022 19:24 schreef Tagliano het volgende:
Wisten jullie dat Lorenzo Ebecilio twee kinderen heeft van twee vrouwen die op dezelfde dag zijn geboren?
Maar zijn die twee kinderen op dezelfde dag geboren of die twee vrouwen?quote:Op zondag 2 januari 2022 19:24 schreef Tagliano het volgende:
Kan Poepz0r een puntje aan zuigen.quote:Op zondag 2 januari 2022 19:24 schreef Tagliano het volgende:
Ik vreesde dit al toen ik het typtequote:Op zondag 2 januari 2022 19:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Maar zijn die twee kinderen op dezelfde dag geboren of die twee vrouwen?
Een darter nadoen leverde ook prima beelden op met Dirk vorig jaarquote:Op zondag 2 januari 2022 19:36 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
We kunnen weer prachtige prijzen winnen. Met een woonkamerchallenge bijvoorbeeld?
Pohh dat zou wel genieten zijnquote:Op zondag 2 januari 2022 19:36 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
We kunnen weer prachtige prijzen winnen. Met een woonkamerchallenge bijvoorbeeld?
Wat staat er op het menuquote:Op zondag 2 januari 2022 19:38 schreef fetX het volgende:
Even eten zo en dan gaan we er eens goed voor zitten. Tijd voor nog een 9 darter.
Naanbrood besmeerd met zelfgemaakte guacemole en daar bovenop kip en sla. Met een courgettesoep voor de groenten.quote:
quote:Op zondag 2 januari 2022 19:41 schreef fetX het volgende:
[..]
Naanbrood besmeerd met zelfgemaakte guacemole en daar bovenop kip en sla. Met een courgettesoep voor de groenten.
Dit is wel heel erg hipsterquote:Op zondag 2 januari 2022 19:41 schreef fetX het volgende:
[..]
Naanbrood besmeerd met zelfgemaakte guacemole en daar bovenop kip en sla. Met een courgettesoep voor de groenten.
Geen drt voer iddquote:Op zondag 2 januari 2022 19:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit is wel heel erg hipster
Laat het je desalniettemin smaken!
Toe maar hoor, sjiektefriemelquote:Op zondag 2 januari 2022 19:41 schreef fetX het volgende:
[..]
https://youtube.com/shorts/wMoBr9D70uA?feature=sharequote:Op zondag 2 januari 2022 19:37 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Een darter nadoen leverde ook prima beelden op met Dirk vorig jaar
#183 wordt met gemak gehaaldquote:Op zondag 2 januari 2022 19:36 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Mij staat bij dat dit wel eens gebeurd is (of een dergelijk filmpje in de studio is besproken)quote:Op zondag 2 januari 2022 19:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
https://youtube.com/shorts/wMoBr9D70uA?feature=share
Of zoiets?
dan moet je gewoon een vriendin zoeken die wel kan kokenquote:Op zondag 2 januari 2022 19:43 schreef fetX het volgende:
[..]
Mijn vriendin kan voor geen meter koken, maar dit kan ze wel
Zo simpel kan het zijn Klaas.quote:Op zondag 2 januari 2022 19:44 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
dan moet je gewoon een vriendin zoeken die wel kan koken
het is gewoon een kwestie van het beste elftal opstellenquote:
Ja bijzonder als hij toch nog verder kan.quote:Op zondag 2 januari 2022 19:43 schreef Wertha het volgende:
@:DR_Flash was een goed stukje schade bij Peterhansel.
courgette soep?quote:Op zondag 2 januari 2022 19:41 schreef fetX het volgende:
[..]
3/4 van de Eredivisieclubs is het niet met je eens.quote:Op zondag 2 januari 2022 19:45 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
het is gewoon een kwestie van het beste elftal opstellen
een kwestie van doorselecteren
een keeper die niet kan keepen stel je ook niet op in het doel
Op naar de #200 topics.quote:Op zondag 2 januari 2022 19:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
#183 wordt met gemak gehaald
Wanneer stop jij dan met posten? Bij jou komt er ook alleen maar onzin uitquote:Op zondag 2 januari 2022 19:54 schreef klaasweetalles het volgende:
beter stoppen ze met die analyses
alles moet geanaliseerd worden tegenwoordig....waarom?
en er komt alleen maar onzin uit
ik ben objectiefquote:Op zondag 2 januari 2022 19:55 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Wanneer stop jij dan met posten? Bij jou komt er ook alleen maar onzin uit
Denk dat je best wat subsidies kunt krijgen klaasquote:Op zondag 2 januari 2022 19:56 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik ben objectief
en ik wordt nergens voor betaald
mijn analyses zijn de beste van het westelijke halfrond
Interpunctie-subsidie?quote:Op zondag 2 januari 2022 19:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Denk dat je best wat subsidies kunt krijgen klaas
ik heb geen geld nodigquote:Op zondag 2 januari 2022 19:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Denk dat je best wat subsidies kunt krijgen klaas
Erg verstandig besluit geweest.quote:Op zondag 2 januari 2022 19:55 schreef Tagliano het volgende:
Ik heb toch alvast RTL aangezet zodat ik een eventuele E-PI-SCHE aankondiging niet hoef te missen
Niet teleurgesteldquote:Op zondag 2 januari 2022 19:55 schreef Tagliano het volgende:
Ik heb toch alvast RTL aangezet zodat ik een eventuele E-PI-SCHE aankondiging niet hoef te missen
een debielquote:
AND NOWquote:Op zondag 2 januari 2022 19:58 schreef klaasweetalles het volgende:
mijn hemel
dit is nog erger dan die fok aankondigingen
86 gemiddeld?quote:
Dat deden we toch gister ook johquote:
Ik schakelde gisteren pas 5 minuten voor de wedstrijd in joh.quote:Op zondag 2 januari 2022 20:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat deden we toch gister ook joh
Alleen was het toen met Maijer
FORMER HARVARD GRADUATE AND THE MOST SPECIAL HARVARD GRADUATEquote:Op zondag 2 januari 2022 20:00 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
AND NOW
IT'S THE HARVARDGELEERDE
KLAASKNOWSEVERYTHING
kloptquote:
En wanneer schakelde je uit?quote:Op zondag 2 januari 2022 20:00 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik schakelde gisteren pas 5 minuten voor de wedstrijd in joh.
Dan ga je op bed. Ik begrijp dit soort gezeik nooit.quote:Op zondag 2 januari 2022 20:01 schreef LordVoldermort het volgende:
Hopelijk maakt Smith het snel af. Geen zin om 12 uur nog op te zijn.
Dit deed @Lonaa gisteren en kreeg dat te heurequote:Op zondag 2 januari 2022 20:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan ga je op bed. Ik begrijp dit soort gezeik nooit.
Al afgehandeld.quote:Op zondag 2 januari 2022 20:02 schreef klaasweetalles het volgende:
123 lens heeft zijn lenzen niet in
Al besproken.quote:Op zondag 2 januari 2022 20:02 schreef klaasweetalles het volgende:
123 lens heeft zijn lenzen niet in
Hoho half uurquote:Op zondag 2 januari 2022 20:01 schreef Caland het volgende:
Maar we gaan dus echt een uur voorbeschouwen
Dit kan toch niet jongens
Werkenquote:Op zondag 2 januari 2022 20:02 schreef Mani89 het volgende:
Ik hoop dat het 2x 6-0 wordt, ik moet morgen ook weer werken.
Maar je hoopt dus eigenlijk op twee boutwedstrijden zodat je vroeg op bed kunt bij een halve finale sessie? Raar.quote:Op zondag 2 januari 2022 20:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit deed @:lonaa gisteren en kreeg dat te heure
Dat niet maar van mij hadden ze best een half tot heel uur eerder mogen beginnenquote:Op zondag 2 januari 2022 20:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar je hoopt dus eigenlijk op twee boutwedstrijden zodat je vroeg op bed kunt bij een halve finale sessie? Raar.
quote:
het is pas afgehandeld als ik het afgehandeld hebquote:
houd je fucking bek dicht homoquote:Op zondag 2 januari 2022 20:03 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
het is pas afgehandeld als ik het afgehandeld heb
Ik heb om 8 een overlegquote:Op zondag 2 januari 2022 20:04 schreef Caland het volgende:
Begin je toch gewoon een uurtje later morgen
Thuiswerkgod
Ik vind het prima zo, lekker na Chelsea - Liverpool.quote:Op zondag 2 januari 2022 20:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat niet maar van mij hadden ze best een half tot heel uur eerder mogen beginnen
quote:Op zondag 2 januari 2022 20:03 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
het is pas afgehandeld als ik het afgehandeld heb
Ik ook wel.quote:Op zondag 2 januari 2022 20:04 schreef maxi-mus het volgende:
Hier kan @:wimderon wel wat mee denk ik.
Welke sadist plant er een meeting in op maandagmorgen 8 uur danquote:
Dat wil niet als er een overleg gepland staat Hans.quote:Op zondag 2 januari 2022 20:04 schreef Caland het volgende:
Begin je toch gewoon een uurtje later morgen
Thuiswerkgod
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |