https://youtube.com/shorts/wMoBr9D70uA?feature=sharequote:Op zondag 2 januari 2022 19:37 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Een darter nadoen leverde ook prima beelden op met Dirk vorig jaar
#183 wordt met gemak gehaaldquote:Op zondag 2 januari 2022 19:36 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
We kunnen weer prachtige prijzen winnen. Met een woonkamerchallenge bijvoorbeeld?
Mij staat bij dat dit wel eens gebeurd is (of een dergelijk filmpje in de studio is besproken)quote:Op zondag 2 januari 2022 19:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
https://youtube.com/shorts/wMoBr9D70uA?feature=share
Of zoiets?
dan moet je gewoon een vriendin zoeken die wel kan kokenquote:Op zondag 2 januari 2022 19:43 schreef fetX het volgende:
[..]
Mijn vriendin kan voor geen meter koken, maar dit kan ze wel
Zo simpel kan het zijn Klaas.quote:Op zondag 2 januari 2022 19:44 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
dan moet je gewoon een vriendin zoeken die wel kan koken
het is gewoon een kwestie van het beste elftal opstellenquote:
Ja bijzonder als hij toch nog verder kan.quote:Op zondag 2 januari 2022 19:43 schreef Wertha het volgende:
@:DR_Flash was een goed stukje schade bij Peterhansel.
courgette soep?quote:Op zondag 2 januari 2022 19:41 schreef fetX het volgende:
[..]
Naanbrood besmeerd met zelfgemaakte guacemole en daar bovenop kip en sla. Met een courgettesoep voor de groenten.
3/4 van de Eredivisieclubs is het niet met je eens.quote:Op zondag 2 januari 2022 19:45 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
het is gewoon een kwestie van het beste elftal opstellen
een kwestie van doorselecteren
een keeper die niet kan keepen stel je ook niet op in het doel
Op naar de #200 topics.quote:Op zondag 2 januari 2022 19:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
#183 wordt met gemak gehaald
Wanneer stop jij dan met posten? Bij jou komt er ook alleen maar onzin uitquote:Op zondag 2 januari 2022 19:54 schreef klaasweetalles het volgende:
beter stoppen ze met die analyses
alles moet geanaliseerd worden tegenwoordig....waarom?
en er komt alleen maar onzin uit
ik ben objectiefquote:Op zondag 2 januari 2022 19:55 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Wanneer stop jij dan met posten? Bij jou komt er ook alleen maar onzin uit
Denk dat je best wat subsidies kunt krijgen klaasquote:Op zondag 2 januari 2022 19:56 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik ben objectief
en ik wordt nergens voor betaald
mijn analyses zijn de beste van het westelijke halfrond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |