Weet je wie ook bang waren terwijl ze buiten allemaal knallen hoorden?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:44 schreef Mani89 het volgende:
Mijn cavia's hebben gister de hele avond bij mij op de bank onder een dik kleed moeten liggen omdat ze zo bang waren.
Ik vond er geen klote aan. Na 12'en heb ik mijn oordoppen zo ver mogelijk in mijn oren geduwd en het licht uitgedaan.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Arme cavia's Mani
Hopelijk heb je wel een fijne jaarwisseling gehad
Poes en poes hier ook.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mijn kat van 18 geeft geen neuk en sliep gewoon verder. #bejaardencomagenot
Lekker man, ik ben uurtje of 1 ook lekker gaan pittenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik vond er geen klote aan. Na 12'en heb ik mijn oordoppen zo ver mogelijk in mijn oren geduwd en het licht uitgedaan.
De persoon die de kleding deed hadden ze wel dood mogen schieten.quote:
Zo met de vuistquote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:46 schreef Poepz0r het volgende:
King slaat er dalijk een de vernieling in genot.
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:46 schreef Dr_Flash het volgende:
In Deventer viel het eigenlijk wel mee met het vuurwerk. Na 1 uur gebeurde er eigenlijk niets meer. Fijn
Hier in Den Helder ging het een half uurtje los en toen her en der nog wat maar was het wel klaar.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:46 schreef Dr_Flash het volgende:
In Deventer viel het eigenlijk wel mee met het vuurwerk. Na 1 uur gebeurde er eigenlijk niets meer. Fijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |