Je zag hem echt zo balen. En maar zuchten, en maar puffen. Hij kon wel janken.quote:Op zondag 2 januari 2022 18:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je zal maar opgescheept zitten met hem
Altijd tegen Raya
Vorig jaar ook al niet toch?quote:Op zondag 2 januari 2022 18:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dit jaar geen Promi WM darts zeker
Beide.quote:Op zondag 2 januari 2022 18:43 schreef franklop het volgende:
Welke partij van gisteravond kan ik als beste terugkijken tijdens de hometrainer sessie?
Gewoon de hele avondsessie, van het eerste begin tot het laatste eindequote:Op zondag 2 januari 2022 18:43 schreef franklop het volgende:
Welke partij van gisteravond kan ik als beste terugkijken tijdens de hometrainer sessie?
Dan wordt het wel veel doorspoelenquote:
Ja verdomme, dan heb ik op dag 1 wel mijn doel voor het hele jaar binnenquote:Op zondag 2 januari 2022 18:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gewoon de hele avondsessie, van het eerste begin tot het laatste einde
Als dat te lang duurt moet je maar langer op de hometrainer
NIET DOENquote:
Je hebt nog tot 21:00 uur. Maar als ik écht moet kiezen Smiss - Prijs maar ze zijn beide absoluut de moeite waard.quote:
Sowieso van dit jaar hahahah.quote:Op zondag 2 januari 2022 18:47 schreef Tagliano het volgende:
@:franklop naar mijn mening was gisteren de beste dartsavond in jaren
Mits opgenomen.quote:Op zondag 2 januari 2022 18:47 schreef Tagliano het volgende:
De reclames kun je eventueel wel doorspoelen
quote:Op zondag 2 januari 2022 18:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Sowieso van dit jaar hahahah.
(zucht)
Ik zou bijna zeggen, een E PI SCHE avondquote:Op zondag 2 januari 2022 18:47 schreef Tagliano het volgende:
@:franklop naar mijn mening was gisteren de beste dartsavond in jaren
Watford v Spurs.quote:Op zondag 2 januari 2022 18:43 schreef franklop het volgende:
ja dan hoef je maar anderhalf uur op de hometrainertquote:
Erg teleurstellendquote:Op zondag 2 januari 2022 18:50 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ben maar voor de frituur gegaan, vanaf morgen maar weer wat gezonder leven.
Vooral dat laatstequote:Op zondag 2 januari 2022 18:50 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ben maar voor de frituur gegaan, vanaf morgen maar weer wat gezonder leven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |