Daar hebben we Glanerbrug voorquote:Op zondag 2 januari 2022 19:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het kan erger. Je wordt nite gelijk neergestoken.
Dat is niet misquote:Op zondag 2 januari 2022 19:19 schreef Lonaa het volgende:
[..]
De brandweer moest maar 4 keer hier in de wijk zijn oudejaarsavond.
Grote spelerquote:Op zondag 2 januari 2022 19:24 schreef Tagliano het volgende:
Ik ben nog even wat kerstartikelen aan het bijlezen
Wisten jullie dat Lorenzo Ebecilio twee kinderen heeft van twee vrouwen die op dezelfde dag zijn geboren?
En hij ranzig dik was.quote:Op zondag 2 januari 2022 19:24 schreef Tagliano het volgende:
Wisten jullie dat Lorenzo Ebecilio twee kinderen heeft van twee vrouwen die op dezelfde dag zijn geboren?
Maar zijn die twee kinderen op dezelfde dag geboren of die twee vrouwen?quote:Op zondag 2 januari 2022 19:24 schreef Tagliano het volgende:
Kan Poepz0r een puntje aan zuigen.quote:Op zondag 2 januari 2022 19:24 schreef Tagliano het volgende:
Ik vreesde dit al toen ik het typtequote:Op zondag 2 januari 2022 19:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Maar zijn die twee kinderen op dezelfde dag geboren of die twee vrouwen?
Een darter nadoen leverde ook prima beelden op met Dirk vorig jaarquote:Op zondag 2 januari 2022 19:36 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
We kunnen weer prachtige prijzen winnen. Met een woonkamerchallenge bijvoorbeeld?
Pohh dat zou wel genieten zijnquote:Op zondag 2 januari 2022 19:36 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
We kunnen weer prachtige prijzen winnen. Met een woonkamerchallenge bijvoorbeeld?
Wat staat er op het menuquote:Op zondag 2 januari 2022 19:38 schreef fetX het volgende:
Even eten zo en dan gaan we er eens goed voor zitten. Tijd voor nog een 9 darter.
Naanbrood besmeerd met zelfgemaakte guacemole en daar bovenop kip en sla. Met een courgettesoep voor de groenten.quote:
quote:Op zondag 2 januari 2022 19:41 schreef fetX het volgende:
[..]
Naanbrood besmeerd met zelfgemaakte guacemole en daar bovenop kip en sla. Met een courgettesoep voor de groenten.
Dit is wel heel erg hipsterquote:Op zondag 2 januari 2022 19:41 schreef fetX het volgende:
[..]
Naanbrood besmeerd met zelfgemaakte guacemole en daar bovenop kip en sla. Met een courgettesoep voor de groenten.
Geen drt voer iddquote:Op zondag 2 januari 2022 19:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit is wel heel erg hipster
Laat het je desalniettemin smaken!
Toe maar hoor, sjiektefriemelquote:Op zondag 2 januari 2022 19:41 schreef fetX het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |