Voor wie?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:30 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Kan Danny weer boodschappen doen.
Nou je het zegtquote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:29 schreef Lonaa het volgende:
Ik had abo moeten afsluiten toen ik nog blauw was, voor woeste korting.
Ja, misschien moet ik terug naar NW...haha fuck no.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nou je het zegt
Misschien toch maar weer DRT gaan modden dan
Moderators moeten betalen voor een abo? Serieus?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nou je het zegt
Misschien toch maar weer DRT gaan modden dan
Geroyeerdquote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Over vijftien minuten kijk ik mee trouwens!
Ik heb mij hier ook over verbaasd.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:31 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Moderators moeten betalen voor een abo? Serieus?
Voor niets gaat de zon opquote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:31 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Vrij minimaal prijsje geloof ik, ik zou het niet eens wetenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:31 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Hele maatschappij is naar de klotuh, man.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik behoud FOK! liever. Anders heeft het leven geen zin meer. @:barney
Hoe moet danny anders zijn nieuwe microsoft surface pro betalen?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:31 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Een beetje stelen een beetje zuipenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:32 schreef Coco het volgende:
[..]
Hoe moet danny anders zijn nieuwe microsoft surface pro betalen?
Prima vergelijking.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:32 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Alsof een slaaf ook nog even inkomstenbelasting moet aftikken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |