SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Debutanten (17)
*Mitchell, *Soutar, Heaver, Borland, Rusty-Jake Rodriguez, Lewy Williams, Hempel, Barslow, Benecky, *Landman, Norman, Juan Rodriguez, Schmutzler, Shibata, KY Smith, *Jim Williams
* Speelde al wel op het BDO WK
Finales TV Toernooien in 2021SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
Toernooipagina PDC website
Twitter PDC
Wikipedia [Engels]
Live Score 2.0
Dartconnect, premier software platform
Virtuele OOM (Order of Merit)
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
Ik vind dit eigenlijk niet zo'n geslaagde poging tot een miem.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:12 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Nu ook spelen met het mondkapje op aub.
NPO'Dquote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:12 schreef De_Kraam het volgende:
Promenade stopt ermee wegens lage kijkcijfers.
ERG MOOI.
Goh wat gek. En dat voor zo’n goed programma.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:12 schreef De_Kraam het volgende:
ERG MOOI.
Goh, deugtelevisie voor linkse mensjes scoort niet.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:12 schreef De_Kraam het volgende:
ERG MOOI.
Als Henk Spaan er wekelijks over twittert moet het ook wel heel kut zijnquote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:12 schreef De_Kraam het volgende:
ERG MOOI.
Is die nou nog steeds niet dood?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Als Henk Spaan er wekelijks over twittert moet het ook wel heel kut zijn
Jammer. Goede televisiequote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:12 schreef De_Kraam het volgende:
ERG MOOI.
Als ik Henk Spaan zie krijg ik spontaan overal jeuk.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Als Henk Spaan er wekelijks over twittert moet het ook wel heel kut zijn
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Weet niet, zit altijd onder zijn helm
Je Wade het dus echt niet?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Weet niet, zit altijd onder zijn helm
G'navund!quote:
Is het gay als je van shemales houdt? Best of both worlds @Poepz0rquote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ben je toevallig gay of denk ik dan te ver door
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:16 schreef Szura het volgende:
Ik heb genoeg gezien. Dit wordt 5-0 voor LOEK.
Zou grappig zijn als hij naar de kapper is geweest en ineens een kapsel heeft.quote:
Het kapsel van Wright (lol)quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:19 schreef engine het volgende:
[..]
Zou grappig zijn als hij naar de kapper is geweest en ineens een kapsel heeft.
Zolderkameredquote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:19 schreef Dagoduck het volgende:
Ik moet echt eens mijn kamer zo indelen dat ik achter mijn pc kan zitten en tv kan kijken tegelijk.
Maar dat roep ik ook al 10 jaar.
Stukje uitstellingsgedragquote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:19 schreef Dagoduck het volgende:
Ik moet echt eens mijn kamer zo indelen dat ik achter mijn pc kan zitten en tv kan kijken tegelijk.
quote:
Tijdens darts FOK! ik eigenlijk louter mobiel.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:19 schreef Dagoduck het volgende:
Stukje lamzakquote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:19 schreef Dagoduck het volgende:
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:16 schreef maxi-mus het volgende:
Waarom hep Luuk eigenlijk make-up op?
Mobiel FOK!ken is echt kutquote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:19 schreef fetX het volgende:
[..]
Tijdens darts FOK! ik eigenlijk louter mobiel.
Ik wens @Slobeend veel sterkte met dit verlies.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Goh, deugtelevisie voor linkse mensjes scoort niet.
Slob zal er genoeg mee gepest wordenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:20 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ik wens @:slobeend veel sterkte met dit verlies.
Altijd lopen kutten met die schuine daken, ja toch.quote:
Stukje zelfkastijdingquote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:20 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja dat vindt bijna iedereen, maar ik ben er inmiddels aan gewend dus geen problemen meer mee.
En terecht. Mensen die dat kijken kun je niet serieus nemen.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Slob zal er genoeg mee gepest worden
Je weet gewoon niet meer dat het kut is, maar het is echt kut.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:20 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja dat vindt bijna iedereen, maar ik ben er inmiddels aan gewend dus geen problemen meer mee.
Niet Danny, maar Ted.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:21 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Danny lacht ons allemaal uit met die donaties @:Zipportal
Bohhh. Dit jaar voor het eerste gedaan.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:20 schreef Coco het volgende:
Even nog wat oliebollen in de airfryer bohhh
Met een abo prima te doen.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:21 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Je weet gewoon niet meer dat het kut is, maar het is echt kut.
Dit moet haast wel het afvoerputje van het internet zijn. Wat een dwaasheid en domheid hier. Eigenaar is er vandoor gegaan met 20k aan donaties en doet nu een zielig verhaal ophangen.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:21 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Lekker drie weken op cruise naar Curacao. Dannygodquote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:21 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Maar nog lang niet zo lekker als gewoon snel rammen op je toetsenbord en dan tab tab enter om te postenquote:
Het went. Paar seconden wachten omdat anders iets verspringtquote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:21 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Je weet gewoon niet meer dat het kut is, maar het is echt kut.
Hoe wil je ooit een OP kapen mobiel..quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar nog lang niet zo lekker als gewoon snel rammen op je toetsenbord en dan tab tab enter om te posten
Dat wel, maar ik heb geen tv naast mijn pc. En op nou met m’n laptop op de bank te gaan zitten FOK!en vind ik dan ook weer zo wat.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar nog lang niet zo lekker als gewoon snel rammen op je toetsenbord en dan tab tab enter om te posten
Met een fatsoenlijke spits is City onverslaanbaarquote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wanneer ziet Pep eens in dat JESOES geen geweldenaar is?
Blijven doneren.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het went. Paar seconden wachten omdat anders iets verspringtOp reclames klikken
Weer op de doneerpagina komen
Weer op mentions klikken die je al gehad had
Nou dat gaat vrij goed eigenlijkquote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:24 schreef Coco het volgende:
[..]
Hoe wil je ooit een OP kapen mobiel..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |