Brian beweerde wel dat hij haar geneukt had.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:07 schreef Szura het volgende:
In het begin zat Nena er ook in, zo'n vriendin van Amanda maar itt Amanda wilde die alleen maar lafjes droogneuken
Wel jammer dat we nooit beelden zagen van het geneuk.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:07 schreef Szura het volgende:
In het begin zat Nena er ook in, zo'n vriendin van Amanda maar itt Amanda wilde die alleen maar lafjes droogneuken
Nee want ik kijk niet naar Promenade.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:07 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Heb je de nieuwe Wautor y Wyrt al gezien?
[ twitter ]
Jaap is een rustige jongen. Kan aardig schaken.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben Jaap ooit nog eens een keer waus van de pillen tegengekomen op mindcontroller
Tot zover deze anekdote
Er moet ook wel wat aan gesleuteld worden. Afgekeurd voor de APK ditdat.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:07 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wade sleutelt graag aan autotjes. Wat een baas.
Kan alleen niet met geld omgaan. RIP prijzengeldquote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Jaap is een rustige jongen. Kan aardig schaken.
Maandenlang Expeditie Robinson uitzenden en vervolgens de finale in luttele minuten afraffelen genot.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:08 schreef De_Kraam het volgende:
Gouden Kooi, Big Brother, Wie is de Mol TROEP.
Bij deze.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee want ik kijk niet naar Promenade.
Als hij zijn normale niveau haalt met 2 vingers in de neus, maar dan moet hij wel een x stoppen met zijn worp te veranderenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:09 schreef Szura het volgende:
Jelle gaat het beest Kjoeskoel niet overleven
Dat lag meer aan de altijd vervelende Dirruk toch?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kan alleen niet met geld omgaan. RIP prijzengeld
Zeker, maar het is niet zo slim om op 1 paard te weddenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat lag meer aan de altijd vervelende Dirruk toch?
Zeker alleen maar rollades gewonnenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kan alleen niet met geld omgaan. RIP prijzengeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |