Misschien een goed idee om er een forum voor op te richten met de naam FOK! ofzo.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:55 schreef Tagliano het volgende:
Gaat iemand hier Big Brother kijken
(ik niet)
Theo jaaaaquote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:56 schreef maxi-mus het volgende:
Al werd de enige persoon die vorig seizoen voor reuring zorgde MONDDOOD gemaakt. Theogod.
I know, heb laatst zo'n podcast geluisterd met hem hoe het nu ging enzo en een terugblik.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:57 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Heeft hoge functie bij TALPA die gek he
Briangod
Leuk, hoe heet die?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
I know, heb laatst zo'n podcast geluisterd met hem hoe het nu ging enzo en een terugblik.
Ja, maar dat gaat niemand in dit topic kijken natuurlijk (morgenmiddag is een mooi moment om terug te kijken)quote:
Nu zit je gewoon uit te dagen.quote:
Haha lekker voor zequote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
@:bechirti en @:Mexicanobakker hadden 5-1, die kwamen het dichtst in de buurt
Eens. Ik ga dat vanavond zeker niet kijken. Maar ga het wel volgenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja, maar dat gaat niemand in dit topic kijken natuurlijk (morgenmiddag is een mooi moment om terug te kijken)
Welmoed volstuccen genot.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:58 schreef Zipportal het volgende:
[..]
@:Coco gaat dat kijken voor Welmoed. Onderliggend lijden.
Helemaal para brothaquote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:57 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Heeft hoge functie bij TALPA die gek he
Briangod
Dat hij Huub ontdekt bij die Amanda in bed HAHAHAHAH. Amanda die daarna nog even Afrojack ging berijden genot.quote:
Die negerin was vervelendquote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:59 schreef fetX het volgende:
Huub in de Gouden Kooi was genot. Die kon iedereen zo heerlijk uit de tent lokken met woorden.
Vandaag ook weer.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:00 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik kijk nu niet, maar als ik hem bezig zie speelt die al-tijd matig.
quote:
Ook nog bijna gewonnen die agressieve gekquote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:00 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat hij Huub ontdekt bij die Amanda in bed HAHAHAHAH. Amanda die daarna nog even Afrojack ging berijden genot.
Mijn vriendin vond mij altijd lijken op Huub. (qua karakter)quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:59 schreef fetX het volgende:
Huub in de Gouden Kooi was genot. Die kon iedereen zo heerlijk uit de tent lokken met woorden.
Hahaha ja. En die Lieke ofzo? Die lustte er ook wel pap van bohquote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:00 schreef Szura het volgende:
[..]
Ook nog bijna gewonnen die agressieve gek
Och, ja. Sindsdien heb ik racisme begrepen.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:00 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die negerin was vervelendWat een maf wijf was dat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thomas werd helaas verliefd en toen dodelijk saai ja.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:00 schreef fetX het volgende:
[..]![]()
Ik vond Big Brother vorig jaar in het begin op zich wel leuk. Jammer dat die Thomas uiteindelijk heel erg saai bleek want in het begin vond ik dat echt een koning
Reality TV is niet meer wat het geweest is. Veel te woke, soft etc.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:00 schreef fetX het volgende:
[..]![]()
Ik vond Big Brother vorig jaar in het begin op zich wel leuk. Jammer dat die Thomas uiteindelijk heel erg saai bleek want in het begin vond ik dat echt een koning
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mijn vriendin vond mij altijd lijken op Huub. (qua karakter)
Met die rookstem. Fantastisch mensquote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:01 schreef maxi-mus het volgende:
De altijd vervelende Palma vond ik wel een leuke rubriek.
Zo bedoelde ze het in ieder geval niet.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:01 schreef fetX het volgende:
[..]![]()
Ik weet niet of dat een compliment is ouwe reus
Jaapgod. Werd op het einde wel echt een act.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:02 schreef Szura het volgende:
Beste was natuurlijk wel Jaapgod die altijd de hele fitnesszaal ruļneerde als die Carlos langskwam om te trainen
Palma pesten was altijd zeer vermakelijk om te zien.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:01 schreef maxi-mus het volgende:
De altijd vervelende Palma vond ik wel een leuke rubriek.
Hij ging het prijzengeld doneren aan stichting (J)aapquote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:02 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Jaapgod. Werd op het einde wel echt een act.
Niks meer over genot.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:03 schreef Szura het volgende:
[..]
Hij ging het prijzengeld doneren aan stichting (J)aap
Jaap vond ik echt te veel een act al was dat wel vaker zo natuurlijk.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:02 schreef Szura het volgende:
Beste was natuurlijk wel Jaapgod die altijd de hele fitnesszaal ruļneerde als die Carlos langskwam om te trainen
Die wilde er ook elke dag bovenop zitten boh.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:03 schreef maxi-mus het volgende:
Toen Naadia erin kwam haakte ik wel grotendeels af.
Dennis was ook zo’n nobuddiequote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:03 schreef maxi-mus het volgende:
Toen Naadia erin kwam haakte ik wel grotendeels af.
‘Ik wil een kindje van je’quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:04 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die wilde er ook elke dag bovenop zitten boh.
Big Brother etc anno 2021 is echtquote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:03 schreef fetX het volgende:
[..]
Jaap vond ik echt te veel een act al was dat wel vaker zo natuurlijk.
Maar rollen in zijn eigen ‘kots’ (wat uiteindelijk dus geen kots was), was wel genotstelevisie.
Het hele land ook in rep en roer dat dit programma echt niet kon dit dat. Gezeik.
Dennis de zangerquote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat werd op het laatst erg zielig.
Ja, ik zou ook blij zijnquote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:06 schreef Poepz0r het volgende:
Wade pakt toch weer een ton prijzengeld boh heerlijk
Ik heb nog wel Suzuki Swift uit 96 te koop.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:06 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kan die weer wat oldtimers van kopen. WADEGOD.
Wade sleutelt graag aan autotjes. Wat een baas.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:07 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb nog wel Suzuki Swift uit 96 te koop.
Ik ben Jaap ooit nog eens een keer waus van de pillen tegengekomen op mindcontrollerquote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:03 schreef fetX het volgende:
[..]
Jaap vond ik echt te veel een act al was dat wel vaker zo natuurlijk.
Maar rollen in zijn eigen ‘kots’ (wat uiteindelijk dus geen kots was), was wel genotstelevisie.
Het hele land ook in rep en roer dat dit programma echt niet kon dit dat. Gezeik.
Altijd in een garage in Apeldoorn gestaan zeker.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:07 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb nog wel Suzuki Swift uit 96 te koop.
Heb je de nieuwe Wautor y Wyrt al gezien?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat werd op het laatst erg zielig.
Brian beweerde wel dat hij haar geneukt had.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:07 schreef Szura het volgende:
In het begin zat Nena er ook in, zo'n vriendin van Amanda maar itt Amanda wilde die alleen maar lafjes droogneuken
Wel jammer dat we nooit beelden zagen van het geneuk.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:07 schreef Szura het volgende:
In het begin zat Nena er ook in, zo'n vriendin van Amanda maar itt Amanda wilde die alleen maar lafjes droogneuken
Nee want ik kijk niet naar Promenade.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:07 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Heb je de nieuwe Wautor y Wyrt al gezien?
[ twitter ]
Jaap is een rustige jongen. Kan aardig schaken.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben Jaap ooit nog eens een keer waus van de pillen tegengekomen op mindcontroller
Tot zover deze anekdote
Er moet ook wel wat aan gesleuteld worden. Afgekeurd voor de APK ditdat.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:07 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wade sleutelt graag aan autotjes. Wat een baas.
Kan alleen niet met geld omgaan. RIP prijzengeldquote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Jaap is een rustige jongen. Kan aardig schaken.
Maandenlang Expeditie Robinson uitzenden en vervolgens de finale in luttele minuten afraffelen genot.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:08 schreef De_Kraam het volgende:
Gouden Kooi, Big Brother, Wie is de Mol TROEP.
Bij deze.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee want ik kijk niet naar Promenade.
Als hij zijn normale niveau haalt met 2 vingers in de neus, maar dan moet hij wel een x stoppen met zijn worp te veranderenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:09 schreef Szura het volgende:
Jelle gaat het beest Kjoeskoel niet overleven
Dat lag meer aan de altijd vervelende Dirruk toch?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kan alleen niet met geld omgaan. RIP prijzengeld
Zeker, maar het is niet zo slim om op 1 paard te weddenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat lag meer aan de altijd vervelende Dirruk toch?
Zeker alleen maar rollades gewonnenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kan alleen niet met geld omgaan. RIP prijzengeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |