Maar Humf is echt mokersaai. Alleen al naar hem kijken en je valt in slaap.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee hoop Humf. Gando oprotten met die onsportieve acts elke keer.
86 gemiddeldquote:
Ik kan wel dutje gebruikenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Maar Humf is echt mokersaai. Alleen al naar hem kijken en je valt in slaap.
Wel heerlijke worp, stukje snelheid.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Maar Humf is echt mokersaai. Alleen al naar hem kijken en je valt in slaap.
Tis gewoon pure milieuvervuilng.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:53 schreef Caland het volgende:
Vrachtwagens die in het zand rijden is geen sport
Oke Jesse Klaverquote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Tis gewoon pure milieuvervuilng.
Ben jij op zoek naar iets FLINKS? Boh boh @de_boswachterquote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:54 schreef Lonaa het volgende:
Oh, ik kan wel tjips bestellen bij Flink. Gezond 2022 in nu al mislukt.
Wordt ie alweer eens in Dakar verreden?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:54 schreef fetX het volgende:
Mensen die naar Dakar kijken neem ik absoluut niet serieus.
@Lonaa heeft mij al, geen zorgen hoorquote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:54 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ben jij op zoek naar iets FLINKS? Boh boh @:de_boswachter
Elk jaar weer. Zijn we er toch weer ingetuind.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wordt ie alweer eens in Dakar verreden?
Ik vind het in ieder geval een stuk vermakelijker dan dat F1 gebeuren.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:54 schreef fetX het volgende:
Mensen die naar Dakar kijken neem ik absoluut niet serieus.
Amsterdam?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:55 schreef Mani89 het volgende:
Dakar kijk ik pas weer als ze weer door die gebieden gaan rijden die vol zitten met moslimterroristen.
De eerste dag even rellen.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:55 schreef Tagliano het volgende:
Gaat iemand hier Big Brother kijken
(ik niet)
Dat is overal toch?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:55 schreef Mani89 het volgende:
Dakar kijk ik pas weer als ze weer door die gebieden gaan rijden die vol zitten met moslimterroristen.
Volgens mij kijkt @maxi-mus die rotzooi altijdquote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:55 schreef Tagliano het volgende:
(ik niet)
JAquote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:55 schreef Tagliano het volgende:
(ik niet)
Jij komt nooit opdagen. Je lijkt de vader van Depay wel. Die kwam ook nooit opdagen.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
@:lonaa heeft mij al, geen zorgen hoor
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:55 schreef Tagliano het volgende:
(ik niet)
Ik wil best even opdagen hoorquote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:55 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Jij komt nooit opdagen. Je lijkt de vader van Depay wel. Die kwam ook nooit opdagen.
Lijkt me een leuk concept voor Sjon de Molquote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:55 schreef Mani89 het volgende:
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:55 schreef Tagliano het volgende:
(ik niet)
Huubgod.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:56 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Gouden Kooi moet terug. Heerlijke tv.
Lekker hoeren neuken op tvquote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:56 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Gouden Kooi moet terug. Heerlijke tv.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |