Dit verdient een Oscar.quote:
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nee helaas
Volgens mij werd er in mijn tijd wel een FA-meet gepland maar ik weet niet meer zo hoe dat nou precies zat, die is niet doorgegaan
Lange, vind ik lekker gooien.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:39 schreef Slobeend het volgende:
Hebben jullie lange of medium shafts en waarom? #durftevragen
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nee helaas
Volgens mij werd er in mijn tijd wel een FA-meet gepland maar ik weet niet meer zo hoe dat nou precies zat, die is niet doorgegaan
Lange. Hoe korter hoe meer de pijl gaat zwabberen bij mij.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:39 schreef Slobeend het volgende:
Medium.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:39 schreef Slobeend het volgende:
Hoe lang is lang?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:39 schreef Slobeend het volgende:
Ik heb een lange. @monkyyyquote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:39 schreef Slobeend het volgende:
30cmquote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:39 schreef Slobeend het volgende:
Kan je mooi naar kijken dan, straks tijdens je nieuwe ban.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:42 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb voor kerst prachtige barnieflights gekregen.
Ja, laatst vroeg een tegenstander of ik de bus nog moest halen.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:43 schreef Grifte het volgende:
[..]
Spreken we hier over Rapid Ricky snelheden?
DonrajaGod DrizztGenot.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:37 schreef fetX het volgende:
[..]
Gewoon aanpakken zoals bepaalde moderators.
Mod worden en er dan nooit zijn.
Waarom wil je zo graag dat ik weer een ban krijg?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:43 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Kan je mooi naar kijken dan, straks tijdens je nieuwe ban.
Ik zal komend WK wel eens laten zien hoe je gemoedelijk moet modden.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:37 schreef fetX het volgende:
[..]
Gewoon aanpakken zoals bepaalde moderators.
Mod worden en er dan nooit zijn.
Het kan me geen fuck schelen of je wel of geen ban hebt of krijgt, eigenlijk.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom wil je zo graag dat ik weer een ban krijg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |