Dat hij Huub ontdekt bij die Amanda in bed HAHAHAHAH. Amanda die daarna nog even Afrojack ging berijden genot.quote:
Die negerin was vervelendquote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:59 schreef fetX het volgende:
Huub in de Gouden Kooi was genot. Die kon iedereen zo heerlijk uit de tent lokken met woorden.
Vandaag ook weer.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:00 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik kijk nu niet, maar als ik hem bezig zie speelt die al-tijd matig.
quote:
Ook nog bijna gewonnen die agressieve gekquote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:00 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat hij Huub ontdekt bij die Amanda in bed HAHAHAHAH. Amanda die daarna nog even Afrojack ging berijden genot.
Mijn vriendin vond mij altijd lijken op Huub. (qua karakter)quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:59 schreef fetX het volgende:
Huub in de Gouden Kooi was genot. Die kon iedereen zo heerlijk uit de tent lokken met woorden.
Hahaha ja. En die Lieke ofzo? Die lustte er ook wel pap van bohquote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:00 schreef Szura het volgende:
[..]
Ook nog bijna gewonnen die agressieve gek
Och, ja. Sindsdien heb ik racisme begrepen.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:00 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die negerin was vervelendWat een maf wijf was dat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thomas werd helaas verliefd en toen dodelijk saai ja.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:00 schreef fetX het volgende:
[..]![]()
Ik vond Big Brother vorig jaar in het begin op zich wel leuk. Jammer dat die Thomas uiteindelijk heel erg saai bleek want in het begin vond ik dat echt een koning
Reality TV is niet meer wat het geweest is. Veel te woke, soft etc.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:00 schreef fetX het volgende:
[..]![]()
Ik vond Big Brother vorig jaar in het begin op zich wel leuk. Jammer dat die Thomas uiteindelijk heel erg saai bleek want in het begin vond ik dat echt een koning
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mijn vriendin vond mij altijd lijken op Huub. (qua karakter)
Met die rookstem. Fantastisch mensquote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:01 schreef maxi-mus het volgende:
De altijd vervelende Palma vond ik wel een leuke rubriek.
Zo bedoelde ze het in ieder geval niet.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:01 schreef fetX het volgende:
[..]![]()
Ik weet niet of dat een compliment is ouwe reus
Jaapgod. Werd op het einde wel echt een act.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:02 schreef Szura het volgende:
Beste was natuurlijk wel Jaapgod die altijd de hele fitnesszaal ruïneerde als die Carlos langskwam om te trainen
Palma pesten was altijd zeer vermakelijk om te zien.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:01 schreef maxi-mus het volgende:
De altijd vervelende Palma vond ik wel een leuke rubriek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |