SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Debutanten (17)
*Mitchell, *Soutar, Heaver, Borland, Rusty-Jake Rodriguez, Lewy Williams, Hempel, Barslow, Benecky, *Landman, Norman, Juan Rodriguez, Schmutzler, Shibata, KY Smith, *Jim Williams
* Speelde al wel op het BDO WK
Finales TV Toernooien in 2021SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
Toernooipagina PDC website
Twitter PDC
Wikipedia [Engels]
Live Score 2.0
Dartconnect, premier software platform
Virtuele OOM (Order of Merit)
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
Ik vind dit eigenlijk niet zo'n geslaagde poging tot een miem.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:12 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Nu ook spelen met het mondkapje op aub.
NPO'Dquote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:12 schreef De_Kraam het volgende:
Promenade stopt ermee wegens lage kijkcijfers.
ERG MOOI.
Goh wat gek. En dat voor zo’n goed programma.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:12 schreef De_Kraam het volgende:
ERG MOOI.
Goh, deugtelevisie voor linkse mensjes scoort niet.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:12 schreef De_Kraam het volgende:
ERG MOOI.
Als Henk Spaan er wekelijks over twittert moet het ook wel heel kut zijnquote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:12 schreef De_Kraam het volgende:
ERG MOOI.
Is die nou nog steeds niet dood?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Als Henk Spaan er wekelijks over twittert moet het ook wel heel kut zijn
Jammer. Goede televisiequote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:12 schreef De_Kraam het volgende:
ERG MOOI.
Als ik Henk Spaan zie krijg ik spontaan overal jeuk.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Als Henk Spaan er wekelijks over twittert moet het ook wel heel kut zijn
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Weet niet, zit altijd onder zijn helm
Je Wade het dus echt niet?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Weet niet, zit altijd onder zijn helm
G'navund!quote:
Is het gay als je van shemales houdt? Best of both worlds @Poepz0rquote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ben je toevallig gay of denk ik dan te ver door
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:16 schreef Szura het volgende:
Ik heb genoeg gezien. Dit wordt 5-0 voor LOEK.
Zou grappig zijn als hij naar de kapper is geweest en ineens een kapsel heeft.quote:
Het kapsel van Wright (lol)quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:19 schreef engine het volgende:
[..]
Zou grappig zijn als hij naar de kapper is geweest en ineens een kapsel heeft.
Zolderkameredquote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:19 schreef Dagoduck het volgende:
Ik moet echt eens mijn kamer zo indelen dat ik achter mijn pc kan zitten en tv kan kijken tegelijk.
Maar dat roep ik ook al 10 jaar.
Stukje uitstellingsgedragquote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:19 schreef Dagoduck het volgende:
Ik moet echt eens mijn kamer zo indelen dat ik achter mijn pc kan zitten en tv kan kijken tegelijk.
quote:
Tijdens darts FOK! ik eigenlijk louter mobiel.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:19 schreef Dagoduck het volgende:
Stukje lamzakquote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:19 schreef Dagoduck het volgende:
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:16 schreef maxi-mus het volgende:
Waarom hep Luuk eigenlijk make-up op?
Mobiel FOK!ken is echt kutquote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:19 schreef fetX het volgende:
[..]
Tijdens darts FOK! ik eigenlijk louter mobiel.
Ik wens @Slobeend veel sterkte met dit verlies.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Goh, deugtelevisie voor linkse mensjes scoort niet.
Slob zal er genoeg mee gepest wordenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:20 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ik wens @:slobeend veel sterkte met dit verlies.
Altijd lopen kutten met die schuine daken, ja toch.quote:
Stukje zelfkastijdingquote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:20 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja dat vindt bijna iedereen, maar ik ben er inmiddels aan gewend dus geen problemen meer mee.
En terecht. Mensen die dat kijken kun je niet serieus nemen.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Slob zal er genoeg mee gepest worden
Je weet gewoon niet meer dat het kut is, maar het is echt kut.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:20 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja dat vindt bijna iedereen, maar ik ben er inmiddels aan gewend dus geen problemen meer mee.
Niet Danny, maar Ted.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:21 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Danny lacht ons allemaal uit met die donaties @:Zipportal
Bohhh. Dit jaar voor het eerste gedaan.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:20 schreef Coco het volgende:
Even nog wat oliebollen in de airfryer bohhh
Met een abo prima te doen.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:21 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Je weet gewoon niet meer dat het kut is, maar het is echt kut.
Dit moet haast wel het afvoerputje van het internet zijn. Wat een dwaasheid en domheid hier. Eigenaar is er vandoor gegaan met 20k aan donaties en doet nu een zielig verhaal ophangen.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:21 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Lekker drie weken op cruise naar Curacao. Dannygodquote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:21 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Maar nog lang niet zo lekker als gewoon snel rammen op je toetsenbord en dan tab tab enter om te postenquote:
Het went. Paar seconden wachten omdat anders iets verspringtquote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:21 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Je weet gewoon niet meer dat het kut is, maar het is echt kut.
Hoe wil je ooit een OP kapen mobiel..quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar nog lang niet zo lekker als gewoon snel rammen op je toetsenbord en dan tab tab enter om te posten
Dat wel, maar ik heb geen tv naast mijn pc. En op nou met m’n laptop op de bank te gaan zitten FOK!en vind ik dan ook weer zo wat.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar nog lang niet zo lekker als gewoon snel rammen op je toetsenbord en dan tab tab enter om te posten
Met een fatsoenlijke spits is City onverslaanbaarquote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wanneer ziet Pep eens in dat JESOES geen geweldenaar is?
Blijven doneren.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het went. Paar seconden wachten omdat anders iets verspringtOp reclames klikken
Weer op de doneerpagina komen
Weer op mentions klikken die je al gehad had
Nou dat gaat vrij goed eigenlijkquote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:24 schreef Coco het volgende:
[..]
Hoe wil je ooit een OP kapen mobiel..
Ik denk niet dat ik er overheen ga komen.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:20 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ik wens @:slobeend veel sterkte met dit verlies.
Oh.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik heb geen tv naast mijn pc. En op nou met m’n laptop op de bank te gaan zitten FOK!en vind ik dan ook weer zo wat.
Het is vooral wachten op de beslissende fase in de CL, waar hij ineens weer gekke dingen gaat doen.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wanneer ziet Pep eens in dat JESOES geen geweldenaar is?
Wtfquote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik heb geen tv naast mijn pc. En op nou met m’n laptop op de bank te gaan zitten FOK!en vind ik dan ook weer zo wat.
Die hadden ze moeten halen ipv de nutteloze Grieliesh.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:24 schreef Szura het volgende:
[..]
Met een fatsoenlijke spits is City onverslaanbaar
Harry Kanequote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:24 schreef Szura het volgende:
[..]
Met een fatsoenlijke spits is City onverslaanbaar
Een maniak gaat meestal niet goed onder stressquote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:24 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het is vooral wachten op de beslissende fase in de CL, waar hij ineens weer gekke dingen gaat doen.
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wtf
Dat is mijn meest standaard houding om te fokken eigenlijk
Gewoon adblock op de telefoon hier.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dit dus. Plus abo.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:25 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Gewoon adblock op de telefoon hier.
Niet doorvertellen.
Haaland? Vlahovic?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die hadden ze moeten halen ipv de nutteloze Grieliesh.
Pisventje met vieze overtredingen en zelf altijd de 'overtreding' uitlokkenquote:
Tot volgende week.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:25 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Gewoon adblock op de telefoon hier.
Niet doorvertellen.
Hou maar even voor jezelf ouwe reusquote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:27 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb een werkelijk ziedende FA in mijn dm.
Oh, wat dan?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:27 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb een werkelijk ziedende FA in mijn dm.
Ik hou me in.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hou maar even voor jezelf ouwe reus
Ik hou je liever hier
Ik behoud FOK! liever. Anders heeft het leven geen zin meer. @barneyquote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:27 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Abodan gaat Danny nooit failliet.
Misschien @de_boswachter als zijn BMI nog onveranderd isquote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
De FA's moeten gewoon een bult stevige kerels gaan halen.
Kan Danny weer boodschappen doen.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:29 schreef Dagoduck het volgende:
Misschien om het jaar goed te beginnen ook maar eens een abo afsluiten.
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:29 schreef Dagoduck het volgende:
Misschien om het jaar goed te beginnen ook maar eens een abo afsluiten.
Dat is aardig van je.quote:van 10-08-2021 tot 12-02-2022
Die neemt alleen maar toequote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Misschien @:de_boswachter als zijn BMI nog onveranderd is
Voor wie?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:30 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Kan Danny weer boodschappen doen.
Nou je het zegtquote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:29 schreef Lonaa het volgende:
Ik had abo moeten afsluiten toen ik nog blauw was, voor woeste korting.
Ja, misschien moet ik terug naar NW...haha fuck no.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nou je het zegt
Misschien toch maar weer DRT gaan modden dan
Moderators moeten betalen voor een abo? Serieus?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nou je het zegt
Misschien toch maar weer DRT gaan modden dan
Geroyeerdquote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Over vijftien minuten kijk ik mee trouwens!
Ik heb mij hier ook over verbaasd.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:31 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Moderators moeten betalen voor een abo? Serieus?
Voor niets gaat de zon opquote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:31 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Vrij minimaal prijsje geloof ik, ik zou het niet eens wetenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:31 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Hele maatschappij is naar de klotuh, man.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik behoud FOK! liever. Anders heeft het leven geen zin meer. @:barney
Hoe moet danny anders zijn nieuwe microsoft surface pro betalen?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:31 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Een beetje stelen een beetje zuipenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:32 schreef Coco het volgende:
[..]
Hoe moet danny anders zijn nieuwe microsoft surface pro betalen?
Prima vergelijking.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:32 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Alsof een slaaf ook nog even inkomstenbelasting moet aftikken.
Of walk-on girlsquote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:34 schreef Zipportal het volgende:
RTL7 moet de woonkamerrubriek weer doen. Stukje nieuwjaar. Prijsvraag of niet boeiend. Hup.
Ziekeng.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Ze komt je halen.quote:
Beetje het vuile werk voor Danny doen en er nog voor betalen ook. Je moet er maar zin in hebben.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Vrij minimaal prijsje geloof ik, ik zou het niet eens weten
Ik zie het ook meer als het sponsoren van een forum waar ik het wel naar mijn zin heb hoor
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:36 schreef Coco het volgende:
[..]BohSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Liever dit zonder en die post van maxi-mus met spoilerMaargoed ook hier heb ik geen verstand van
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:34 schreef Szura het volgende:
Jelle was altijd heel emotieloos.
Behalve toen hij ging chatten met minderjarigen.
Je bent als mod ook niet verplicht een abo te nemen hoorquote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:36 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Beetje het vuile werk voor Danny doen en er nog voor betalen ook. Je moet er maar zin in hebben.
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:36 schreef Tagliano het volgende:
@:maxi-mus heeft zich in 2-3 uur VOLLEDIG uit de gratie gepost
Gewoon aanpakken zoals bepaalde moderators.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:36 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Beetje het vuile werk voor Danny doen en er nog voor betalen ook. Je moet er maar zin in hebben.
Als ze de uitkerings wat hoger gooiden hoef je ook niet zo hard te werken.quote:
Heb jij Yvonne ooit ontmoet?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:37 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je bent als mod ook niet verplicht een abo te nemen hoor
Ik heb alleen vieze foto's gezienquote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Heb jij Yvonne ooit ontmoet?
Nee helaasquote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dit verdient een Oscar.quote:
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nee helaas
Volgens mij werd er in mijn tijd wel een FA-meet gepland maar ik weet niet meer zo hoe dat nou precies zat, die is niet doorgegaan
Lange, vind ik lekker gooien.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:39 schreef Slobeend het volgende:
Hebben jullie lange of medium shafts en waarom? #durftevragen
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nee helaas
Volgens mij werd er in mijn tijd wel een FA-meet gepland maar ik weet niet meer zo hoe dat nou precies zat, die is niet doorgegaan
Lange. Hoe korter hoe meer de pijl gaat zwabberen bij mij.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:39 schreef Slobeend het volgende:
Medium.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:39 schreef Slobeend het volgende:
Hoe lang is lang?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:39 schreef Slobeend het volgende:
Ik heb een lange. @monkyyyquote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:39 schreef Slobeend het volgende:
30cmquote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:39 schreef Slobeend het volgende:
Kan je mooi naar kijken dan, straks tijdens je nieuwe ban.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:42 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb voor kerst prachtige barnieflights gekregen.
Ja, laatst vroeg een tegenstander of ik de bus nog moest halen.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:43 schreef Grifte het volgende:
[..]
Spreken we hier over Rapid Ricky snelheden?
DonrajaGod DrizztGenot.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:37 schreef fetX het volgende:
[..]
Gewoon aanpakken zoals bepaalde moderators.
Mod worden en er dan nooit zijn.
Waarom wil je zo graag dat ik weer een ban krijg?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:43 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Kan je mooi naar kijken dan, straks tijdens je nieuwe ban.
Ik zal komend WK wel eens laten zien hoe je gemoedelijk moet modden.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:37 schreef fetX het volgende:
[..]
Gewoon aanpakken zoals bepaalde moderators.
Mod worden en er dan nooit zijn.
Het kan me geen fuck schelen of je wel of geen ban hebt of krijgt, eigenlijk.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom wil je zo graag dat ik weer een ban krijg?
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:44 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik zal komend WK wel eens laten zien hoe je gemoedelijk moet modden.
Je bent wel erg druk met iets dat je niks kan schelen.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:45 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Het kan me geen fuck schelen of je wel of geen ban hebt of krijgt, eigenlijk.
Alsof zij daarmee zit.quote:
Jij hebt inside informatie?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:47 schreef Tagliano het volgende:
Neuken tot daaraan toe maar je zorgt wel dat je er gewoon bent tijdens de QF's
Ik las in deze reeks dat Stijntje ontmaagd isquote:
Wade - King overslaan om te neuken kan ik ook nog wel vergeven.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:47 schreef Tagliano het volgende:
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:47 schreef Tagliano het volgende:
Ik ben vanmorgen zelfs even langs geweest bij mijn omaquote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:48 schreef Coco het volgende:
[..]
Zal wel weer in een familie kringgesprek zitten.
Ik vermoed een bezoek aan omaquote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:48 schreef Coco het volgende:
[..]
Zal wel weer in een familie kringgesprek zitten.
Je bent een goed mens.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik ben vanmorgen zelfs even langs geweest bij mijn oma
Welkom.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
PRESENT!
Gepost vanaf een laptop, al zittend op bank @:fetX
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik ben vanmorgen zelfs even langs geweest bij mijn oma
Ik heb dat genot wel gehad, raak mij aanquote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik een dartbord had hangen was zo’n soft tip bord. Kon ik online spelen tegen anderen.quote:
Ik kan zelfs zeggen dat @yvonne jou erg sympathiek vindtquote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:51 schreef Machielovic het volgende:
[..]
Ik heb dat genot wel gehad, raak mij aan
Nog ruim 10 te gaanquote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Even een kopje thee maken
Hoe ver moeten we komen vandaag? @:Zipportal
Een Winmau met Feyenoord Rotterdam erop. Heeft m'n broertje duizend jaar geleden ergens bij gekregen.quote:
Pompen.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Prima, gaat lukken. 180 linkerbaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |