Dit deed @Lonaa gisteren en kreeg dat te heurequote:Op zondag 2 januari 2022 20:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan ga je op bed. Ik begrijp dit soort gezeik nooit.
Al afgehandeld.quote:Op zondag 2 januari 2022 20:02 schreef klaasweetalles het volgende:
123 lens heeft zijn lenzen niet in
Al besproken.quote:Op zondag 2 januari 2022 20:02 schreef klaasweetalles het volgende:
123 lens heeft zijn lenzen niet in
Hoho half uurquote:Op zondag 2 januari 2022 20:01 schreef Caland het volgende:
Maar we gaan dus echt een uur voorbeschouwen
Dit kan toch niet jongens
Werkenquote:Op zondag 2 januari 2022 20:02 schreef Mani89 het volgende:
Ik hoop dat het 2x 6-0 wordt, ik moet morgen ook weer werken.
Maar je hoopt dus eigenlijk op twee boutwedstrijden zodat je vroeg op bed kunt bij een halve finale sessie? Raar.quote:Op zondag 2 januari 2022 20:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit deed @:lonaa gisteren en kreeg dat te heure
Dat niet maar van mij hadden ze best een half tot heel uur eerder mogen beginnenquote:Op zondag 2 januari 2022 20:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar je hoopt dus eigenlijk op twee boutwedstrijden zodat je vroeg op bed kunt bij een halve finale sessie? Raar.
quote:
het is pas afgehandeld als ik het afgehandeld hebquote:
houd je fucking bek dicht homoquote:Op zondag 2 januari 2022 20:03 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
het is pas afgehandeld als ik het afgehandeld heb
Ik heb om 8 een overlegquote:Op zondag 2 januari 2022 20:04 schreef Caland het volgende:
Begin je toch gewoon een uurtje later morgen
Thuiswerkgod
Ik vind het prima zo, lekker na Chelsea - Liverpool.quote:Op zondag 2 januari 2022 20:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat niet maar van mij hadden ze best een half tot heel uur eerder mogen beginnen
quote:Op zondag 2 januari 2022 20:03 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
het is pas afgehandeld als ik het afgehandeld heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |