Je bent als mod ook niet verplicht een abo te nemen hoorquote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:36 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Beetje het vuile werk voor Danny doen en er nog voor betalen ook. Je moet er maar zin in hebben.
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:36 schreef Tagliano het volgende:
@:maxi-mus heeft zich in 2-3 uur VOLLEDIG uit de gratie gepost
Gewoon aanpakken zoals bepaalde moderators.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:36 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Beetje het vuile werk voor Danny doen en er nog voor betalen ook. Je moet er maar zin in hebben.
Als ze de uitkerings wat hoger gooiden hoef je ook niet zo hard te werken.quote:
Heb jij Yvonne ooit ontmoet?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:37 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je bent als mod ook niet verplicht een abo te nemen hoor
Ik heb alleen vieze foto's gezienquote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Heb jij Yvonne ooit ontmoet?
Nee helaasquote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Heb jij Yvonne ooit ontmoet?
Dit verdient een Oscar.quote:
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nee helaas
Volgens mij werd er in mijn tijd wel een FA-meet gepland maar ik weet niet meer zo hoe dat nou precies zat, die is niet doorgegaan
Lange, vind ik lekker gooien.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:39 schreef Slobeend het volgende:
Hebben jullie lange of medium shafts en waarom? #durftevragen
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nee helaas
Volgens mij werd er in mijn tijd wel een FA-meet gepland maar ik weet niet meer zo hoe dat nou precies zat, die is niet doorgegaan
Lange. Hoe korter hoe meer de pijl gaat zwabberen bij mij.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:39 schreef Slobeend het volgende:
Medium.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:39 schreef Slobeend het volgende:
Hoe lang is lang?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:39 schreef Slobeend het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |