Bij kpn kan ik geeneens vooruitspoelen matigquote:Op zondag 2 januari 2022 19:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ergens zat wel een erg mooi stukje maar dat stond hier ook als tweet geplaatst
Russsstigggggghhhhhhhhhquote:Op zondag 2 januari 2022 19:11 schreef Lonaa het volgende:
Kuttokkies zijn nog niet klaar met het vuurwerk.
Dan woon je wel definitief in een tokkiewijk jaquote:Op zondag 2 januari 2022 19:11 schreef Lonaa het volgende:
Kuttokkies zijn nog niet klaar met het vuurwerk.
Wel mooi, na morgenavond hoef je voorlopig ook niet meer dartsfit te zijnquote:Op zondag 2 januari 2022 19:12 schreef franklop het volgende:
Ik
[..]
Bij kpn kan ik geeneens vooruitspoelen matig
In de avonden is het eigenlijk iedere dag toch wel 1x prijs tussen oktober en uh, februari ofzo.quote:Op zondag 2 januari 2022 19:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan woon je wel definitief in een tokkiewijk ja
Nee, dit kan nietquote:Op zondag 2 januari 2022 19:14 schreef Lonaa het volgende:
[..]
In de avonden is het eigenlijk iedere dag toch wel 1x prijs tussen oktober en uh, februari ofzo.
Misschien kunnen jullie samen wat leuks zoeken?quote:Op zondag 2 januari 2022 19:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nee, dit kan niet
Ik zou zeggen zoek een normale wijk op maarja
Ik heb wel ruimte voor twee op zichquote:Op zondag 2 januari 2022 19:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Misschien kunnen jullie samen wat leuks zoeken?
Classic Pathmosquote:Op zondag 2 januari 2022 19:14 schreef Lonaa het volgende:
[..]
In de avonden is het eigenlijk iedere dag toch wel 1x prijs tussen oktober en uh, februari ofzo.
De hond moet ook mee dan.quote:Op zondag 2 januari 2022 19:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb wel ruimte voor twee op zich
Goh.quote:Op zondag 2 januari 2022 19:14 schreef Tagliano het volgende:
Ik vind @:lonaa vandaag wel wat gefrustreerd overkomen
Hier in het complex zitten er wel een paar met honden!quote:
Vorig jaar was er toch iemand dood door een explosie met oud en nieuw?quote:Op zondag 2 januari 2022 19:19 schreef Lonaa het volgende:
[..]
De brandweer moest maar 4 keer hier in de wijk zijn oudejaarsavond.
Was 3 jaar geleden. Was om de hoek van het huis waar ik toen woonde.quote:Op zondag 2 januari 2022 19:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Vorig jaar was er toch iemand dood door een explosie met oud en nieuw?
Daar hebben we Glanerbrug voorquote:Op zondag 2 januari 2022 19:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het kan erger. Je wordt nite gelijk neergestoken.
Dat is niet misquote:Op zondag 2 januari 2022 19:19 schreef Lonaa het volgende:
[..]
De brandweer moest maar 4 keer hier in de wijk zijn oudejaarsavond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |