SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Debutanten (17)
*Mitchell, *Soutar, Heaver, Borland, Rusty-Jake Rodriguez, Lewy Williams, Hempel, Barslow, Benecky, *Landman, Norman, Juan Rodriguez, Schmutzler, Shibata, KY Smith, *Jim Williams
* Speelde al wel op het BDO WK
Finales TV Toernooien in 2021SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
Toernooipagina PDC website
Twitter PDC
Wikipedia [Engels]
Live Score 2.0
Dartconnect, premier software platform
Virtuele OOM (Order of Merit)
![]()
H.P. Baxxter.quote:Op zondag 2 januari 2022 17:28 schreef Nober het volgende:
[..]
Als een darter de prik in je bovenarm mocht gooien vanaf 237 centimeter wie heeft dan je voorkeur?
TT is prima.quote:Op zondag 2 januari 2022 17:31 schreef Machielovic het volgende:
Jaja topic gemaakt, had alleen geen inspiratie
Berehap zit ui bij das gezond.quote:Op zondag 2 januari 2022 17:32 schreef maxi-mus het volgende:
Ik twijfel tussen frituren of toch maar weer eens gezond eten.
quote:Op zondag 2 januari 2022 17:32 schreef maxi-mus het volgende:
Ik twijfel tussen frituren of toch maar weer eens gezond eten.
Zalig.quote:Op zondag 2 januari 2022 17:33 schreef Tagliano het volgende:
Ik eet vanavond pasta bolognese (zelfgemaakte saus jawel)
Ik eet vanavond een andijviestamppot maar ik ben de andijvie vergeten.quote:Op zondag 2 januari 2022 17:33 schreef Tagliano het volgende:
Ik eet vanavond pasta bolognese (zelfgemaakte saus jawel)
Schaatsen.quote:Op zondag 2 januari 2022 17:33 schreef Szura het volgende:
Ik schrik op van m'n telefoon, pushbericht over schaatsen
lekker gestampte aardappelenquote:Op zondag 2 januari 2022 17:36 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Ik eet vanavond een andijviestamppot maar ik ben de andijvie vergeten.
quote:Op zondag 2 januari 2022 17:36 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Ik eet vanavond een andijviestamppot maar ik ben de andijvie vergeten.
Het is een video, geen gifjequote:Op zondag 2 januari 2022 17:39 schreef T3hTommay het volgende:
Ik ben geen FOK!-kenner dus ik weet niet hoe ik gfycat gifs plaats
Eigenlijk wel makker, maar vanavond is Tenerife-Las Palmas en ik mis het om in een voetbalstadion te zittenquote:Op zondag 2 januari 2022 17:29 schreef Machielovic het volgende:
[..]
Hef jezelf op dagjesmens, verplichte kost dit
Ohquote:Op zondag 2 januari 2022 17:40 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het is een video, geen gifje
Wel een leuke video
Het moet gaan om een link dat eindigt op .gif, welke je hier vervolgens plaatst tussen de [img]*hier invoegen*[/img] tags.quote:Op zondag 2 januari 2022 17:39 schreef T3hTommay het volgende:
Ik ben geen FOK!-kenner dus ik weet niet hoe ik gfycat gifs plaats
@LitmanenAFCA geeft ook geen barkiesquote:Op zondag 2 januari 2022 17:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat weet ik. Dat zijn twee barkies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |