quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:16 schreef Szura het volgende:
Ik heb genoeg gezien. Dit wordt 5-0 voor LOEK.
Zou grappig zijn als hij naar de kapper is geweest en ineens een kapsel heeft.quote:
Het kapsel van Wright (lol)quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:19 schreef engine het volgende:
[..]
Zou grappig zijn als hij naar de kapper is geweest en ineens een kapsel heeft.
Zolderkameredquote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:19 schreef Dagoduck het volgende:
Ik moet echt eens mijn kamer zo indelen dat ik achter mijn pc kan zitten en tv kan kijken tegelijk.
Maar dat roep ik ook al 10 jaar.
Stukje uitstellingsgedragquote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:19 schreef Dagoduck het volgende:
Ik moet echt eens mijn kamer zo indelen dat ik achter mijn pc kan zitten en tv kan kijken tegelijk.
quote:
Tijdens darts FOK! ik eigenlijk louter mobiel.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:19 schreef Dagoduck het volgende:
Stukje lamzakquote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:19 schreef Dagoduck het volgende:
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:16 schreef maxi-mus het volgende:
Waarom hep Luuk eigenlijk make-up op?
Mobiel FOK!ken is echt kutquote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:19 schreef fetX het volgende:
[..]
Tijdens darts FOK! ik eigenlijk louter mobiel.
Ik wens @Slobeend veel sterkte met dit verlies.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Goh, deugtelevisie voor linkse mensjes scoort niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |